• Klein stukje:
    "W- wie heeft dit gedaan?" stamelde ik. Langzaam gleden mijn vingers over de littekens die Storm op zijn rug moest dragen. Voor altijd. "Ikzelf," mompelde hij en ik zag hoe hij zijn hoofd naar beneden liet hangen. Zijn zwarte haar, dat normaal gezien wild hing, lag nu plat naar beneden door het water. Nu werd mijn keel helemaal dichtgeknepen: door de krob in de keel én de vlinders die je ook ineens daar kon vinden. "Waarom?" vroeg ik dan maar, om niet de beginnen huilen. Die littekens zagen er zo pijnelijk uit... "Omdat ik mentaal geen littekens wil dragen," antwoordde hij.

    Waarover?
    Cornelia Anne-Marie wordt op een dag, zonder uitleg, meegenomen naar een lab. Daar opend een geheel nieuwe wereld voor haar: woede die geen enkel andere - normale - mens zal kennen, verdriet, liefde, haat.

    In een aantal woorden:
    Vampiers, weerwolven en een slechte regering met aardsvijanden op eigen gebied.

    Link:
    http://www.quizlet.nl/quiz/270214/quotik-wil-complete-chaosquot-part-11/

    Maken aub? ^^[/i]


    Oh, I may be on the side of the angels... but don't think for one second that I am one of them.

    Ik ga hem maken, het voor stukje is al prachtig dus de quiz gaat het ook zijn


    Live life limitless.

    Ik ga hem maken, het voor stukje is al prachtig dus de quiz gaat het ook zijn

    Thank you ^^!


    Oh, I may be on the side of the angels... but don't think for one second that I am one of them.

    Dit lijkt me best een gave serie, alleen ben ik nu niet in een serie-maakbui >.<


    No growth of the heart is ever a waste

    Hy is like fuxing cool!


    I found myself in Wonderland.

    Ik maak hem n_N


    We can only learn to love by loving.

    Dit lijkt me best een gave serie, alleen ben ik nu niet in een serie-maakbui >.<

    Ik juist wel x'D!
    Het is op zijn minst iets anders dan die spam-topic en zo (':!


    Oh, I may be on the side of the angels... but don't think for one second that I am one of them.