• Ik heb er genoeg van. Ik heb genoeg van de clinch tussen de users en de mods. Hou jullie f*cking bek als jullie niet volwassen kunnen doen. Nu heb ik het over de users. Jaa, sommigen doen vriendelijk tegen mods daar gaat het niet over. De mods zijn Mensen ookal hebben ze een rood naampje. Er zijn zelfs mods die Aliëns zijn. Aliëns scheef bekijken?? No way. Mods scheef bekijken?? Daar doen jullie het voor zeker. Ik geef toe dat ik ook wel eens een mod de nek om wil draaien maar dat is gewoon door hun "werk" op Q. Hte is niet omdat ze dat kunnen dat ze beter zijn, dat ze anders zijnd an ons. Dus hou jullie bek en begraaf die f*cking strijdbijl. Straks scheit ik die strijdbijl nog uit in de wc.
    En de eerste die zich nu aangevallen voelt krijgt een boze mij op zijn/haar dak.

    weet je wat ik nou zat ben
    het is al vaker gezegt: er zijn hier veel te veel topics maar het dringt maar niet door
    sommige users hier denken volgens mij dat mods vreselijke monsters zijn die er voor gemaakt zijn om die "macht" over ons te nemen en die hier zijn om ons te pesten
    kindertjes dat zijn ze niet het zijn ook maar mensen die hier "orde" moet houden zonder hun waren hier zeker wel veel te veel ruzies
    stond het hier mischien vol met scheldwooren
    en waren hier haat stand alone's en haat quizjes weet je wel zo van "en ik wou dat die maar zelfmoord gaat plege want ik haat haar egt"
    en je hoeft de mods ook niet aardig te vinden of ze te vereëren alsof ze een soort god zijn maar heb een beetje respect voor ze en wat ze voor Q doen enzo
    zonder hun zou Q mischien niet eens meer bestaan


    Real love story's never have happy endings, 'cause real love story's never end..

    (...)

    vind je het heel vreemd dat ze hier niet op reageren? Ik snap het dat je graag een beetje respect wilt, maar door hier alle users een beetje te veralgemenen als kleutertjes ga je dat écht niet krijgen...

    Met wat moet ik ze dan vergelijken, he? Sommigen zijn ook echt kleuters. Ik zeg alleen de waarheid. *kucht*

    wát voor stel halfzachte doetjes zijn het dan =.= als je der al niet tegen kan dat ieman deen topic in een verkeerd onderdeel zet WAAROM WORD JE DAN MOD. Tering krijg wat ruggengraad ofzo >.< ik doe wat ik zelf wil en fuck you daar heb ik het recht toe. pech als je daar problemen mee heb u can't tell me what to do

    Wat zit jij nu te zeiken?

    people chillem ¬¬


    BAM!

    wát voor stel halfzachte doetjes zijn het dan =.= als je der al niet tegen kan dat ieman deen topic in een verkeerd onderdeel zet WAAROM WORD JE DAN MOD. Tering krijg wat ruggengraad ofzo >.< ik doe wat ik zelf wil en fuck you daar heb ik het recht toe. pech als je daar problemen mee heb u can't tell me what to do

    Omdat wij gewoon té zijn?

    (...)
    Omdat wij gewoon té zijn?

    heeft je mama je nooit verteld dat alles waar té voor staat slecht is? =')


    BOOM BABY

    het is waar alle user die modds niet uitkunnen staan die beseffen niet hoeveel die mensjes aan deze site doen en dat het ook gewoon MENSJES zijn (A)


    The awkward moment when a sentence doesn’t end the way you think it octopus.

    - voelt zich aangevallen -
    kom je nu op mijn dak ? (:

    neesorry :x
    ik hou me er niet mee bezig met die dingen tussen de users en de mods. maar denk je dat het helpt om zoiets te openen? dat maakt echt niks uit (:


    -

    (...)
    heeft je mama je nooit verteld dat alles waar té voor staat slecht is? =')


    mijn mama heeft me dat wel geleerd. :Y)
    maareuh, over die kleuters. dat zijn er echt maar weinig, want ik merk er serieus niets van. ik merk trouwens alleen maar dat er mod-haat is omdat er ontiegelijk veel topics van zijn, die ik nu zat ben. the message is clear, guys. (:


    Sing Us A Song And We'll Sing It Back To You..

    (...)

    mijn mama heeft me dat wel geleerd. :Y)
    maareuh, over die kleuters. dat zijn er echt maar weinig, want ik merk er serieus niets van. ik merk trouwens alleen maar dat er mod-haat is omdat er ontiegelijk veel topics van zijn, die ik nu zat ben. the message is clear, guys. (:

    blijkbaar niet want die mods blijven zich achterlijk gedragen


    BOOM BABY

    Gosh, wat is iedereen hier toch vriendelijk.
    Ik denk dat de boodschap ondertussen wel doorgedrongen is. Of niet, zoals blijkt uit sommige reacties. Maar anyway gaat hier nu een slotje op. Het is namelijk niet de bedoeling dat users elkaar uitschelden in topics.


    " I'm not your boyfriend, baby. "