• Ik lees alleen van: Draco Malfoy, Liam Payne, Harry Styles en soms ook van JB. Onbekende personen mogen ook.

    Er mogen geen smiley's, geen spelfouten (niet té veel), correct kommagebruik,..

    Thx!


    All I have in life, is my imagniation.




    Link in plaatje: Het is Fantasy en onbekende personen: 11 hoofdstukjes ^^

    Vittoria; Een vreedzame wereld met perfecte balans.
    Dit alleen door de legendarische Diamond of Balance, die millenia geleden
    door de 3 Fates is gecreëerd.

    Op een kalme winterdag wordt deze balans verstoord, waardoor de zon compleet van de hemel verdwijnt.
    Paniek breekt uit. Gebeden worden niet gehoord.
    Vittoria is een grote chaos.

    Niet lang hierna, in The Forest of Ce Dubh, verscheen een spookachtig meisje. Clotho, de eerste van de 3 Fates.
    In haar hand heeft ze een ronde, witte steen, met een gekleurd pentagram er ingekerft.
    Het enige wat Vittoria nu nog kan redden.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Verwijderd.

    [ bericht aangepast op 9 dec 2011 - 19:50 ]


    OTP: won't stop 'till we surrender...

    My Fake Smile || DM
    Het gaat een erg kuteinde krijgen(het staat pas net online).
    Hier is de link:
    http://www.quizlet.nl/stories/60576/my-fake-smile--dm/


    Don't cry over someone,who wouldn't cry over you~Lauren Conrad

    Lees je Drarry? (Draco & Harry)


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    Liquid Confidense - Harry Styles

    “Je bent niet wie ik dacht dat je was, Harry.” Fluisterde ze met een kwade ondertoon. Hij sloeg zijn ogen naar het groene gras dat net afgemaaid was door haar vader. Zachtjes beet hij op zijn lip, niet wetend wat zeggen, terwijl zij het ongelofelijk sexy vond en zin had om Harry te bespringen. “Je gebruikte mij om wraak op Santiago te nemen.” Probeerde ze een laatste keer om iets zinnig’s uit Harry’s mond te horen. Florènce maakte aangestalte om zich te draaien en weg te lopen, maar bruusk werd ze tegen gehouden door zijn hand die zich klem om haar bovenarm zette. Hun blik kruiste en snel wendde ze haar ogen af. “Je broer verkrachtte m’n zus, Flo, begrijp me.” Kwaad sloeg ze met haar vrije hand zijn arm weg. “Raak me niet aan.” Zei ze kwaad met haar handen in de lucht. “Ik ben verliefd op je, flo, ik hou van je!” Schreeuwde Harry terwijl hij zag hoe ze wegliep


    Harry zijn zus is verkracht & hij wilt wraak nemen op de dader en wilt eerst informatie verzamelen via zijn zus om alles makkelijker te maken, maar langzaam groeit er meer tussen de twee en word het alleen maar moeilijker

    [ bericht aangepast op 21 aug 2011 - 19:27 ]


    all I want is the taste that your lips allow

    Kijk op mijn profiel zou ik zeggen ;$


    To infinity and beyond •

    Klik & Klik
    Allebei onbekende personen :3


    there is a certain beauty in setting the world on fire and watching from the center of the flames.

    Onbekende personen, daarvan heb ik er ook nog drie op mijn profiel, maar dit is degene met de minste chapters:


    Eén schrijfster
    Twee liefdes
    En een enorme slok drama


    Ame is een zeer succesvolle schrijfster. Ze woont samen met haar vriend Mitchell op het platteland en vertrekt in de weekenden naar de stad om zich te vermaken met haar vriendinnen. Ondanks dit geweldige leven, verdient Ame toch niet genoeg aan alleen het schrijven. Het is dan ook een enorme kans als ze plots een bericht krijgt van een filmproducent. Hij wil haar boek verfilmen! Een leven vol geluk ligt op haar pad, maar dat verandert plots als ze erachter komt met wie ze te maken heeft. De filmproducent is niemand minder dan haar ex Nolan en hij zal haar alleen maar beroemd maken onder een zeer grote voorwaarde. Hij wil dat hij haar terugneemt, net nu zij en haar vriend Mitchell trouwplannen aan het maken zijn. Zal Ame zich laten verleiden door de roem en rijkdom, of gooit ze haar kansen op bekendheid weg en houdt ze zich vast aan de liefde van haar leven?


    En de link vind je hier:
    Zwarte inkt en witte wijn

    [ bericht aangepast op 21 aug 2011 - 19:36 ]


    “Love is a contradiction.”

    Tragically schreef:
    Lees je Drarry? (Draco & Harry)


    Nee, sorry (krul)


    All I have in life, is my imagniation.

    Ik ga ze zometeen allemaal lezen, als ik ze goed vind abonneer ik (flower)


    All I have in life, is my imagniation.

    http://www.quizlet.nl/stories/59441/youve-changed--draco-malfoy/


    Roux en Draco zijn al goede vrienden sinds ze op Hogwarts zitten. Even oud, beide in Slytherin. Alleen Draco staat steeds in het middelpunt van de belangstelling en Roux staat er een beetje buiten. 5 jaar zijn ze goede vrienden geweest, niets speciaals. Maar in de zomervakantie tussen het 5e en het 6e jaar veranderen ze beiden veel. Ze worden volwassener door gebeurtenissen en andere dingen. Wanneer ze elkaar weer zien, op King Cross Station, staan ze versteld van elkaars veranderingen. Ze zijn veranderd, zelfs zo verandert dat er iets op bloeit tussen de lieftallige Roux O'Malley en de gemene Draco Malfoy.


    I got macdonalds breakfast for you, just for you, drove 2 miles to get it, so better get up and eat it.




    Liz Harrods is de wanhoop nabij als haar beste vriendin Luna op een dag plotseling verdwijnt. Zeven maanden lang leeft ze in onzekerheid, tot er op een woensdagavond ineens twee agenten voor de deur staan en haar nachtmerrie werkelijkheid wordt. Luna is gevonden en ze is niet meer in leven. Ook brengt de politie een doos mee met oude spulletjes van Luna.

    De dagen daarna zijn onwerkelijk. Liz gaat ten onder aan het verdriet om haar vriendin en ziet de zin van het leven niet meer. Tot ze de oude spulletjes van Luna doorzoekt en erachter komt dat de verdwijning van haar vriendin heel anders in elkaar steekt dan ze dacht.

    The Secret Diary


    I was an angel living in the garden of evil

    Videotape schreef:
    (...)

    Nee, sorry (krul)

    Geeft niet, ik dacht ik vraag het maar eerst voor ik misschien iets post dat je niet leuk vind :3


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.


    "Do I know you?" She asked with her sweet, soft voice.
    "Probably not." He replied, looking in her beautiful eyes.

    They were meant to be together before they even knew about eachother.


    [ bericht aangepast op 22 aug 2011 - 3:23 ]



    -Je kunt op het plaatje klikken.-

    Verder heb ik nog drie verhalen over onbekende personen, waarvan er één al is afgerond. Maar omdat ik een beetje te lui ben om links naar zoveel stories te plaatsen, laat ik het hierbij. (krul)


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan