• Het werk als volgt:

    Je verzint een nare/slechte/domme/enge enz. situatie. Dat beschrijf je in maximaal vier zinnen. Dan verzint de persoon onder je hoe je die situatie goed kunt laten aflopen. (ook maximaal vier zinnen) Bijvoorbeeld:

    Pietje: Ik word ontvoert door blauwe aliens met gele stippen. Ze willen mijn hersens eruit zuigen, met een rietje van de McDonalds.
    Klaasje: Maar ze konden die rietjes niet bemachtigen, en ze vonden je er toch niet zo smakelijk uitzien. Dus lieten ze je maar gaan.

    En dan is het Klaasjes beurt om een situatie te verzinnen. Gesnapt?
    Ik zal beginnen:

    Ik loop in een donkere straat. Er zit een moordennaar achter me aan! Hij wil me vermoorden met een pinpasje!


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Leuk!:D

    Hij had zijn pinpasje onderweg verloren, dus ging hij terug zodat jij snel weg kon die donkere straar uit.


    Ik werd door een vriendin in een zwembad met haaien gegooit. En die haaien zagen mij en zwommen op mij af.


    Got another point of view in all the things I wanna do, I'm not stupid I'm not blind. Just don't wanna waste my time.

    maar toen roken ze bloed dat van een jongetje aan de andere kant van het zwembad afkomstig was, dus zwommen ze er op af en kon jij het zwembad uitgaan.

    je hangt op een muurtje om de tijgers goed te zien, maar dan val je voorover in de tijgerkooi en wat dan


    (Be)lieve in (you)rself

    De tijgers schrikken ervan, denken dat je een grote bedreiging bent en rennen weg. /sure.

    Je staat op een hele grote klif, helemaal beneden stroomt een wilde rivier met allemaal stenen en je valt van de klif. jaja red je hier maar uit


    I live for the applause, you will die for it.

    Gelukkig had ik een parachuut mee een ik zweefde naar de andere kant van de rivier.

    Je ben ziek en ligt in het ziekenhuis. Je moet geopereerd worden aan je blindendarm, maar ze hebben je perongeluk verwisseld met iemand anders, en ze gaan je een facelift geven...


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Je komt wondermooi uit de ophaarkosten facelift. Ze komen erachter dat de operatie die jij moest ondergaan toch niet nodig was. (:

    Je bent verliefd op een jongen, hij komt naar je toe. Je doet het in je broek en bent heel erg blij. Maar hij kwam niet naar je toe om je een comlimentje te geven. Hij slaat je.


    I'm a hero, and I'm super. I guess I'm a SUPERHERO

    maar toen rolde ik met bed en al uit het ziekenhuis.

    Je fietst naar school en komt een jongen tegen. Hij botst tegen je op en jullie wielen zitten vast.


    Food.

    Jullie vallen samen op de grond en moeten lachen, geen pijn of wat dan ook. Praten wat, flirten wat en 10 jaar later zijn jullie getrouwd x'D

    Je zit in de trein ergens heen en je hoort ineens dat er omgeroepen word dat er een stuk van de rails mist..


    -

    je wordt gered door jouw superheld en trouwen.

    je crush staat op het punt je te vermoorden (mhh toch niet zo'n aardig type)


    "The farther backward you can look, the farther forward you will see."

    Ik zoen heem, waardoor hij smelt en dat vermoorden vergeet ^^

    Je ziet Taylor lautnerr, maar hij lijkt opeens op een ouwe zak. Ja loopt naar hem toe en zegt "OUWE ZAK" Waarop hij knipoogt en zijn broek naar beneden trekt....

    ;)

    [ bericht aangepast op 12 okt 2010 - 16:31 ]


    TINKYWINKY<'3 DIPSY<'3 LALA<'3 POOO<'3333

    Ik zoen heem, waardoor hij smelt en dat vermoorden vergeet ^^

    Je ziet Taylor lautnerr, maar hij lijkt opeens op een ouwe zak. Ja loopt naar hem toe en zegt "OUWE ZAK" Waarop hij knipoogt en zijn wasbord wil gaan laten zien...

    ;)

    [ bericht aangepast op 12 okt 2010 - 16:32 ]


    TINKYWINKY<'3 DIPSY<'3 LALA<'3 POOO<'3333

    Dan kom ik aanrennen en zoen hem vol op de mond zodat hij weer knap en normaal wordt en leven wij voor lang en gelukkig.

    Justin Bieber is aan het moorden geslagen en wil jou vermoorden....
    (voor de bieber fans xd)


    "The farther backward you can look, the farther forward you will see."

    mar toen zij ik dat ik heb hate en zijn muziek stom was. hij rende huilend weg :'D

    ik liep in een donkere bas. toen verscheen er een vampier die me wilt bijten..


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Maar het bleek Edward te zijn en hij wilde eigenlijk de zwerfkat achter je bijten.

    Ik val in een bodemloze put..


    Life is hard and then we die

    maar je hielt vast aan een touw. de brandweer zag het en hielp je er uit.


    ik liep naar school in het donker door een smalle gat en opeen skomt er iemand aan lopen met een pistol


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    opeens plast ie in zn broek word rood en rent super snel weg

    ik sta in een bos die in de fik staat, ik kan geen kant op