• Hoe zouden je ouders reageren als je met één van de jongens van TH thuis zou komen. En zeggen dat het je vriend is?


    Think before you act.

    Alsof dat ooit zal gebeuren -_-', ik hoop van wel maar dat gaat dus "nooit" gebeuren..


    Stop wishing, Start doing..

    Ik weet al bijna wel zeker wat mijn moeder gaat zeggen. Of nee gaat doen, die zet hem weer de deur uit. Ik weet niet hoe mijn vader reageerd. Ik denk wel wat minder streng. Die laat hem wel binnen denk ik.


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    Alsof dat ooit zal gebeuren -_-', ik hoop van wel maar dat gaat dus "nooit" gebeuren..


    Dat is wel waar..!
    Het gebeurd toch niet!!


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    Oké het gaat nooit gebeuren maar toch. ;SS hoe me moeder zou reageren? Me moeder bereid zich al zowiezo voor op een jongen met make-up, omdat ik zulke jongens best geil vind;p oké euhm. me moeder zou verbaasd zijn, en .. ja weet niet.. ze zou wel blij voor me zijn.. Het gebeurd toch nooit, dus ik ga mezelf niet blijmaken daarmee


    Ive Life Is Just A Joke, Then Why Am I Dead? x]

    Hoe mijn moeder zou reageren weet ik niet precies, maar mijn broertje zou zich volgens mij zich opsluiten op zijn kamer. En er pas uit komen als hij weg is :S


    Think before you act.

    moest het gebeuren zouw ik me tom thuis kome mn vader zouw zegge: Ge doe maar !!
    mn moeder zouw zegge: konde gustav ni pakke?x

    Het gaat nooit gebeuren, maar als;

    Mn zusje zou in dr kamer gaan zitten en er niet meer uitkomen tot ie weg is. En mn vader zou zorgen dat hij weg ging XD Maar mn moeder zou het leuk vinden.


    http://ciinderella-.tumblr.com/

    mijn broertje zou zich denk ik ook opsluiten, en niet meer uitkomen. me moeder vind het wel lol, en .. me vader? die is toch zowat nooit thuis ;S dus hij heeft er geen last van


    Ive Life Is Just A Joke, Then Why Am I Dead? x]

    Ze gaan flippen en ze doden
    haha nee nu ook niet doden maar ze gaan wel boos zijn, ik mag zelfs geen jongens uitnodigen -_-'
    en ik heb ruzie met me vader dan gaat hij zekers me uit huis schoppen lol

    omg. lekkere vader dan.


    Ive Life Is Just A Joke, Then Why Am I Dead? x]

    ze zouden freaken en vragen aan god wrm hun dochter toch altijd met zulke rare gasten thuis komt xD


    Have you ever had sex with a piece of fruit? Was it a melon? [Nathan Young]

    Ze zouden me apart nemen en zeggen dat ik van hen niet met een 18 jarige jongen mag omgaan. o_O


    I recycle my thoughts.

    best stom. als dat écht zo is, je mag niet omgaan met een 18 jarige ik zou flippen..


    Ive Life Is Just A Joke, Then Why Am I Dead? x]

    me moeder zou het wel goed vinde hoor!!:D
    en me vader is dood dus die heeft niks te zeggen!!
    en me zus tjah die woont ergens anders maar die vind het dnke ik niet leuk!!


    I'll never be good enough... You make me wanna die!

    Mijn pappie gaat zich kapot lachen x']

    Ik heb geen mamma meer en broers/zussen ook niet dusja.. :') Helaas kan het niet gebeuren.


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'