• hoizz ,

    jullie wete allemaal wel dat Bill rookt maar hij is onlangs geopereerd aan zijn stembanden waardoor hij het ook rustig aan moest doen om zijn stemmetje te sparen . Maar is hij nu ook gestopt met roken voor zijn stem ??

    (K)Kaat(K)

    Nou.. volgens mij rookt hij met de dag meer.. ;S


    Ive Life Is Just A Joke, Then Why Am I Dead? x]

    Wat maakt het uit?
    Hij doet wat hij wil, daar hebben wij niets over te zeggen =).


    I recycle my thoughts.

    nee hij rookt nog steeds, wat ik persoonlijk erg dom vind maar oké


    -ik denk dat ik Gustav zie , maar ik wil Bill zien!-

    Ik wou net zeggen, als hij wilt roken doet hij dat. Je kan het hem écht niet gaan verbieden. Niet écht slim na zo'n operatie, maar ja. als hij het wilt, het is zíjn leven, niet?


    Ive Life Is Just A Joke, Then Why Am I Dead? x]

    het is misschien dom.. maarja, als hij het wilt, ik heb er persoonlijk geen problemen mee. Oké het is slecht, maar je kan morgen ook aangereden worden door een auto en ben je als nog dood.


    Ive Life Is Just A Joke, Then Why Am I Dead? x]

    Kweet het niee ^^
    Maar hij kan best stoppen anders loopt het slecht af :(

    ja ik denk ook niet dat we hem dat kunne verbiede hijs bijna 19 he (of toch binne 2.5maand)maar ik me het gwn af :D

    het is misschien dom.. maarja, als hij het wilt, ik heb er persoonlijk geen problemen mee. Oké het is slecht, maar je kan morgen ook aangereden worden door een auto en ben je als nog dood.


    IDD!!!

    maar ik vroeg mij het gwn af ****ff verkeerd XD

    Hoezo loopt het slecht af? Als hij kiest om te roken is het zijn probleem niet écht die van ons, of wel? Scrhijf anders lekker een brief en zeg dat hij moet stoppen. Niet dat hij dat ook écht doet ofzo.


    Ive Life Is Just A Joke, Then Why Am I Dead? x]

    het is misschien dom.. maarja, als hij het wilt, ik heb er persoonlijk geen problemen mee. Oké het is slecht, maar je kan morgen ook aangereden worden door een auto en ben je als nog dood.


    IDD!!!


    dankjewel!


    Ive Life Is Just A Joke, Then Why Am I Dead? x]

    waarom maakt iedereen zich zo druk daarom? Dat Bill rookt?


    Ive Life Is Just A Joke, Then Why Am I Dead? x]

    niemand reageertt -.-


    Ive Life Is Just A Joke, Then Why Am I Dead? x]

    ik maak mij ni echt druk ik vroeg mij da gwn af =)

    het is bewezen als je niet meer dan 5 sigaretten p.d. rookt dat dat geen invloed heeft op je gezondheid.


    You'd took my breath but I'll survive.