• Hoeveel kinderen wil jij later?
    En hoe ga je ze noemen? x)


    [/nutteloos]


    I recycle my thoughts.

    Ik wil geen kinders XD
    Maar als het zou moeten liefst een mannelijke tweeling. En die zou'k dan Jack en Juan noemen xD
    Just kidding. Kwil geen kinderen. Ik vergeet zelfs me eigen katten eten te geven...Da wil ik die kinderen nu ni aandoen XD


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    whaahaha ;'))))
    je hebt wel gelijk.
    gaan ze zeggen ja als het kind eris maakt de pijn je niet meer uit O.o

    Nou mij dus wel he?
    Gaat het uit me je vriend, kun je niemand meer krijgen met zo'n uitgescheurd ding. Damn.
    Nee oké, negeer dat, maar serieus ik wil geen kids. Dat is het me niet waard.
    er zijn toch al teveel mensen.

    whaahaha ;'))))
    je hebt wel gelijk.
    gaan ze zeggen ja als het kind eris maakt de pijn je niet meer uit O.o

    Nou mij dus wel he?
    Gaat het uit me je vriend, kun je niemand meer krijgen met zo'n uitgescheurd ding. Damn.
    Nee oké, negeer dat, maar serieus ik wil geen kids. Dat is het me niet waard.
    er zijn toch al teveel mensen.

    Gelijk heb je!
    Met al die scheidingen.
    Ik ben ook vrij ambitieus. Ik wil graag een baan waarbi ik veel kan reizen. Een kind zou dus totaal niet in m'n leven passen. En de pijn van een bevalling heb ik der ook niet voorover. Me vriendinnen discussiëren altijd met me. Ze zeggen altijd hoe het kan dat ik de pracht van zo'n nieuw leven niet kan zien en dat ze me over 20 jaar nog wel eens zouden willen spreken en dat ik dat gegarandeerd met koters zal zitten. Dat ziede van hier.
    Kinderen zijn gewoon niet aan mij besteed =D


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    Gelijk heb je!

    Met al die scheidingen.

    Ik ben ook vrij ambitieus. Ik wil graag een baan waarbi ik veel kan reizen. Een kind zou dus totaal niet in m'n leven passen. En de pijn van een bevalling heb ik der ook niet voorover. Me vriendinnen discussiëren altijd met me. Ze zeggen altijd hoe het kan dat ik de pracht van zo'n nieuw leven niet kan zien en dat ze me over 20 jaar nog wel eens zouden willen spreken en dat ik dat gegarandeerd met koters zal zitten. Dat ziede van hier.

    Kinderen zijn gewoon niet aan mij besteed =D

    Amen _0_

    Gelijk heb je!

    Met al die scheidingen.

    Ik ben ook vrij ambitieus. Ik wil graag een baan waarbi ik veel kan reizen. Een kind zou dus totaal niet in m'n leven passen. En de pijn van een bevalling heb ik der ook niet voorover. Me vriendinnen discussiëren altijd met me. Ze zeggen altijd hoe het kan dat ik de pracht van zo'n nieuw leven niet kan zien en dat ze me over 20 jaar nog wel eens zouden willen spreken en dat ik dat gegarandeerd met koters zal zitten. Dat ziede van hier.

    Kinderen zijn gewoon niet aan mij besteed =D

    Amen _0_


    Hallelujah XD


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    ik wil er 2
    een jongen en een meisje
    jongen --> Thijs ofzo
    Meisje --> Illa
    of 2 meisjes
    meisje(1) --> Illa
    meisje(2) --> Ella


    "Ronny moet nu naar links." - Funzie.

    Nee maar alsnog Yuun O.O
    Hallo? Dan is je hele poes aan gort O.O No way.


    Alsof die net zo netjes smal bvlijft als ie nu is. O.o
    Ik bedoel, ooit nagedacht over wat een huwelijk met verplichte sex met je noodingang doet?? O.o
    Sexy...

    Maar je hebt gelijk, dat is ook 1 van de redenen waarom ik pas laat kinderen wil. x)


    Pink is Not just a colour. It's a Way of Life!

    1/2

    1 jongen en 1 meisje

    maar namen geen flauw idee

    Mo0n: 2-3

    Ilona: 2-3

    Doei


    I want my bloody cheese now!^^

    nja, heb er eigelnlijk nog geen idee van.
    Ik wil wel kinderden, denk ik,, ooit dan toch.
    Maar dan moet het wel ggoed gaat tussen mij en die vader dan.
    Heb geen zin om dan te mmoetn scheiden en die kinderen met die last op te zadelen.
    EN hoeveel heb ik eigelijk ook nog gen idee van.
    Nja,, liever geen tweeling eigelijk,, das dubbel zoveel werk ineens xD
    -hoor mij spreken,, tweelingzijn is leuk,, wnt bn zelf een tweeling o.O en toch wil ik er geen-
    en ik ga ook niet nadenken over wel k geslacht het liefst wil ofzo, want dat kan je zelf toch niet bepalen en kik wil niet zeg maar 'teleurgesteld' worden.
    de namen? geen idee, ik verander zovaak als ik voor en verhaal namen meot verzinnen, en dat moet toch met de vader dan besproken worde ;)


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    ik weet het niet ;o een bavalling is moeilijk hoor ;o


    don't Worry...Be gay.

    ik wil 2 kinderen :P
    maakt me niet egt uit of ut meisjes of jongens zijn of 1 jongen en 1 meisje als ze maar goed met elkaar kunne omgaan en geen ruzie maken :P maar dt gebeurt meestal wel (A)


    when words fail, music speaks.

    Gelijk heb je!

    Met al die scheidingen.

    Ik ben ook vrij ambitieus. Ik wil graag een baan waarbi ik veel kan reizen. Een kind zou dus totaal niet in m'n leven passen. En de pijn van een bevalling heb ik der ook niet voorover. Me vriendinnen discussiëren altijd met me. Ze zeggen altijd hoe het kan dat ik de pracht van zo'n nieuw leven niet kan zien en dat ze me over 20 jaar nog wel eens zouden willen spreken en dat ik dat gegarandeerd met koters zal zitten. Dat ziede van hier.

    Kinderen zijn gewoon niet aan mij besteed =D

    Amen _0_


    Hallelujah XD

    O.o


    don't Worry...Be gay.

    Een 2ling jongen en een meisje maar eigenlijk boeit het me niet echt Majja xD,, ik wil wel met de namen

    -taylor
    -zara
    -toivi
    -luka
    -jiska


    ...

    Ik wil geen kinderen van mezelf, maar weeskindjes adopteren. En dan het liefste een broertje en zusje (broertje oudste ^^)

    En dan uit afrika ofzo, bruine mensen zijn mooi (A)
    En geen tweeling! >.< Ben er zelf eentje, en dat wil ik ze niet aandoen :P