• Of toch het aardappelhoopje dat ik zo genoemd had. :'D

    Gisteren had ik pommes duchesse gemaakt voor bij het avondeten. Wat dus eigenlijk gebakken pureehoopjes zijn. Ik had twee schotels gespoten en eentje hadden we gisteren afgebakken en de tweede daarnet. Op één van die schotels had ik het tweelingbroertje gespoten van het 'lachend kakske'. Blijkbaar zat die net in de schotel die ik net heb afgebakken. En mijn vriend is gaan lopen met mijn lachends kakske. En nog erger: hij heeft hem opgegeten. D:

    Om zijn nagedachtenis in ere te houden, wil ik met jullie het volgende filmpje delen.


    Ik ben trouwens ook benieuwd naar hoe jullie deze emoticon noemen. Ik noem het lachend kakske omdat die benaming dus voorkwam in 'Wat als'. Maar eigenlijk wist ik hiervoor niet hoe die heette, maar heet hij echt lachend kakske? Of is het misschien een zij? =P


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Wat een briljante topic haahha
    Ziet er trouwens wel echt lekker uit.
    Ik noem het gewoon Happy Shit of poepje


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Hm ik noem het de smiley shit face.


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    Ik noem hem drol. En mijn reden daarvoor is het volgende: het is een drol. (krul)

    Oh, ik ADOREER 'Wat Als' ! Geniale show. Wij zeggen lig ook allemaal 'lachend kakske' :')


    You can't keep dancing with the devil and ask why you're still in hell

    Wij noemen dat altijd aardappeltorentjes :)

    Die smiley noem ik altijd gewoon ‘lachende drol’ ofzo.

    [ bericht aangepast op 4 maart 2018 - 17:57 ]


    ~ When you fall asleep tonight, just remember that we lay under the same stars ~

    Caricia schreef:
    Oh, ik ADOREER 'Wat Als' ! Geniale show. Wij zeggen lig ook allemaal 'lachend kakske' :')


    Jep, same! Volgens mij is dat iets Vlaams ofzo?


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Huh wat? :S


    And as we fall, time is frozen I know we break, but we're not broken (Aedion -> YoungbIood)

    Ik zeg ook lachend kakske :')


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Nortia schreef:
    Ik zeg ook lachend kakske :')


    [Dragonneau > Osha] Valar Morghulis

    Ik zeg gewoon poepie of drolie


    Denk aan de toekomst, niet aan het verleden