• Als je het antwoord wil weten, zet hier dan even je geboorte datum neer.


    Is est non 'Carpe Diem', is est 'Carpe Corpus'.

    30-05-'96


    a figment of your imagination

    nou kom maar op.
    15-05-'94


    shalala

    23-08-95

    thank you:$(H)(flower)

    xx

    30-05-'96
    Ik weet niet hoe u er zich bij voelt, maar u was een vrouw in uw laatste, eerdere reïncarnatie.


    U werd geboren ergens in het moderne Sumatra omstreeks 925.

    Uw beroep was zeeman, handelaar, zakenman, makelaar.





    Uw kort psychologisch profiel toentertijd :

    Natuurlijk talent van een psycholoog, je wist de mogelijkheden te benutten. Koelbloedig en kalm onder alle omstandigheden.





    Hetgene u onbewust onthouden heeft uit de levensloop van dit vorig leven :

    Schuchtere, eenzame en zelfzekere mensen zijn overal te vinden, en jouw probleem is deze neigingen in jezelf te overwinnen en andere mensen te hulp komen.


    Is est non 'Carpe Diem', is est 'Carpe Corpus'.

    nou kom maar op.
    15-05-'94


    Ik weet niet hoe u er zich bij voelt, maar u was een man in uw laatste, eerdere reïncarnatie.


    U werd geboren ergens in het moderne Amerika Zuid-West omstreeks 1375.

    Uw beroep was predikant, uitgever, schrijver van oude opschriften.





    Uw kort psychologisch profiel toentertijd :

    Schuchtere, geremde, stille persoon. Je had creatieve talenten, maar wachtte om ze te uiten. Soms vond je omgeving je een raar iemand.





    Hetgene u onbewust onthouden heeft uit de levensloop van dit vorig leven :

    Uw belangrijkste taak - de wereld mooier maken. Fysische en spirituele woestijnen wachten op Uw bijdrage. Blijven lachen!


    Is est non 'Carpe Diem', is est 'Carpe Corpus'.

    23-08-95

    thank you:$(H)(flower)

    xx


    Ik weet niet hoe u er zich bij voelt, maar u was een vrouw in uw laatste, eerdere reïncarnatie.


    U werd geboren ergens in het moderne Thailand omstreeks 1150.

    Uw beroep was leraar, wiskundige, geoloog.





    Uw kort psychologisch profiel toentertijd :

    Nieuwsgierig, vindingrijk, hield er van dingen haarfijn uit te pluizen en in boeken te snuffelen. Talent voor drama, natuurtalent als acteur.





    Hetgene u onbewust onthouden heeft uit de levensloop van dit vorig leven :

    Uw les - het aanleren van tact en billijkheid en dan dat ook aan anderen leren. Je zal gelukkiger zijn, wanneer je diegenen helpt die geen rede kennen.


    Is est non 'Carpe Diem', is est 'Carpe Corpus'.

    27-10-'95

    ok...

    14-12-'94

    27-10-'95


    Ik weet niet hoe u er zich bij voelt, maar u was een vrouw in uw laatste, eerdere reïncarnatie.


    U werd geboren ergens in het moderne Noord-Australie omstreeks 1875.

    Uw beroep was kaartenmaker, astroloog, astronoom.





    Uw kort psychologisch profiel toentertijd :

    Schuchtere, geremde, stille persoon. Je had creatieve talenten, maar wachtte om ze te uiten. Soms vond je omgeving je een raar iemand.





    Hetgene u onbewust onthouden heeft uit de levensloop van dit vorig leven :

    Uw belangrijkste les -- edelmoedigheid ontwikkelen alsook het gevoel van broederschap. Probeer minder afhankelijk te zijn van het materiële en leer enkel zoveel te hebben als je kan weer geven.


    Is est non 'Carpe Diem', is est 'Carpe Corpus'.

    25-06-1992


    Your Butt is Mine!

    ok...

    14-12-'94


    Ik weet niet hoe u er zich bij voelt, maar u was een vrouw in uw laatste, eerdere reïncarnatie.


    U werd geboren ergens in het moderne Amerika Noord-Oost omstreeks 1500.

    Uw beroep was ontwerper, ingenieur, vakman.





    Uw kort psychologisch profiel toentertijd :

    Steeds op zoek naar waarheden en wijsheden. Je zou je toekomstige levens kunnen gezien hebben. Anderen zagen jou als een idealistische verhelderende wegwijzer naar de toekomst.





    Hetgene u onbewust onthouden heeft uit de levensloop van dit vorig leven :

    Uw les - ontwikkeling en uitbreiding van je geestelijke gevoel. Zoek een goede leraar, spendeer een deel van je tijd en energie aan zijn wijsheid.


    Is est non 'Carpe Diem', is est 'Carpe Corpus'.

    25-06-1992


    Ik weet niet hoe u er zich bij voelt, maar u was een man in uw laatste, eerdere reïncarnatie.


    U werd geboren ergens in het moderne Nederland omstreeks 1525.

    Uw beroep was entertainer, muzikant, dichter, tempel-danser.





    Uw kort psychologisch profiel toentertijd :

    Je reisde graag, je hield ervan dingen te onderzoeken, uit te pluizen, je kon een detective of een spion zijn.





    Hetgene u onbewust onthouden heeft uit de levensloop van dit vorig leven :

    Uw les - de jaloersheid en de woede in jezelf overwinnen en vervolgens ook bij de mensen die jou als hun gids kiezen. Je moet begrijpen dat deze zwakheden veroorzaakt zijn door angst en berouw.


    Is est non 'Carpe Diem', is est 'Carpe Corpus'.

    Ik weet niet hoe u er zich bij voelt, maar u was een vrouw in uw laatste, eerdere reïncarnatie.
    U werd geboren ergens in het moderne Sumatra omstreeks 925.
    Uw beroep was zeeman, handelaar, zakenman, makelaar.


    Uw kort psychologisch profiel toentertijd :
    Natuurlijk talent van een psycholoog, je wist de mogelijkheden te benutten. Koelbloedig en kalm onder alle omstandigheden.
    Hetgene u onbewust onthouden heeft uit de levensloop van dit vorig leven:
    Schuchtere, eenzame en zelfzekere mensen zijn overal te vinden, en jouw probleem is deze neigingen in jezelf te overwinnen en andere mensen te hulp komen.

    Hmm.. Volgens velen mensen ben ik wel goed in advies geven, en ik help andere mensen graag :'D Daarbij ben ik altijd kalm als er iets ergs gebeurd..


    a figment of your imagination

    (...)

    Ik weet niet hoe u er zich bij voelt, maar u was een vrouw in uw laatste, eerdere reïncarnatie.


    U werd geboren ergens in het moderne Amerika Noord-Oost omstreeks 1500.

    Uw beroep was ontwerper, ingenieur, vakman.





    Uw kort psychologisch profiel toentertijd :

    Steeds op zoek naar waarheden en wijsheden. Je zou je toekomstige levens kunnen gezien hebben. Anderen zagen jou als een idealistische verhelderende wegwijzer naar de toekomst.





    Hetgene u onbewust onthouden heeft uit de levensloop van dit vorig leven :

    Uw les - ontwikkeling en uitbreiding van je geestelijke gevoel. Zoek een goede leraar, spendeer een deel van je tijd en energie aan zijn wijsheid.

    haha..xD^^

    btw...een beroep als ontwerper klinkt goed!xD

    07-11-1991 ^^


    dream, dare, fly!