• Voor mijn afstudeeropdracht moet ik een magazine inleveren:
    Een volledige glossy met als thema film.

    Ik ben opzoek naar een enorme Harry Potter/LOTR fan die het leuk vindt om geinterviewd te worden en met naam en foto van zichzelf in mijn glossy te staan (geen zorgen deze blijft binnen school).

    Kan jij uitgebreid antwoord geven, ben jij tussen de 17 en 25 jaar, zijn de Harry Potter/LOTR films je passie dan wil ik jou graag interviewen. Uiteraard kan dit gewoon via chatten, appen of bellen, waar jij je het prettigst bij voelt. Ik hoor graag van iemand!



    Super leuk! Helaas ben ik te oud. ;p


    Every villain is a hero in his own mind.

    Croweater schreef:
    Super leuk! Helaas ben ik te oud. ;p


    Hoe oud ben je? Als je er een paar jaartjes overheen zit is het namelijk niet zon ramp!

    (typing)

    [ bericht aangepast op 14 okt 2019 - 16:59 ]


    Sophisticated ignorance, write my curses in cursive...

    JamesBarnes schreef:
    (...)

    Hoe oud ben je? Als je er een paar jaartjes overheen zit is het namelijk niet zon ramp!


    Ik ben 29. Maar er is vast nog wel iemand anders die het leuk vindt en wel binnen die leeftijd valt. ^^


    Every villain is a hero in his own mind.

    Ik zou ook wel willen, maar zit wel zo’n twee maanden boven de leeftijdsgrens (26). Mocht je verder niemand vinden, mag je me altijd PB’en!


    •

    Ik zou ook wel willen, maar ik ben dan weer net te jong (bijna 16), haha! Veel succes!


    Maar allemaal dragen we in ons hart een inwendig Ithaka.

    Hee, super leuk! Ik ben net 18 en mij lijkt het op zich wel leuk. Ben zeker fan van Harry Potter! Het is wel de vraag of ik alles nog weet, want man wat is het lang geleden dat ik de films gezien heb!

    Ik wil je altijd helpen, mocht je de hulp van deze Slytherin willen accepteren. :Y)


    I'll lick the poison from right off your kiss

    Ik ben 24 :) ik kan je helpen als je wil?

    Heuy mijn leeftijd zit daarbinnen, 24. Als je nog mensen zoekt !


    Hard Work. Good-hearted. Loyalty. And Fair Play: I'm a Hufflepuff In Every Single Way.