• Dit is het American Pie topic.
    Wat is nou niet leuker dan jongens/meiden, sex, feestjes, maar gaat dat wel goed komen ;) :P




    tiptoe through the tulips...




    tiptoe through the tulips...

    Niemand reaggeert boeh :(


    tiptoe through the tulips...

    De American Pie films behoren wel tot mijn top tien lijstje van de slechtste films ooit. Dat is alles wat ik erover te zeggen heb. :')


    Every villain is a hero in his own mind.

    Jotunheim schreef:
    De American Pie films behoren wel tot mijn top tien lijstje van de slechtste films ooit. Dat is alles wat ik erover te zeggen heb. :')

    Is dat een grap :(


    tiptoe through the tulips...

    Ik ben bloedserieus.


    Every villain is a hero in his own mind.

    American Pie, nostalgie! Ik vond de films zeer schokkend toen ik ze ontdekte op mijn twaalfde.


    Travel far enough, you'll meet yourself

    Chandler schreef:
    American Pie, nostalgie! Ik vond de films zeer schokkend toen ik ze ontdekte op mijn twaalfde.


    Hahaha, ik vond ze ook schokkend en nog steeds op sommige vlakken nog wel. Ik ben vrij preuts op dat gebied, lol.


    26 - 02 - '16

    Ik vind ze wel grappig om te zien, haha. Vooral als ik te lui ben om me te concentreren, maar wel een film wil zien. :')


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Hahaha, dit ziet er uit als een film waar ik wel eens keihard om zou kunnen lachen :'D
    Ik zal ze eens kijken.


    "I'm in the mood for chaos." - Cheryl Blossom [Weggooiwashand --> Katalante]

    Het zijn wel grappige films, maar niet echt hoogstaand haha


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    Pamplemousse schreef:
    Hahaha, dit ziet er uit als een film waar ik wel eens keihard om zou kunnen lachen :'D
    Ik zal ze eens kijken.


    wat was dit ookalweer