• nu de leeftijdskeuring er is hea..
    zou je dan minder quizzen maken?

    ik bedoel de meeste hier op quizlet zijn absoluut geen 16 jaar, dus zouden jullie je aan die norm houden of gewoon maken.

    en ik weet dat zo goed als bijna alle serie's onder de 16+ norm zullen vallen^^

    EDIT: ik weet dat het gewoon een waarschuwing is hoowr!, maar op het forum zijn sommige zo braaf..^^ nee grapje


    Fighting for peace is like fucking for virginity ©CT

    Ik denk het niet, iedereen hier van 11/12 wordt er juist nieuwsgierig naar denkikxD


    I want my bloody cheese now!^^

    Het is gewoon een waarschuwing, niet meer dan dat. En eerlijk gezegd ben ik nieuwschieriger als er 16+ opstaat, dus ik denk wel dat ik zou maken dan ^^


    -

    Man, iedereen is hier sexverslaafd dus tuurlijk doen ze die nog allemaal.
    Maar ik ben lekker zo oud dat het allemaal niet geldt voor mij. Ik mag alles lezen wat ik wil.


    I'm Mrs. Lifestyles of the Rich & Famous

    nee tuurlijk niet ¬¬
    alleen is het nu lekker dat je van tevoren al weet dat er iets in voor kan komen wat je niet wilt lezen als verkrachtng etc.
    zo minder geschokte kindjes
    Damn je moet het niet srs nemen

    Man, iedereen is hier sexverslaafd dus tuurlijk doen ze die nog allemaal.
    Maar ik ben lekker zo oud dat het allemaal niet geldt voor mij. Ik mag alles lezen wat ik wil.



    Hmm, oké dus ik ben sexverslaafd omdat het mij nieuwsgierig maakt? Goed bezig.


    -

    Mij houdt het niet tegen, ik ben namelijk 17, maar inderdaad is gewoon een waarschuwing, het is aan die mensen om te beslissen of ze ze willen doen of niet.


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    waardefuck staat die leeftijdskeuring dan??:3
    X.


    Als je maar een ananas hebt..

    zie andere topic

    Mij houdt het niet tegen, ik ben namelijk 17, maar inderdaad is gewoon een waarschuwing, het is aan die mensen om te beslissen of ze ze willen doen of niet.

    (klinkt als nerd) maar zo weten ouders ook beter wat kinderen doen op internet...(A)
    (niet dat mijn ouders daarnaar kijken! x3)Ö


    Als je maar een ananas hebt..

    zie andere topic

    okee.


    Als je maar een ananas hebt..

    Lowl, like ik bn nu 15. die 16+ houd mij niet tegen, het verschilt maar 1 jaartje x'D
    But ik lees die serie's juist omdat ik dan dubbel lig! :P


    Tears are crashing out of my eyes

    Die van mij is 16+ vanwege het geweld =='
    Maar denk niet dat het mijn vaste lezers tegenhoudt.


    No growth of the heart is ever a waste

    ik denk niet dat 16+ of iets dergelijks mensen tegenhoudt, het bereidt ze er alleen maar op voor. (:


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Ik denk het niet, iedereen hier van 11/12 wordt er juist nieuwsgierig naar denkikxD
    Idd :'D

    Ik denk niet dat het veel nut heeft eerlijk gezegt.


    People who are meant to be together always find each other in the end.