• Hee Patricia (:

    ik wil even me excuses aanbieden voor heel dat gebeuren met eef enzo jeweetwel..het spijt me echt dat ik zo dom tegen je deed&van die zogenaamde vriend van me was niks waar..
    dus zou je me ajb nog 1 kans willen geven,zodat ik je kan bewijzen dat ik echt veel om je geef?
    Want kijk je hebt zelf een topic gemaakt dat je vrienden nog een kans moet geven.So please
    geef je me nog een kans?
    En zo nee;
    weet dat er geen dag voorbij gaat zonder dat ik aan je denk

    EN ANDEREN HOEVEN GEEN REACTIE TE GEVEN,WANT IK KAN HAAR NAMELIJK NIET PBEN OFZEU OMDAT ZE ME GEBLOKT HEEFT

    xx.


    Lalalalalalalala.

    Ghehe. :]


    shalala

    Gosh, laat Siham met rust. En bemoei jullie met je eigen zaken. Ze zegt toch duidelijk dat alleen Patricia mocht reageren dus kom haar hier niet afkraken. Doe dat maar ergens anders. Achter haar rug dat is iets waar velen heel erg goed in zijn. En nu opzouten van dit topic.


    Innocence.

    OMG. wat hebben jullie tegen SIham ?
    Se bied haar excuses tog aan ,en dan is se tog lekker fake, ze weet het zelf vast wel beter ;)
    EN als je tog alleen kunt seiken op der rot dan Alsjeblieft op ofzo?


    Crack a bottle

    OMG. wat hebben jullie tegen SIham ?
    Se bied haar excuses tog aan ,en dan is se tog lekker fake, ze weet het zelf vast wel beter ;)
    EN als je tog alleen kunt seiken op der rot dan Alsjeblieft op ofzo?

    Wat jij zegt dude.
    Ineens iedereen tegen Siham... =s



    :| Damn, I miss Siham so damn much. (08-08-09 00:30:)

    [ bericht aangepast op 8 aug 2009 - 0:30 ]


    You move me ......... Kurt

    Waarom is iedereen inneens teegn Siham? Ze heeft toch excuses aangeboden dus geef haar een kans.
    Xx

    Ik heb er niks mee te maken? haha grapjas.
    Wat iedereen tegen siham heeft? Pfoe, dat is een lang verhaal.


    shalala

    Ik heb er niks mee te maken? haha grapjas.
    Wat iedereen tegen siham heeft? Pfoe, dat is een lang verhaal.

    Gosh, jij was toch zo goed bevriend met haar.


    Innocence.

    (...)
    Gosh, jij was toch zo goed bevriend met haar.

    hmm. niet meer. Daarom zeg ik, lang verhaal x)


    shalala

    POK!


    hihi

    POK!

    Gosh, stop eens met je verfuckte POK. =='


    Innocence.

    Gosh, laat Siham met rust. En bemoei jullie met je eigen zaken. Ze zegt toch duidelijk dat alleen Patricia mocht reageren dus kom haar hier niet afkraken. Doe dat maar ergens anders. Achter haar rug dat is iets waar velen heel erg goed in zijn. En nu opzouten van dit topic.

    Weet je, dan had ze het niet op het forum moeten zetten. Dit is nog altijd een openbaar forum en dus kunnen wij mensen niet gaan verbieden om te reageren, en ook Siham kan dat niet.


    Bored.