• heey mensee
    kvroeg me even af wat alto was;; weten jullie dat?
    ik weet dat het een stijl is, maar meer weet ik ook niet, kunnen jullie me helpen?
    x

    Weet ik veel:D
    Ken daar nx van, miss ff op google opzoeken?
    xx


    everybody needs a song.

    alto = alternatief en dat is toch 'anders' zeg maar? :'p
    ik vind het moeilijk om zulk soort dingen uit te leggen xD

    alto is synoniem voor alternatief.. het bestaat al meer als 20 jaar en begint weer steeds meer terug te komen als 'rage' [net als emo/scenequeen -.-]

    x.


    Wie du mir, so ich dir.

    ik kan je mssn helpe ma je wel zegge waart over gaat
    als het iets me muziek te maken heeft kan ik je helpen


    Honest to god, I will break your heart. Tear you to pieces, I'll rip you apart

    ow kwas net te laat zie ik


    Honest to god, I will break your heart. Tear you to pieces, I'll rip you apart

    alto is gewoon alternatief.. iets ander dus..
    je anders kleden/stylen als de rest


    When Your Faith Walks On Broken Glass

    handig om te wete?!

    moeilijk.
    ik weet wat het is, maar hoe je het uitlegt is noggal moeilijk. net als Wat is Emo? nouja ik weet dat het .. alternatief is.. en dus anders leuke styl vind ik.


    Ive Life Is Just A Joke, Then Why Am I Dead? x]

    Diffrunt. (A)


    AAP

    dus ik = is alto :D

    Ik wist al maar nie of mijn stijl een speciaale naam had :P



    (bericht aangepast door een moderator)

    alto= gotic en skater style door elkaar
    dus je bent net niet gotic en net niet skater snap je?


    Be true to yourself

    Alto is een benaming voor elke alternatieve kledingstijl/levenswijze die niet behoort tot de mainstream jeugdculturele stroming of een andere subcultuur. De naam stamt af van het woord alternatief. De term zelf is een catch-all phrase, die voornamelijk door de media, of in een denigrerende manier, wordt gebruikt. Leden van deze jeugdcultuur zien zichzelf over het algemeen niet als alto (hoewel een groot deel van de jongere generatie denkt dat alto een subcultuur op zich is), maar eerder als punker, grunger, metalhead of lid van een andere alternatieve muziekstijl.

    De kledij van de alto's is gevarieerd, omdat het een term is die meerdere jeugdculturen omvat en een niet op zichzelf staande cultuur is. Aangezien de stroming constant evolueert is er geen gangbare ideologie aan te verbinden, nihilistische/anarchistische denkbeelden gecombineerd met een cynische houding komen voor, maar ook meer oppervlakkige denkbeelden. De stroming, voor zover het er een betreft, kenmerkt zich door zich af te zetten van de, over het algemeen, gangbare populaire muziek. Waar zenders zoals MTV vooral andere jeugdculturen zoals de hiphop en de elektronische muziek vertonen luisteren de 'alto's' naar obscuurdere of minder populaire acts die zich binnen het brede spectrum van rock en metal bevinden.

    De muziekstijlen van alto's variëren van punk, new wave, indierock, naar reggae, grunge, artrock/artpunk, hardrock en metal.

    Enkelen noemen de alto's de nieuwe hippies.

    Vaak liggen de interessegebieden van alto's naast een specifieke muziekvoorkeur ook bij andere vormen van jeugdcultuur:

    ow ik dacht da alto zo met die verschillende kleurtjes was!:P ow me vergit:$ whaha


    Laat me nu toch niet alleen, radeloos en verloren.....

    wow nu snap k het ook xd


    Life is bigger It's bigger than you And you are not me

    Alto is een benaming voor elke alternatieve kledingstijl/levenswijze die niet behoort tot de mainstream jeugdculturele stroming of een andere subcultuur. De naam stamt af van het woord alternatief. De term zelf is een catch-all phrase, die voornamelijk door de media, of in een denigrerende manier, wordt gebruikt. Leden van deze jeugdcultuur zien zichzelf over het algemeen niet als alto (hoewel een groot deel van de jongere generatie denkt dat alto een subcultuur op zich is), maar eerder als punker, grunger, metalhead of lid van een andere alternatieve muziekstijl.

    De kledij van de alto's is gevarieerd, omdat het een term is die meerdere jeugdculturen omvat en een niet op zichzelf staande cultuur is. Aangezien de stroming constant evolueert is er geen gangbare ideologie aan te verbinden, nihilistische/anarchistische denkbeelden gecombineerd met een cynische houding komen voor, maar ook meer oppervlakkige denkbeelden. De stroming, voor zover het er een betreft, kenmerkt zich door zich af te zetten van de, over het algemeen, gangbare populaire muziek. Waar zenders zoals MTV vooral andere jeugdculturen zoals de hiphop en de elektronische muziek vertonen luisteren de 'alto's' naar obscuurdere of minder populaire acts die zich binnen het brede spectrum van rock en metal bevinden.

    De muziekstijlen van alto's variëren van punk, new wave, indierock, naar reggae, grunge, artrock/artpunk, hardrock en metal.

    Enkelen noemen de alto's de nieuwe hippies.

    Vaak liggen de interessegebieden van alto's naast een specifieke muziekvoorkeur ook bij andere vormen van jeugdcultuur:


    Haha, hoezo van wiki? x']


    No growth of the heart is ever a waste