• Oke, dit is de 2e topic die ik over dit probleem aanmaak. Hopen dat deze aanslaat en ik wel geholpen word.
    Dus, ik heb een vriendin, maar ik ben neit verliefd meer op haar, maar wel op een jongen van mijn school, en hij ok op mij, en toen heb ik per ongeluk gezegd op msn; Ja ik zou wel met je vreemd gaan. en nu weet ik totaaaal neit meer wat te doen >< so, help me?

    <3xo. Naomy Elysha


    We'll still love each other, forever and always. <3

    Het uitmaken met je vriendin. En vertellen dat je gevoelens voor die jongen hebt. Maar niet gelijk met hem gaan, dat is nogal lullig tegenover haar. Wacht er minstens 2 weken mee. En leg dat ook aan hem uit.
    Dat je hebt gezegd dat je zou vreemdgaan was natuurlijk gewoon heel dom, ik zou toch tegen die jongen zeggen dat je het niet zou doen.

    Nou, aangezien je niet meer verliefd bent op dat meisje, uitmaken met haar. En met die jongen .. dat weet ik niet. Want het is nogal lullig om het bijv. eerst uit te maken en dan gelijk met hem te gaan.


    -

    Daarom het is zo lullig maar ik vind het zielig om het uit te maken want ze is echt heel lief enzo :$


    We'll still love each other, forever and always. <3

    jou keuze.. :x

    Daarom het is zo lullig maar ik vind het zielig om het uit te maken want ze is echt heel lief enzo :$

    Dan blijf je bij haar uit medelijden en dat is al helemaal lullig.
    Ik zou eerlijk tegen haar zeggen dat je haar onwijs lief vind enzo en echt contact met dr wil houden, maar dat je nu eenmaal niet meer verliefd op haar bent.