• Heey kidss.
    Nou, onlangs sprak ik over Cyrus, een jongen van twaalf van mijn school die was aangerenden door een trein en opslag dood was. Wel, morgen is zijn begrafenis en wij gaan, met heel de middenschool in onze school zelf een soort van misviering voor hem houden. Sommige mensen gaan naar zijn begrafenis maar het is nogal heel erg onbeleefd om daar met iets van een driehonderd leerlingen binnen te gaan zitten niet? Ok daarmee heb ik dus een probleem. Ik vind het beangsitgend om te weten dat morgen een jongen van evenoud als mij word begraven die ik ook nog eens kende. Maar wát als ik opeens als enige begin te huilen voor hem? Want dat zou goed kunnen. Ik denk dat ik me ga doodschamen dan!
    Help!

    Je hoeft je niet te schamen als je huilt bij het overlijden van een kennis. Het is heel normaal, jij laat dan tenminste tonen dat je om hem geeft.


    a figment of your imagination

    je moet je echt niet doodschamen dan! het is zelfs heel normaal hoor!!
    echt waar.. het is normaler dan je er maar wat onverschillig bij zit..
    nja..meer kan ik niet echt zeggen..


    Sarah; Boefke is nen heten beer!

    Je zal heus niet de enige zijn die gáat huilen, velen zullen huilen. zijn familie, en anders. So what?

    Maar, ik ben zo het type meisje dat zich voor álles schaamt als je haar ook maar gewoon raar aankijkt. Dan kleur ik al helemaal rood x$ En daarom is het ook moeilijk enzoo...

    Ging da geen fuif zijn?

    gelezen in de krant


    Lisa&Rachel

    Je zal heus niet de enige zijn die gáat huilen, velen zullen huilen. zijn familie, en anders. So what?


    Maar zijn familie is bij z'n begrafenis en wij doen een soort van misviering in onze school zelf met álleen de middenschool.

    Ging da geen fuif zijn?

    gelezen in de krant


    Een fuif voor een overleden jongen uit onze school? Whit the fack?
    Heb je nog ergens een site ofsoo van die krant dat dat schreef?

    (...)

    Maar zijn familie is bij z'n begrafenis en wij doen een soort van misviering in onze school zelf met álleen de middenschool.


    En als nog, So what?

    (...)

    Een fuif voor een overleden jongen uit onze school? Whit the fack?
    Heb je nog ergens een site ofsoo van die krant dat dat schreef?
    Neej, maar er stond in het artiekel, dat die moeder wou vieren dat hij geleefd had, en daarom er een fuif van wou maken, omdat hij ook nog nooit naar een fuif was geweest, en dan zou dat zijn eerste fuif geweest zijn

    Dat stond er ongeveer


    Lisa&Rachel

    (...)Neej, maar er stond in het artiekel, dat die moeder wou vieren dat hij geleefd had, en daarom er een fuif van wou maken, omdat hij ook nog nooit naar een fuif was geweest, en dan zou dat zijn eerste fuif geweest zijn

    Dat stond er ongeveer


    Noujhaa, ik denk eerder dat het niet echt een fuif zou zijn maar gewoon een soort van 'feest' dat hij toch nog geleefd had. Niet zo'n fuif waar ze roepen van: 'Is everybody happy?' enzoo?

    Als je iemand die dierbaar voor je is verliest. Is dat een groot verlies. Je mag altijd huilen ookal is iedereen er bij! En weetje als je hem goed kende ga dan naar die begrafenis dat zal ie zeker waarderen!


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Eigenlijk is NIET huilen erger op een begravenis. Naja, het is niet verplicht te huilen. Maar het is beter dan NIET huilen.
    Als je begrijp wat ik bedoel xd


    I live for the applause, you will die for it.

    Als je iemand die dierbaar voor je is verliest. Is dat een groot verlies. Je mag altijd huilen ookal is iedereen er bij! En weetje als je hem goed kende ga dan naar die begrafenis dat zal ie zeker waarderen!


    Maarik kende hem alleen vanziens en dan moesten we een briefje vóór vandaag meebrengen dat we morgen niet op school zouden zijn. ach, ik zie wel wat ik doe.

    (...)

    Maarik kende hem alleen vanziens en dan moesten we een briefje vóór vandaag meebrengen dat we morgen niet op school zouden zijn. ach, ik zie wel wat ik doe.

    meld je anders ziek hunni! En wat boeid het nou, je kan best emotioneel wezen, je mag best huilen ookal ken je hem nauwelijks!


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Ik vind dat niks om je te schamen. Ik vind het normaal dat je dan huilt. En er zullen er heus wel meer zijn die gaan huilen. ^^ Het is gelijk ook heel erg. =o