• Melissa Müller heeft een leuk leven. Ze woont samen met haar ouders in België en heeft vele vriendinnen. Maar op een dag verandert haar hele leven. Het is alsof Melissa nooit bestaan heeft. Ze wordt ontvoerd door twee mannen en wordt wakker als Anna-Christine Hockx in een groot huis van een rijke man, haar vader. Haar ouders zijn wanhopig op zoek naar haar, maar na jaren hopen en zoeken is ze nog altijd niet terug gekeerd. Totdat een van haar oude vriendinnen op reis gaat naar Hongarije en haar daar tegenkomt.


    En wat vind je? ^^ Gelieve een reactie te laten =) En vind je de titel goed of vind je hem misschien een beetje te grof overkomen?
    x'3.


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    jaa lijkt me echt zo coowl:O


    Faster than a doughnut, stronger than cardboard, prepare to get touched!

    Waarom; Amnesia?
    Dat betekend geheugenverlies. Dat heeft in principe niets met het verhaal te maken.


    <i>'Ghehe. 356997165. °Overdose.</I>

    Ik vind het een cool idee.^^


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    Leuk.
    alleen zo als je weet maak ik geen series meer.
    maar leuk.
    doen.
    (:

    Waarom; Amnesia?
    Dat betekend geheugenverlies. Dat heeft in principe niets met het verhaal te maken.

    Jaah, ik weet wat het betekend. Maar ze heeft wel geheugenverlies, naja haar geheugen is gewist. Ik zoek wel een andere --"


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right