• Gisteren in de klas vroeg Andrew mij:

    'Zeg Lisa, heb jij nu ook snijwonden op je polsen?'

    Anders is hij altijd zo lief. En hij zei het voor heel de klas, voor de jongens zeker. En ik wist niet wat ik nu weer moest antwoorden dus ik zei gewoon: 'Ach, ik verlaag me niet tot jullie niveau.' en ben verder gelopen. En ik hoorde hoe ze verder bezig waren over TH en emo en mij, etc..

    En toen was het even later speeltijd, en ben ik naar m'n beste vriendin gegaan, en ik vertelde het, en toen kon ik me niet meer houden en begon ik te huilen en liep weg enjaaa'... Toen is ze me achterna gelopen en heeft ze mij zeker 5 min. vastgehouden.. En in de klas terug, begonnen ze weer van: 'Op MTV is er zo'n programma:'How to be an emo in 10 days' en van die dingen, en toen begon ik in de les weer te huilen. En toen kwam de leerkracht etc.. En toen kwamen de jongens wel af, hoor van: 'Huh? Lisa is toch geen emo?' weetje, ik haat m'n klas.

    En nu doen m'n ogen pijn van het huilen...

    Ik ben het beu, het is al zo van in het begin van het schooljaar, zolang pesten en kwetsen ze mij al. Ik voelde me zo.. Ellendig.



    En sorry, dit moest er even uit... =(


    En ga nu geen haat-reacties schrijven omdat je slechtgezind met ivm met Quizlet..

    :O Sterkte
    ZO Zielug

    (flower)

    ben je hiermee al naar je MEntor ofzuw geweest?

    :O Sterkte
    ZO Zielug

    (flower)

    ben je hiermee al naar je MEntor ofzuw geweest?

    Wel, het was bij zijn les dat ik begon te huilen, en hij is naar mij gekomen en hij zei:
    'Als ze het volgende week nog doen, moet je het zeggen.'

    Omg, wat erg voor je! Ik zit ook in zo'n klas, alhoewel ze mij niet pesten ofzo. Dude, die van uw klas zijn like echt laaaaaame --'!
    Sterkte.


    Oh, I may be on the side of the angels... but don't think for one second that I am one of them.

    (...)
    Wel, het was bij zijn les dat ik begon te huilen, en hij is naar mij gekomen en hij zei:
    'Als ze het volgende week nog doen, moet je het zeggen.'


    ^^ Das is al beter
    vorig jaar had ik ook dat 1 tekens mijn smaak van kleding en muziek enzo dat ik er ziek van werd

    Als ze bij mij in de klas negatief over emo/scene praten word ik boos en zijn ze stil. Ik werd door de jongen die ik leuk vond emo genoemd. Maar ik zag en ik wist dat hij het niet meende. Gewoon voor de lol. Ik heb echt heel veel mensen uit mijn klas verteld dat emo/scene gewoon een normale subcultuur is. En heel veel mensen maken er geen grapjes meer over.. ;'D


    a figment of your imagination

    Bij mij was het vorig jaar ook zo =)
    Je komt dat wel te boven ^^


    Life is a fashionshow, the street is our catwalk.

    Oww, sterkte hiermee <33

    Ben je al naar je mentor hiermee geweest? Ik weet dat ik dat zou doen, dat is gewoon zielig. Zielig van hun en zielig voor jou. Sterkte meidd <3


    Listen to what we're not saying..

    k;yj,jk


    None but ourselves can free our minds.

    Vet erg Voor je.
    Heb ik ook Voor gehad met m'n Klas. Eigenlijk ben jeh et best er niet op te Reageren, zo lijkt het alsof je het ook niets doet. Na een tijdje gaan ze niets zeggen, dan is voor hun de lol eraf.
    Maar, als het je echt teveel wordt kan je natuurlijk gaan naar je vrienden ofzo. Met hun praten, en huil dan eens helemaal uit bij hen...
    Veel Sterkte. (flower)


    We could Be the talk across the Town. &#9829;

    ik vind dit super zielig voor je,
    ik ben niet goed in tips en dat soort stuff.
    ik hoop echt dat het goed komt (flower)(Y)


    Be nyappy

    sterkte.


    None but ourselves can free our minds.

    Oww, sterkte hiermee <33

    Ben je al naar je mentor hiermee geweest? Ik weet dat ik dat zou doen, dat is gewoon zielig. Zielig van hun en zielig voor jou. Sterkte meidd <3

    Normaal woù ik het niet zeggen, maarja hij zag me huilen in zijn les en hij zei:
    'Als ze het volgende week nog doen, moet je het me nog eens zeggen.'
    En bedankt.

    Waarom grijpt die mentor niet gelijk in?

    I.p.v. Te zeggen: Als ze het volgende week doen moet je het nog eens zeggen.

    Als ik jouw mentor was had ik je apart genomen en met je gepraat meteen!


    It's heavy but you are not the only one

    Waarom grijpt die mentor niet gelijk in?

    I.p.v. Te zeggen: Als ze het volgende week doen moet je het nog eens zeggen.

    Als ik jouw mentor was had ik je apart genomen en met je gepraat meteen!

    Jep, daar heb je gelijk in, zo is onze school.
    Kut, dus.><

    Waarom grijpt die mentor niet gelijk in?

    I.p.v. Te zeggen: Als ze het volgende week doen moet je het nog eens zeggen.

    Als ik jouw mentor was had ik je apart genomen en met je gepraat meteen!

    Ja inderdaad.Je mentor moet meteen ingrijpen en niet als ze het nog een keer doen><


    Cómo no te voy a querer..