• Laatst vroeg ik mij af wat er met Esmée Denters was gebeurd. De youtube ster die plotseling doorbrak en naar twee nummers plotseling weer van de aardbodem verdween. Een paar weken later kwam ik op facebook dit artikel tegen. Blijkbaar was ik niet de enige die me haar nog vaag herinnerde.
    Nu zat ik vandaag op youtube en opeens dook ze op. Blijkbaar heeft ze auditie gedaan voor The Voice Uk. Ik zou bijna denken dat ze het artikel had gelezen en bedacht dat ze misschien toch maar iets van zichzelf moest laten horen.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Dafuq, Esmée is making her comeback in the UK? Ben benieuwd!


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Ik vind haar zo vreselijk. :') Maar haar stem is wel goed.


    I had a few, got drunk on you and now I'm wasted

    Hahah the Voice is echt het programma waar allemaal artiesten die in de vergetelheid zijn geraakt weer komen opduiken


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    Wanhopig?


    Whatever you do in life will be insignificant, but it's very important that you do it because nobody else will.

    Wat een slechte auditie. :')


    ars moriendi

    Ik hoor bijna elke dag haar "get me outa here" nog. Aangezien mijn tante en schoonmoeder die als ringtone hebben XD

    Apocalyptic schreef:
    Wat een slechte auditie. :')


    Tja, de jury vond het blijkbaar wel goed. Ik vond hem ook niet echt geweldig.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Ik had dit vorige week gezien. Ik vind haar auditie eigenlijk echt niet zo heel goed. Naja beter dan dat ik het zou doen, maar niet echt 4 stoelen waard.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Je ziet de jury zo hard twijfelen, haha. Ze zijn niet de enige, in ieder geval.
    Maar ja, als er één schaap over de dam is volgen er meer, dat is wel duidelijk. :')

    "het management van de zangeres onstabieler dan een scooterende Gerti Baldi werd"
    Geweldige zin ^

    Maar eerst Lisa, Amy en Shelley die een comeback maken via the voice (alleen dan wel gewoon Nederland) en nu Esmée Denters in de UK... Ze kan zingen, maar het is niet geweldig, vind ik persoonlijk. Outta here was wel leuk (het nummer, de rest ken ik niet :'D)

    Ik heb haar volledige auditie opgezocht, want ik wilde weten wat mensen ook zeiden en ze werkte bij een Frozen Yoghurt shop voor ze haar auditie deed :Y)

    [ bericht aangepast op 28 jan 2015 - 21:02 ]


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    Je doet toch wel echt iets verkeerd als je eerst onder contract was bij Justin Timberlake en dan The Voice nodig hebt voor een comeback.


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Vhagar schreef:
    Je doet toch wel echt iets verkeerd als je eerst onder contract was bij Justin Timberlake en dan The Voice nodig hebt voor een comeback.

    Inderdaad :'D


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Orly? Ik vraag me af of het haar daadwerkelijk gaat lukken. Ik heb m'n twijfels.


    26 - 02 - '16

    Als Will.i.am niet had afgedrukt had de rest dat ook niet gedaan..


    Ik wil een tuin vol egels

    Haha, dat artikel is geweldig xD

    En dit is so waar ;d :

    Vhagar schreef:
    Je doet toch wel echt iets verkeerd als je eerst onder contract was bij Justin Timberlake en dan The Voice nodig hebt voor een comeback.


    ~My Mind Is Free~