• Hii iedereen! (bloos)

    Volgens mij is het lang geleden (in ieder geval voor mijn doen) dat ik een topic heb geplaatst, but here I am. Eind vorig jaar en voornamelijk aan het begin van dit jaar waren er plotseling dingen gebeurd waardoor ik minder actief was/ben.

    Hoe dan ook, gisteren heb ik een letterbord gehaald (ik kon het echt niet laten liggen!) en ik heb er een inspirerende quote op gezet. Deze slaat erg op mijn leven. Deze quote heb ik natuurlijk niet zelf bedacht, maar ik vind ‘m zelf erg mooi.

    Here it is:



    Dus wat vinden jullie ervan en wat was jullie laatste aankoop? ^^

    [ bericht aangepast op 25 maart 2018 - 23:54 ]


    The sun will rise and we will try again.

    Oeeh, ja, ik zag het op instagram! Mooie quote ook.

    Mijn laatste aankoop was een nieuw boek, denk ik? Ik ben ook van plan op een portemonnee te kopen, wan nu zit alles in een soort mini-etui en ik kan je vertellen dat dat niet werkt.


    look at the stars, look how they shine for you;

    Nice! Mijn laatste aankoop was een zomerjas!


    Maar allemaal dragen we in ons hart een inwendig Ithaka.

    Dit is echt heel pretty, een mooie visie ook!

    Mijn laatste aankopen zijn fotolijstjes en afgedrukte foto's, om mijn kamer wat op te leuken met mooie mensen. (:


    Pretty is just a pretty word.

    Heel mooi! En die quote is iets waar we soms echt even bij stil moeten staan.

    Mijn laatste aankoop is een pakje cigaretten de co-op game A Way Out. Gelijk de nacht mee doorgehaald haha. Onwijs toffe game!


    ars moriendi

    Ahh dank jullie wel! (:

    Zeer leuke aankopen! Ik zou ze allemaal wel willen, haha! (:


    The sun will rise and we will try again.

    Ik vind het een superleuke quote! Leuk gedaan! =)

    Mijn laatste aankoop? Waarschijnlijk boodschappen van de supermarkt. :'D


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Wat leuk! Ik houd echt van dat soort dingen (:
    Mijn meest recente aankopen zijn een krabpaaltje voor Malibu en de 3DS game Detective Pikachu


    26 - 02 - '16

    Zo leuk, ik heb ook zo’n soort iets maar dan kleiner en met licht erachter.
    Mijn vader heeft (perongeluk) een tas vol met kleren van mij weggegooid en dus mocht ik op zijn kosten nieuwe kleren uitzoeken. Ik kan helaas niet zelf naar de winkel, maar gelukkig zijn daar mama en online winkelen. Vandaag heb ik mijn buit gekregen bestaande uit ; nieuwe pantoffels, een dikke trui, 2 shirts, een broek, nog een soort topje , een rokje en een jurkje.. O ook nog een heel leuk jasje waar ik heel blij mee ben!

    [ bericht aangepast op 27 maart 2018 - 22:59 ]


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Heel cool! En ook absoluut een goede gedachte om in je achterhoofd te houden. ^^

    Mijn laatste aankoop waren twee boeken, maar ik heb nu al twee dagen de bezorger gemist, dus dat loopt niet zo lekker. (nerd)


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Prim schreef:
    Zo leuk, ik heb ook zo’n soort iets maar dan kleiner en met licht erachter.
    Mijn vader heeft (perongeluk) een tas vol met kleren van mij weggegooid en dus mocht ik op zijn kosten nieuwe kleren uitzoeken. Ik kan helaas niet zelf naar de winkel, maar gelukkig zijn daar mama en online winkelen. Vandaag heb ik mijn buit gekregen bestaande uit ; nieuwe pantoffels, een dikke trui, 2 shirts, een broek, nog een soort topje , een rokje en een jurkje.. O ook nog een heel leuk jasje waar ik heel blij mee ben!


    Oh wel lief dat hij het zo heeft goed gemaakt! En lijken mij hele geslaagde aankopen! (:


    The sun will rise and we will try again.

    Super leuk! Ik heb een krijtbord van 2 bij 1 aan de muur hangen waar ik af en toe een quote op schrijf :Y)

    Mijn laatste aankoop was een xxl zak daims, want voedsel is het enige wat ik koop hahaha (cat)


    There are poems inside of you that paper can't handle