• Ik heb er genoeg van. Ik heb genoeg van de clinch tussen de users en de mods. Hou jullie f*cking bek als jullie niet volwassen kunnen doen. Nu heb ik het over de users. Jaa, sommigen doen vriendelijk tegen mods daar gaat het niet over. De mods zijn Mensen ookal hebben ze een rood naampje. Er zijn zelfs mods die Aliëns zijn. Aliëns scheef bekijken?? No way. Mods scheef bekijken?? Daar doen jullie het voor zeker. Ik geef toe dat ik ook wel eens een mod de nek om wil draaien maar dat is gewoon door hun "werk" op Q. Hte is niet omdat ze dat kunnen dat ze beter zijn, dat ze anders zijnd an ons. Dus hou jullie bek en begraaf die f*cking strijdbijl. Straks scheit ik die strijdbijl nog uit in de wc.
    En de eerste die zich nu aangevallen voelt krijgt een boze mij op zijn/haar dak.

    ik word echt schijtziek van die topics. niet lullig bedoeld hoor, maar het komt mn neus uit. (:


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Je hebt sow keihard geleik.

    Ik bedoel... Dem mods zijn geen robots. Ze zijn ook mensen die wel eens behoorlijk uit hun slof kunnen schieten. En als een mod een straf of ban geeft heeft een user het er echt na gemaakt. Reclame is verboden. Waarom doen sommige users het dan nog steeds?

    Faken is verboden. Waarom doen sommige users dat dan nog steeds?

    Wij doen ons werk en het enigste wat we krijgen is schijt voor dank!


    In Italië tot en met 26 juli! :D

    Weet je wat sOmiigge hun probleem hiier iis met de mods,ze denken,nou dat de mods meer mogen,maar zij hebben ook regels waar ze hun aan moeten houden,en ik viind dat ze hun werk gOed doen,alleen kunnen ze soms een tikkeltje iri doen,maar dat doet iedereen,dus xD
    && nu gaat Liindsey lekker veel haatreactiis krygen xD


    We were bOrn fOr Love! ^^

    ik weet zo net nog niet wat ik van die mods moet vinden. maargoed. ik zal er wel op letten ^^


    should i really be paying attention to you.

    nou je krijgt hier ook een lekker indruk hoor
    je komt hier op quizlet meteen zie je allemaal ruzies
    en dat ligt dan ckr aan de users? right

    hmm, klopt wel, alleen kan ik er nou ook weer niet tegen als users ineens poeslief doen :]
    Oh kijk mij nou, ik ben lief tegen de mods.
    Er zijn toch soms mensen die je niet mag? ^^

    Maar anyway, je hebt wel gelijk.


    shine on.

    Waarom noemen mods zich mods? Het zijn ook maar doodgewone users. Alleen doen zij wat meer en hebben ze een ander kleurtje.. ¬¬

    Jij spreekt jezelf tegen, dudette. In het ene topic zeg je haat aan de mods te hebben en hier vind je ze goed?
    Make up your Goddamn mind!

    (...)
    Jij spreekt jezelf tegen, dudette. In het ene topic zeg je haat aan de mods te hebben en hier vind je ze goed?
    Make up your Goddamn mind!

    Ik zeg hier toch niet dat ik ze goed vindt! >< -.-
    Ik zeg alleen maar dat ze niet beter zijn dan ons -.-


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    ... eerste topic dat ik lees xD
    Maar anyway, ik heb er geen last van, een paar mods zijn zelf mijn vrienden
    dus ik heb er eigenlijk nooit last van gehad of nooit opgevallen dat users zo doen.


    death to the one at the end of the serenade.

    Oké, nu moet ik toch gewoon iets zeggen, ik kan het niet meer aanhoren.
    Ik zie reacties als;

    Maar jullie hebben er toch zelf voor gekozen om moderator te worden, dan zoek je het toch een soort van zelf

    Hier kan ik best wel kwaad om worden. Series. Hoeveel onder degenen die wat tegen moderators hebben en ze vuil behandelen hadden zich een tijd geleden zélf ingeschreven voor het moderatorschap? Hóeveel? Ongeveer allemaal, denk ik zo. Als je mod wilt worden betekent dat, dat je het hier mee op orde wilt houden. Dat je je inzet voor de site en het hier voor de users beter probeert te maken. Geven die leuke initiatieven dan het recht om de moderators het moeilijk te maken. Ze uit te schelden en behandelen alsof ze een stuk vuil zijn?
    Ze doen enorm veel voor de site. Meer dan jullie doorhebben. Jullie defenitie van een moderator is iemand die slotjes op leuke topics zetten en bans uitdelen zonder redenen. Dat vind ik niet echt normaal. Ze ruimen al jullie shit op en werken als geen ander voor jullie.
    Leer respect te hebben en hulpt te waarderen.

    Indeed. Dit probleem zal nog vaak terug komen. Het is onzinnig dat er zo op de mods word neergekeken. Mensen doen alsof ze door en door slecht zijn door hun macht, maar dat zijn ze niet. Ze zijn gewoon net zoals users, alleen hebben ze een grotere verantwoordelijkheid en macht. Als iemand dáár problemen mee heeft, dat kunnen ze beter weggaan. De mods zullen heus niet zomaar stoppen met wat ze doen. Jullie moeten eens denken. Grijze massa! Hallo?!

    nou je krijgt hier ook een lekker indruk hoor
    je komt hier op quizlet meteen zie je allemaal ruzies
    en dat ligt dan ckr aan de users? right

    Nou, dat ligt over het algemeen aan de users, duh. Er is geen enkele moderator die gaat zeggen dat ze ruzie moeten maken. --'

    (...)
    Ze klikken er wel op maar ze zijn te laf om erop te reageren.


    vind je het heel vreemd dat ze hier niet op reageren? Ik snap het dat je graag een beetje respect wilt, maar door hier alle users een beetje te veralgemenen als kleutertjes ga je dat écht niet krijgen...

    Klóopt. Maar ik weet niet ckr of ze aliens zijn, want dat ben ik al :Y)


    If you think something small can’t make a difference, try sleeping with a mosquito in the room

    Gosh, hoezo in herhaling vallen? Hier zijn nu echt al ettelijke topics over geweest. ¬¬


    I rule the Darkness·I'm the Queen of Night