• Hey! Na een stop te hebben ingelast heb ik besloten om met een schone lei te beginnen. Ik wil weer covers maken omdat ik het toch wel heel leuk vind, maar ik moet school toch voorrang geven - daarom wil ik mijn tijd nemen om een mooie cover voor jullie in elkaar te zetten, niet iets gaan afraffelen; dit kan er voor zorgen dat het allemaal wat langer duurt. De wachtlijst in mijn vorige, onoverzichtelijke topic werd véél te lang. Alles was veel te onoverzichtelijk en ik heb heel veel gewoon afgeraffeld.

    Ik heb dus een paar regels/punten bedacht om het voor iedereen wat fijner te maken.
    - Ik heb liever dat je foto's meegeeft en dan graag van normale kwaliteit en formaat.
    - Hou er rekening mee dat je cover soms wat langer duurt; ik heb ook nog een leven, lol.
    - Ik wil je best waarschuwen als ik 'm af heb, maar vermeldt dit er dan bij.
    - Stop asking! Ik maak mijn covers met Photoshop CS6.


    Dus, nu we het saaie gedeelte hebben gehad, heb ik een invullijstje voor je als je het wel ziet zitten. (:

    Titel:
    Optioneel
    Afbeeldingen: Verplicht. Hou rekening met de kwaliteit en grootte.
    Beschrijving van je story: Optioneel
    Eventuele sfeer: Duister, vrolijk, et cetera.
    Eventuele voorkeur van lettertype: Optioneel
    Iets anders?: Bijvoorbeeld of je het zwart-wit wilt of niet, de kleurtonen die je er in wilt, dat soort dingen. Optioneel.







    Wachtlijst:

    DBJC_
    Waetford
    Doge
    Freljords
    AshtonBabe
    Aidan





    [ bericht aangepast op 23 sep 2014 - 20:29 ]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Eh. Ik bijt niet, hoor. :'D


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Wauwie, ziet er goed uit.
    Mijn topics voor het geval ik er één nodig heb.


    What do we say to the god of death? ''Not today.''

    Oh kan je ook facebookcovers maken?


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Hansel schreef:
    Oh kan je ook facebookcovers maken?

    Haha, ja, hoor. Heb ik ook voor mijn moeder gedaan, lol.


    Klik voor groter

    [ bericht aangepast op 19 feb 2014 - 20:01 ]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Ik vind je covers heel erg mooi. ^_^
    Als ik er één nodig heb kom ik zeker een keertje langs.

    Titel: My unwritten emptiness
    Afbeeldingen: Deze moet er sowieso in:

    En dat zou ik graag met een achtergrond willen die goed bij 't verhaal past. Iets met een maan of zo?
    Beschrijving van je story: Cara is een meisje dat aan de buitenkant lijkt op een dood normaal meisje. Het is echter een meisje met een gebruiksaanwijzing. Cara heeft autisme, verlatingsangst en is een enorme pessimist. Ze heeft een leuk vriendje, doet momenteel een havo-opleiding en heeft een baantje waar ze redelijk trots op is.
    Cara mist echter nog wel wat dingen in haar leven. Ze wil onder andere een boek gaan schrijven om de leegte in haar leven op te vullen, maar dat wil niet echt. Ze weet ten eerste niet waar ze over moet gaan schrijven en ze heeft last van een writersblock. Als ze ergens aan begint lukt het haar niet om het af te krijgen en ze is nogal besluiteloos.
    Zal het haar lukken om een boek te schrijven, van haar verlatingsangst af te komen en haar havodiploma te halen?
    Eventuele sfeer: Duister, sprookjesachtig, mysterieus.
    Eventuele voorkeur van lettertype: Wat het beste erbij past. Ietwat krullerig zou wel leuk zijn.
    Iets anders? -


    26 - 02 - '16

    Titel: we all have our secrets
    Afbeeldingen:

    (meer vervaagd)
    Beschrijving van je story: /
    Eventuele sfeer: Duisterder, grimmig, maar niet horrorachtig
    Eventuele voorkeur van lettertype: Hoekig, stencil
    Iets anders?: Moet gebrukt worden als Facebook omslagfoto


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Yaaaay. Jullie staan erbij. :3


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Occult schreef:
    Yaaaay. Jullie staan erbij. :3
    Yay


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Ik heb nu echt zin om te vragen me welk programma je bewerkt (krul)
    Nee, sorry, dat moest echt even (': Je maakt echt geniale covers!


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    TaurieI schreef:
    Ik heb nu echt zin om te vragen me welk programma je bewerkt (krul)
    Nee, sorry, dat moest echt even (': Je maakt echt geniale covers!

    Hahaha, fu. :'D In mijn vorige topic stond het gewoon in de beginpost, maar ik kreeg 8733208 keer die vraag, pff.
    Thank you!


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Titel: A King's Daughter - Hogwarts
    Afbeeldingen: Je mag een beetje kiezen uit de volgende (je moet ze echt niet allemaal gebruiken, ik heb maar wat leuke plaatjes gezocht en je ziet zelf maar welke je het beste vind passen^^)
    als je er enkele niet in krijgt/ kwaliteit of grootte niet goed is laat je hem maar gewoon weg.






    of deze (maar ik mag hier maar 3 foto's posten^^) : http://cache.desktopnexus.com/thumbnails/400630-bigthumbnail.jpg



    Beschrijving van je story: Korte samengevat: Harry potter fanfic, jaren later.
    Er is een nieuwe oorlog uitgebroken in de tovenaarswereld. Als de zogenaamde dochter van de slechterik ineens verschijnt op hogwarts met de mededeling dat ze aan hun kant staat, slaat bij iedereen de twijfel toe. Ze doet er alles aan om iedereen te bewijzen dat ze aan hun kant staan terwijl ze uit de handen van haar vader probeert te blijven. Al snel ontekken ze dat ze eigenlijk niet zijn dochter is en gaan ze opzoek naar haar echte afkomst.

    Eventuele sfeer: Eenzaam.
    Eventuele voorkeur van lettertype: Nee
    Iets anders?: Eigen keuze


    Alvast bedankt!


    Failure is the opportunity to begin again, more intelligently.

    Lissandra schreef:
    Titel: My unwritten emptiness
    Afbeeldingen: Deze moet er sowieso in:

    En dat zou ik graag met een achtergrond willen die goed bij 't verhaal past. Iets met een maan of zo?
    Beschrijving van je story: Cara is een meisje dat aan de buitenkant lijkt op een dood normaal meisje. Het is echter een meisje met een gebruiksaanwijzing. Cara heeft autisme, verlatingsangst en is een enorme pessimist. Ze heeft een leuk vriendje, doet momenteel een havo-opleiding en heeft een baantje waar ze redelijk trots op is.
    Cara mist echter nog wel wat dingen in haar leven. Ze wil onder andere een boek gaan schrijven om de leegte in haar leven op te vullen, maar dat wil niet echt. Ze weet ten eerste niet waar ze over moet gaan schrijven en ze heeft last van een writersblock. Als ze ergens aan begint lukt het haar niet om het af te krijgen en ze is nogal besluiteloos.
    Zal het haar lukken om een boek te schrijven, van haar verlatingsangst af te komen en haar havodiploma te halen?
    Eventuele sfeer: Duister, sprookjesachtig, mysterieus.
    Eventuele voorkeur van lettertype: Wat het beste erbij past. Ietwat krullerig zou wel leuk zijn.
    Iets anders? -


    Ik hoop dat je 'm mooi vindt *O*


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Occult schreef:
    (...)


    Ik hoop dat je 'm mooi vindt *O*


    I love it!


    26 - 02 - '16

    Occult schreef:
    (...)


    Ik hoop dat je 'm mooi vindt *O*


    Neen, niet mooi. Totaal verkeerd woord. Gebruik het woord prachtig maar.


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried