• Oke waarom voel ik me genaaid?

    We hebben een jongen in de klas. Hij zei wil je ff een pakje Malboro voor me op halen? Ik zo is goed en wanneer krijg ik die 4,50 weer? Morgen zei hij. Oke goed.

    Ik ga naar de winkel en haal dus een pakje malboro voor hem en voor mezelf een pakje zware Van Nelle.

    Kom ik terug. Hij zei tegen mij dat ik die 4,50 nooit weer krijg. Die 4,50 boeit me niet. Dat is voor mij geen geld.

    Maar toch wil ik hem eens flink terug pakken. Ik zat te denken om dat pakje Malboro uit zijn jas te jatten ofzo. Nou terug jatten om het zo maar te zeggen.

    Echt ik voel me zwaar genaid. Die 4,50 gaat het niet om maar om het feit dat hij loopt te f***en met mij!

    Wie weet tips? Flink in elkaar slaan wil ik graag maar ik doe dat niet meer. Ga me mooie handjes niet vuil aan hem maken!


    In Italië tot en met 26 juli! :D

    Pff, wat een eikel 0.o
    heeft ie een vriendinnetje?:'D moet je die voor zn neus op dr bek nemen als je er zelf geen hebt x3
    en anders.. o.o geen idee ;o


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    Nja, koop gewoon nooit iets voor een ander die je niet vertrouwd. x__x

    woow dat is f*ck zo lullig dat terug pikken is wel een iedee ik zou niet iets anders weten sorry :$

    Laat hem gewoon,en geef hem geen aandacht niet meer ?
    Waarom zou je er zoveel tijd in steken om iets te verzinnen tegen hem ?
    Negeer hem,en leer eruit dat je hem niet meer moet vertrouwen,en hem niks meer moet geven...


    everybody needs a song.

    BTW heb hem ook gezegd tegen hem: Ja en die 4,50 ben je zekers nodig om de goedkoopste hoertjes in de kut te neuken he?!

    Toen liep hij kwaad weg xD.


    In Italië tot en met 26 juli! :D

    whoa wat een fucker. ik vind dat geen stijl hoor. >< alleen ik heb géén idee hoe je dat kind terug moet pakken, ik heb daar niet zoveel ervaring mee, i'm sorry. :Y)


    Sing Us A Song And We'll Sing It Back To You..

    umh slaan is niet altijd de goede oplossing, en praten werkt ook niet zeg je net. Dat 'jatten' lijkt mij ook niet echt een goed idee. Ik snap dat je genaaid voelt, maar misschien moet je het even laten rusten?( damn it, aan mijn reacie heb je ook niet veel heá!--')

    xX


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    BTW heb hem ook gezegd tegen hem: Ja en die 4,50 ben je zekers nodig om de goedkoopste hoertjes in de kut te neuken he?!

    Toen liep hij kwaad weg xD.

    Ach, groei op.
    Laat die gozer dom doen, jij zou beter moeten weten.
    Terugpakken is dus echt niet de oplossing.

    Damian. Leer nou eens gewoon dat terugpakken niet altijd het beste is! Daardoor krijg jij straks nog problemen en niet hij :O Je zegt, die 4,50 boeit me niet. Oke, laat het dan rusten. En doe nooit meer iets voor hem (A)

    Misschien is niks doen idd het beste.


    In Italië tot en met 26 juli! :D

    ik zou hem voor schut zetten ik de school@ mensen motten niet f***** met mij en met jou


    Some angels have no wings.

    Zijn pakje terugroven.
    Dit soort dingen maken me ook heel nijdig dus ik weet dondersgoed wat je bedoelt.


    No growth of the heart is ever a waste

    Mm.. Hem vr het hele school vr schut zetten. ? x3


    A. ikmisje.

    Steek een Marlboro sigaret aan en gooi het naar zijn hoofd. [Vooral naar zijn haar]
    En dan gaat het van WOESH !
    Problem solved :Y)


    Life is a fashionshow, the street is our catwalk.

    Verlaag je niet tot zyn niveau. Terugpakken is dan wel een optie, maar ik vind het zelf nogal laag. De volgende keer gewoon niet voor iemand kopen die je niet vertrouwt. Of je moet eerst het geld krygen en dán pas gaan kopen.


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3