• Ik heb er genoeg van. Ik heb genoeg van de clinch tussen de users en de mods. Hou jullie f*cking bek als jullie niet volwassen kunnen doen. Nu heb ik het over de users. Jaa, sommigen doen vriendelijk tegen mods daar gaat het niet over. De mods zijn Mensen ookal hebben ze een rood naampje. Er zijn zelfs mods die Aliëns zijn. Aliëns scheef bekijken?? No way. Mods scheef bekijken?? Daar doen jullie het voor zeker. Ik geef toe dat ik ook wel eens een mod de nek om wil draaien maar dat is gewoon door hun "werk" op Q. Hte is niet omdat ze dat kunnen dat ze beter zijn, dat ze anders zijnd an ons. Dus hou jullie bek en begraaf die f*cking strijdbijl. Straks scheit ik die strijdbijl nog uit in de wc.
    En de eerste die zich nu aangevallen voelt krijgt een boze mij op zijn/haar dak.

    (...)
    Indeed.
    Op enkele 'Amens' na, dan.
    En ook hai Kirsa. :Y)

    Nou, sommige amens vertrouw ik voor geen meter.=)
    x.


    ok

    ik ben t met je eens, helemaal.
    en wij zijn ook niet perfect *al komen we heeel dichtbij* [/grapje] *ja, als ik sarcastisch ben zet ik t maar even bij voordat er misopvattingen komen* maar, anw, soms is t gewoon moeilijk om bepaalde situaties aan te pakken.


    i need you like a heart needs a beat.

    (...)
    Nou, sommige amens vertrouw ik voor geen meter.=)
    x.

    Me neither. :X

    ik ben t met je eens, helemaal.
    en wij zijn ook niet perfect *al komen we heeel dichtbij* [/grapje] *ja, als ik sarcastisch ben zet ik t maar even bij voordat er misopvattingen komen* maar, anw, soms is t gewoon moeilijk om bepaalde situaties aan te pakken.

    Zou ik maar doen, whaha :']


    No growth of the heart is ever a waste

    Waarom noemen mods zich mods? Het zijn ook maar doodgewone users. Alleen doen zij wat meer en hebben ze een ander kleurtje.. ¬¬


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    Waarom noemen mods zich mods? Het zijn ook maar doodgewone users. Alleen doen zij wat meer en hebben ze een ander kleurtje..
    wát meer? We ruimen zooi op die de meeste van jullie produceren ^^ en geloof me das heeeel veeel Zooi!


    Wie du mir, so ich dir.

    (...)wát meer? We ruimen zooi op die de meeste van jullie produceren ^^ en geloof me das heeeel veeel Zooi!

    Welja oO dat zeg ik toch ><


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    Ze klikken er wel op maar ze zijn te laf om erop te reageren.


    sommige user snappen niet dat je de mods te vriend moet houden een de rest ook niet! anders word het minder gezellig hier, en het viel me ook al op!

    XX


    Some angels have no wings.

    (...)
    Welja oO dat zeg ik toch ><
    Nee, maar luister, jij zegt letterlijk, ja die doen wat meer.. Maar waarom wij wel eens uit onze slof schieten is om het volgende.

    Wij werken ons helemaal de tering en krijgen er niets voor terug, behalve af en toen dankbare users. Maar vooral veel gezeik.. omdat wij alleen maar doen wat Rutger ons vraagt. Wel een beetje fout of niet dan?


    Wie du mir, so ich dir.

    Nee, maar luister, jij zegt letterlijk, ja die doen wat meer.. Maar waarom wij wel eens uit onze slof schieten is om het volgende.



    Wij werken ons helemaal de tering en krijgen er niets voor terug, behalve af en toen dankbare users. Maar vooral veel gezeik.. omdat wij alleen maar doen wat Rutger ons vraagt. Wel een beetje fout of niet dan?
    '

    nouw ik ben julie dankbaar, ook al krijg ik soms op me flikker maar dat is dan wel terrecht!
    ik bedoel hallo Quizlet hoort leuk te zijn niet ik zoek ruzie een *** de regels! ik zou het niet aan kunnen om mod te woorrden mischien wel alleen dan gaat er veel tijd overheen!


    Some angels have no wings.

    (...)
    Als mijn topic je niet aanstaat reageer er dan niet op. --'


    Jhaa! Enya is pissed ô_Ô
    Nee maar babe? Je hebt gewoon zó gelijk. Ookal zijn hier al honderd topics over, jy hebt de grootste gelijk :Y)

    Je hebt gelijk, zoals velen al zeiden.


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    (...)Nee, maar luister, jij zegt letterlijk, ja die doen wat meer.. Maar waarom wij wel eens uit onze slof schieten is om het volgende.

    Wij werken ons helemaal de tering en krijgen er niets voor terug, behalve af en toen dankbare users. Maar vooral veel gezeik.. omdat wij alleen maar doen wat Rutger ons vraagt. Wel een beetje fout of niet dan?


    Ik ben het zo zwaar met je eens Kirs =)


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    (...)

    Jhaa! Enya is pissed ô_Ô
    Nee maar babe? Je hebt gewoon zó gelijk. Ookal zijn hier al honderd topics over, jy hebt de grootste gelijk :Y)

    Idd, ik ben pissed. :Y)

    ik ben t met je eens, helemaal.
    en wij zijn ook niet perfect *al komen we heeel dichtbij* [/grapje] *ja, als ik sarcastisch ben zet ik t maar even bij voordat er misopvattingen komen* maar, anw, soms is t gewoon moeilijk om bepaalde situaties aan te pakken.

    jij bent verre van perfect.. [a]

    en en en enya, je hebt helemaal gelijk. ik vind de mods die ik ken hartstikke lief en de rest oordeel ik niet over, maar ik haat ze iig niet ofzo. [: