• Ik ben zo verliefd op een jongen, zo heel erg, hij ismisschien wel mijn grootste liefde ooit, die ik ooit zal krijgen!
    Ik eet- en slaap bijna niet(4 uur slaap per nacht, en een halve boterham en een kwart warme maaltijd per dag(sla zelfs chips en dr. pepper af als ik het voor mijn neus krijg aangeboden, en daar ben ik verslaafd aan)), ben met mijn gedachte er nooit bij, omdat ik alleen maar aan hem denk, al zo'n 6 liedjes ofzo over hem gemaakt(speel gitaar)
    Alleen er zitten een paar problemen aan
    Hij is de engels stagair (6 en half jaar ouder)
    En over 2 weken zie ik hem misschien wel nooit meer! (huil)
    En ik heb geen telefoon nummer, email adres en heb hem al op hyves proberen te zoeken, maar kan hem niet vinden

    Wat moet ik doen??!!


    My fairytail stinks, does yours?

    Ik denk dat je je er over heen moet zetten.


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Kan ik echt niet!
    Hij is precies wat ik altijd heb gewild
    het karakter, kledingstyle, lengte

    Ik zweer dat ik een paar jaar geleden over hem gedroomd heb (toen ik hem nog niet kende)

    En ik doe alles om bij hem te zijn, toen hij zei dat als we ons slecht gedroegen dat die dan na moesten blijven, ik ging me gelijk slecht te gedragen

    (we waren ook een keer alleen in het lokaal, en we hebben egt zo heel gezellig gepraat, geen lastige stiltes enzo(A))


    My fairytail stinks, does yours?

    Je kunt je er beter overheen zetten. Ik weet dat het hard klinkt, ik heb zo'n beetje dezelfde situatie gehad zoals jij. Enkel wou hij me niet, maar het komt op hetzelfde neer. In het begin is het vooral heel moeilijk, maar na een tijdje lukt het wel. Er zwemmen genoeg vissen in de zee, hé? x)
    Sterkte!


    Oh, I may be on the side of the angels... but don't think for one second that I am one of them.

    Neem hem gewoon op de bek ;)


    Crack a bottle

    Neem hem gewoon op de bek ;)


    Wat?!:|
    wanneer dan?


    My fairytail stinks, does yours?

    whoa. heftig. uh, ik weet het niet? maar hij klinkt wel een beetje onbereikbaar..


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    (...)

    Wat?!:|
    wanneer dan?

    Wat?? Op de bek nemen
    Wanneer dan ? Waneer je hem ziet ;)

    ZIe de logica XD


    Crack a bottle

    whoa. heftig. uh, ik weet het niet? maar hij klinkt wel een beetje onbereikbaar..


    Geen jongen is onbereikbaar, daarom heb ik jullie advies nodig!(A)
    ik zit hier bijna te huilen, met het gevole dat ik nog maar 6 lessen van hem heb, voordat ik hem nooit meer zie!


    My fairytail stinks, does yours?

    (...)
    Wat?? Op de bek nemen
    Wanneer dan ? Waneer je hem ziet ;)

    ZIe de logica XD


    Midden in de klas?
    En wat nou als hij me niet leuk vind, dan worden 6 lessen heel lastig en ongemakkelijk..


    My fairytail stinks, does yours?

    (...)

    Wat?!:|
    wanneer dan?

    Na de les xD :Y) als iedereen buite is xD


    Your Butt is Mine!

    (...)

    Midden in de klas?
    En wat nou als hij me niet leuk vind, dan worden 6 lessen heel lastig en ongemakkelijk..

    Like weekveel XD en als hij je neit leuk vind,,dan merk je dat vanzelf wel neem ik aan XD
    EN wat zijn 6 lessen?? Like ,je segt het self ,, hij is bijna weg. wat heb je te verliezen XD


    Crack a bottle

    (...)
    Na de les xD :Y) als iedereen buite is xD


    weet je wat daar lastig aan is?
    We hebben hem het 2x het 5e uur en een leer 3e uur, en daarna hebben we nog geen pauze ofso, en hebben we gewoon les, en ik dnek niet dat ik een les mag missen omdat ik met de stagaire sta te zoenen:8


    My fairytail stinks, does yours?

    (...)
    Like weekveel XD en als hij je neit leuk vind,,dan merk je dat vanzelf wel neem ik aan XD
    EN wat zijn 6 lessen?? Like ,je segt het self ,, hij is bijna weg. wat heb je te verliezen XD


    DE LIEFDE VAN MIJN LEVENals hij weg is..


    My fairytail stinks, does yours?

    (...)

    weet je wat daar lastig aan is?
    We hebben hem het 2x het 5e uur en een leer 3e uur, en daarna hebben we nog geen pauze ofso, en hebben we gewoon les, en ik dnek niet dat ik een les mag missen omdat ik met de stagaire sta te zoenen:8

    Spijbel gwn XD Love comes first ;)
    Ennuh ,, De liefde van je leven .. gaat tog wel weg. Duss als je hem gewoon eerst laat weten dat je in love met hem bent , Komt de rest op hem aan ;) Anders gaa je voor altijd spijt krijgen .. [/drama]



    Ps: Der sijn meer jongens op de wereld sgat XD ^^


    Crack a bottle

    (...)
    Spijbel gwn XD Love comes first ;)
    Ennuh ,, De liefde van je leven .. gaat tog wel weg. Duss als je hem gewoon eerst laat weten dat je in love met hem bent , Komt de rest op hem aan ;) Anders gaa je voor altijd spijt krijgen .. [/drama]



    Ps: Der sijn meer jongens op de wereld sgat XD ^^


    Dat weet ik, maar hij is anders dan alle andere!


    My fairytail stinks, does yours?