• Oké, ik ben dus op een jongen verliefd die al een vriendinnetje heeft, Nuja, hij is niet zo trouw. En zijn verleden is ook niet zo keurig. Dus eerlijk gezegt heef ik hun relatie weinig kans. ook omdat de 2 elkaar weinig zien.

    Maar ik vraag me nu af, hoe je ervoor kan zorgen, dat hij haar zo snel mogelijk dumpt, of bedriegt, maakt mij niet uit.

    Alvast bedankt

    Xx

    Oké, nog even om mee te delen, ik wil hier niet om de pot draaien, en zeggen dat ik die jongen wil vergeten, want dat wil ik gewoon niet! ik ben verliefd op hem, daar kan ik niks aan veranderen! Als het me lukt, ben ik tevreden, en als het niet lukt, leg ik me daar bij neer.

    Oke, waarom zou jij in godsnaam hun relatie kapot willen maken? Omdat jij ook wat voor hem voelt?
    Oké, hun relatie is niet picture perfect, maar dat is elke relatie niet. En hij neemt niet 1... 2... 3... met een ander.
    En anders wacht je maar lekker tot het uit is inplaats van dat je hun relatie verpest. Vind jij toch ook niet leuk als iemand anders dat bij jouw relatie doet?

    dat is vals. echt vals. je moet zulke dingen niet willen, hoe verliefd je ook bent. er worden dan vast mensen gekwetst en als die jongen erachter komt dat jij erachter zit, is je kans op een relatie nóg kleiner.
    en trouwens, áls het lukt, heb je kans dat hij ook ontrouw is naar jou toe. not very helpful, don't you think? ö


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Gsus, als hij ontrouw is, waarom zou je dan nog met hem willen gaan?
    Lijkt me dat hij bij jou dan ook niet trouw zal blijven. Waardeloze jongen, als je het mij vraagt.
    Daarbij vind ik het werkelijk laf, zielig, triest en zwak van jou dat je ze uit elkaar wilt drijven omdat jij zo verliefd bent. Dát is egoïstisch. Jij hebt maar te accepteren dat zij zijn vriendin is, en dat jij dat niet bent.


    <i>'Ghehe. 356997165. °Overdose.</I>

    Je hoopt dat die jongen het meisje hetgeen flikt wat hij jou ook kan flikken.
    Je begeeft je op dun ijs, ben ik bang.


    No growth of the heart is ever a waste

    je zegt het zelf hij is ontrouw. de kans bestaat en is ook heel groot dat hij ontrouw bij jou zou zijn. en ik vind het erg zielig dat je hun relatie kapot wil maken, dat kun je gewoon niet maken!

    Ze typt hier gewoon wat ieder ander denkt als hij of zij verliefd op iemand is. Dan wil je die gene ook het liefst van een rots af duwen.
    Gewoon wachten totdat het uitgaat. En als ik jouw verhaal mag geloven,is dat vrij snel.
    And people,ze schrijft hier gewoon wat ieder ander denkt.


    Music is the new sex