• omg...dit is niet te geloven en omdat ik het gewooon echt kwijt moet...

    ik was ziek omdat mijn beste vriendin mij heeft aangestoken omdat ze bij mij in de vakantie was geweest.
    we waren 1 hele week ziek allebei dus allebei 1 hele week niet op school!

    dus het leuke is nu de hele fucking klas heeft over ons lopen lullen en het leuke is nog..iemand die ik beschouwde als een vriendin heft kei hard gelogen en mee gepraat! ik vroeg aan haar hebben ze iets over ons gezegd? 'nee' zei ze kei hard! nu was ik vandaag weer thuis want het gaat niet zo goed met mij:(...en heeft me Bf gevraagd aan een ander meisje in de klas of ze iets over ons hebben gezegd nou dat meisje heeft alles verteld...dat het allemaal wel toevallig is, en dat we misschien allebei wel spijbelde omdat we misschien samen op vakantie waren! en als de 1 ziek is is de ander ook gelijk ziek.. mensen ik ben zo pissed...en het leuke is nog..dat de mensen die dit gedaan hebben juist me de klas hebben afgesproken.. dat als je iets te zeggen hebt over een ander het recht in het gezicht moet zeggen! nou dat hebben ze bij deze niet gedaan! ik ben zo...boos:@ en ik wist gewoon ff niet waar ik er mee naartoe moest...
    ik moest het gewoon kwijt...

    zjeus...en dan denken dat je iemand als vriend kan beschouwen!
    hebben jullie tips of zow...??


    dominiekiee


    I can't fall any dieper, because i'm already fallin....

    Tsja, echt tips heb ik niet. Afstand nemen van die meiden. Ik had vorig jaar bloembinderij en daarvoor hadden we elke week een namentoets van planten, die je op internet voor kon bereiden. Dus ik en twee vriendinnen dat doen en dan halen we een goed cijfer. Logisch toch? Maar aangezien we altijd va die goeie cijfers haalden zeiden ze: 'Jullie doen ook niet helemaal eerlijk, jullie zitten bij elkaar en nu wil je ons niet helpen. Je spiekt zelf.' Aldus een rotwijf dat ik niet uit kon staan. Dus ik nijdig: 'Wij spieken helemaal niet, wij bereiden die toetsen van te voren goed door en als jij dat nou ook eens deed hoef je nu geen andere mensen te smeken voor antwoorden. Niet zomaar anderen beschuldigen van dingen waarvan jij geen lucht hebt.'
    Amen


    No growth of the heart is ever a waste

    Tsja, echt tips heb ik niet. Afstand nemen van die meiden. Ik had vorig jaar bloembinderij en daarvoor hadden we elke week een namentoets van planten, die je op internet voor kon bereiden. Dus ik en twee vriendinnen dat doen en dan halen we een goed cijfer. Logisch toch? Maar aangezien we altijd va die goeie cijfers haalden zeiden ze: 'Jullie doen ook niet helemaal eerlijk, jullie zitten bij elkaar en nu wil je ons niet helpen. Je spiekt zelf.' Aldus een rotwijf dat ik niet uit kon staan. Dus ik nijdig: 'Wij spieken helemaal niet, wij bereiden die toetsen van te voren goed door en als jij dat nou ook eens deed hoef je nu geen andere mensen te smeken voor antwoorden. Niet zomaar anderen beschuldigen van dingen waarvan jij geen lucht hebt.'
    Amen



    tja...echt je hebt soms mensen omg.... echt ik sta zo erg op het punt om hun morgen allemaal ff te slaan! en geloof me ik ben er erg goed in!..die vriendin zij al zo van...ik wil geen boze dominique op me dak! nee zou ik ook zeggen als ik haar was..omg ben zO pissed:@

    en dat meisje..wtf...die moet zich zo niet met jullie bemoeien! raar wijf...


    I can't fall any dieper, because i'm already fallin....

    ik haat het als mensee dat doen.
    alsof ze het gewoon niet tegen jou zelf durven te zeggen,
    Zieligee mensee

    wijffie
    Iedereen roddelt
    Ook over mij (zeker over mij) ik weet het is niet prettig, maar je gaat er zeker niet dood van.
    Sorry voor de vage reactie
    maar ik ben momenteel zeer zeer moe van het verdriet en ik kan elk moment out freaken
    x


    death to the one at the end of the serenade.

    omg dat is zo kut!
    ik heb ook zoiets aan de hand in de klas.
    Er was zo een meisje en die had iets over haar zelf verteld, maar het is echt schande wat die verteld heeft. ze had zo iets gedaan op pukkelpop maar dat was echt gewoon schande. En dat verteld ze dan bij ons in de klas en later weten kweet niet hoeveel mensen dat zij dat gedaan had. En natuurlijk zij beschuldigde eerst die en toen die en toen die en uiteindelijk beschuldigde ze mij van dat rond te vertellen.
    Maar toen dat in het begin was uitgekomen zei ze zo tegen mij; Als ik weet dat gy dat gedaan hebt hé, dan heb ik ook iets over u te vertellen.
    En ik kijk haar zo aan en zeg ahja? Wat dan?
    En zij zo: Tokio Hotel!
    OMG net alsof ze mij kan chanteren omdat ik fan ben van tokio hotel.. De hele school weet dat al.
    Echt dat meisje is zo een bitch!

    & Sorry ik heb geen tips voor je, ik zou het gewoon negeren of zeggen dat de mensen hun met hun eigne zaken moeten bezighouden of dat ze een leven moeten gaan zoeken xD

    haai. ik heb niks zinnigs te zeggen. de mensen uit onze klas zijn zielig!! dat wist je toch al!! ze komen aandacht te kort! en wij zijn gewoon vet leuk om over te praten!! snap dat dan! ze hebben gewoon geen leven dus dan gaan ze het maar over ons hebben!! wij zijn heel anders dan de andere uit onze klas. dat had ik de eerste al wel door. wij 2 passen gewoon niet tussen die mensen. mijn moeder zij al "laat ze. jullie zijn veel leuker dan de rest, laat ze lullen" mongoolen (A)

    -Amen-


    They are 4kids on stage spreading magic around theWorld

    Tsja, echt tips heb ik niet. Afstand nemen van die meiden. Ik had vorig jaar bloembinderij en daarvoor hadden we elke week een namentoets van planten, die je op internet voor kon bereiden. Dus ik en twee vriendinnen dat doen en dan halen we een goed cijfer. Logisch toch? Maar aangezien we altijd va die goeie cijfers haalden zeiden ze: 'Jullie doen ook niet helemaal eerlijk, jullie zitten bij elkaar en nu wil je ons niet helpen. Je spiekt zelf.' Aldus een rotwijf dat ik niet uit kon staan. Dus ik nijdig: 'Wij spieken helemaal niet, wij bereiden die toetsen van te voren goed door en als jij dat nou ook eens deed hoef je nu geen andere mensen te smeken voor antwoorden. Niet zomaar anderen beschuldigen van dingen waarvan jij geen lucht hebt.'
    Amen

    das echt kut!!

    bij ons in de klas is dat niet zo erg...gelukkig...maar soms dan praten ze wel heel negatief over je omdat ik gewoon anders ben...[btw..iedereen is uniek!!]..en dan het volgende moment zijn echt aardig...en dan hoor je dat later.... dat is gewoon echt heel kut! maar achja...ik laat me niet klein maken...xD^^

    xx

    misschien moet je je er niets van aantrekken, hoe moeilijk het ook is. die mensen zijn zielig en hebben blijkbaar niets beters te doen. maar meid, je schiet er niets mee op als je je er druk om gaat lopen maken. ik denk dat als jij je er niet meer zo druk om maakt, dat ze vanzelf wel stoppen. (; succes ermee!


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Mensen die achter je rug roddelen zijn zielig en laf.
    Als ik van iemand hoor dat iemand achter mijn rug bezig was, ga ik er gewoon naartoe en zeg "Durf je het nu nog eens te zeggen?" en meestal klappen ze dicht. En als ze het zeggen in mijn gezicht dan geef ik een stek terug. Ik laat me niet doen ofzo :Y)


    Life is a fashionshow, the street is our catwalk.

    Ik haat dat zo hard!

    Ze doen poeslief tegen jou als zogenaamde vriend maar achter je rug om lopen ze alleen maar te lullen. En als ik daar achter kom sta ik geleik bij diegene aan de deur en kunnen ze kennis maken met mijn vuist (A).


    In Italië tot en met 26 juli! :D