• Goed, ik ben vandaag dus naar Amsterdam geweest met.. m'n ex.
    Ik was bij Cas, dat is m'n huidige vriend. En hij woont dus in de straat van m'n ex, ik ken hem ook via hem. Met m'n ex heb ik 14 maanden verkering gehad, maar hij ging vreemd, en ik maakt hem nogal ongelukkig, dus hij maakte het uit. Nouja, ik was in het begin zo boos dat ik niet eens verdrietig kon zijn. Ik kreeg al vrij snel een nieuw vriendje en was helemaal hoteldebotel enzo. Totdat ik in de kerstvakantie opeens realiseerde dat ik m'n ex kwijt was. En oh, dat kwam zo hard aan. Ik heb nachten liggen huilen, nog steeds. Dus, we raakten aan de praat, en besloten weer is af te spreken. Vorige week bij hem geweest om te praten. Nou, van praten kwam er niets terecht. We waren stil en zeiden bijna niets. En hij moest al snel weg, z'n nieuwe vrienden ophalen (die ene waarmee hij vreemd ging) Ik heb nog ff met z'n ouders gepraat (die lui zijn als mijn tweede ouders, nog steeds!) en toen ging ik weg. Nou, in de bus heb ik weer zitten janken. De week erna hebben we ontzettend veel gepraat met elkaar. We kwamen erachter dat we nog ontzettend veel naar elkaar verlangen en van elkaar houden. Het waren zulke leuke gesprekken en.. ik begon hem écht te missen. Nou, vandaag had ik weer met hem afgesproken. Dus ik was daar, om kwart voor 2. Die ouders stomverbaast dat ik er was. Nouja, we hebben eerst een anime gekeken. En daarna gingen we naar beneden.. praten. Hij ging eerst apart van me zitten. Totdat ik zei: "Ik wil je terug" Hij zei iets terug. Ik weet even niet meer wat. Hij kwam naast me zitten en sloeg z'n armen om me heen en streelde over m'n armen enzo. En toen.. kon ik me niet meer inhouden en begon te huilen. Ik mis hem ZO erg! Het is echt niet normaal gewoon. Hij zei dat het 'm speet en hij drukte me zo hard tegen me aan en.. toen wilde hij me zoenen. Nouja, verder dan een kus op m'n lippen kwam hij niet. Dat wilde hij ook niet. En, nouja, we zaten daar dus de hele tijd, te knuffelen enzo. En daarna moest hij naar de bibliotheek, en in de bus, we leken net en stelletje! En we hadden zo veel lol samen en hij ging me steeds prikken enzo en.. Ik mis hem zo! Daarna gingen we naar Amsterdam, hij had de hele tijd zijn armen om me heen of mijn hand vast. Maar toen begon ik te twijfelen. Wat als we nooit meer samen komen? Ik werd toen zo.. verdrietig. Toen hij dat door had stopte hij, midden in de met-mensen-beladen winkelstraat (zie Kalverstraat) Hij sloeg z'n armen om me heen en vertelde me dat, zolang als ik bleef hopen, dat het allemaal goed zou komen.
    Ik ben in tijden niet meer zo gelukkig geweest..

    Goed, dit heb je vast niet helemaal gelezen :P
    Als dat zo is; Ik heb een geweldige dag gehad met m'n ex, en ik was mega gelukkig, gelukkiger dan ooit de laatste tijd.


    Life is hard and then we die

    Zal ik niet doen hoor x]
    Sorry, ik weet dat dit raar is enzeuw.


    Life is hard and then we die

    AAAAAAAAAAAAAAAAHW wat lief! :3
    ik wil wel een vervolg hoor n.n

    (...)No way, ik noem dit geen vreemdgaan. Ik heb het met Cas besproken, en hij is het ook met me eens dat vreemdgaan pas vreemdgaan is als je diegene volledig zoent. Ik zou never vreemdgaan, wat voor mijn gevoel vreemdgaan is, want ik wéet hoe dat voelt.

    Ik snap het wel als vreemdgaan voor jou iets heel anders is;].
    Maar als mijn vriend een ander meisje een kusje op dr mond zou geven of dr hand alleen al vasthouden kan die het echt volledig vergeten. Hoe onwijs veel ik ook van m houd. Maargoed hij zou nooit vreemdgaan(H). Sorry hier heb jij niks aan.

    Oke, dit stuk is heel herkenbaar want ik ben ook naar A'dam geweest met mijn ex. Bij jou lees ik zo is het een stuk emotioneler verlopen dan bij mij (ik dwong mezelf het te vergeten en dat lukte na 3 maanden) en weigerde elk contact. Het ging uit om een heel domme klotereden waarmee ik niks van doen heb.
    Maar terug naar jou... ik heb in een ander topic gelezen dat die jongen vreemd ging, nota bene met dat meisje naar bed ging. Natuurlijk is zoiets een enorme klap om op te vangen maar.. als hij in staat is zoiets je 1 keer te flikken dan kan hij dat een tweede keer net zo goed weer flikken waardoor je weer zo goed als bij af bent. Je moet heel goed oppassen dat je jezelf geen tweede keer kapot laat gaan.
    Wow, dat je dat onthouden hebt =O Nee, dat zou ik never toelaten, echt niet.


    Life is hard and then we die

    (...)Sorry, ik weet dat dit raar is enzeuw.


    Neejoh x]


    Your make-up is terrible

    maar hij is nog steeds je ex? x3


    Fighting for peace is like fucking for virginity ©CT

    (...)
    Ik snap het wel als vreemdgaan voor jou iets heel anders is;].
    Maar als mijn vriend een ander meisje een kusje op dr mond zou geven of dr hand alleen al vasthouden kan die het echt volledig vergeten. Hoe onwijs veel ik ook van m houd. Maargoed hij zou nooit vreemdgaan(H). Sorry hier heb jij niks aan.
    Haha oke XD naja, ik heb ook twee vrienden, Niels en Dot, die hebben verkering met elkaar, al 1,5 jaar, en ik loop wel is hand in hand met 1 van die twee of ik geef een kusje op hun mond ofzo. Maar kijk, ze weten dat ik never nooit 1 van die 2 zou afpakken dus tja :P


    Life is hard and then we die

    maar hij is nog steeds je ex? x3
    Jup


    Life is hard and then we die

    wtf is die met drr naar bed geweest0.0
    en daar dan je huidige lieve vriend voor dumpen?
    echt niet doen hoor0.0

    (...)Wow, dat je dat onthouden hebt =O Nee, dat zou ik never toelaten, echt niet.

    Zulke dingen raken me gewoon, ook al zetten wildvreemden het op een forum neer. Weet ook niet precies waarom ik dat verhaal onthouden heb :']


    No growth of the heart is ever a waste

    (...)
    Zulke dingen raken me gewoon, ook al zetten wildvreemden het op een forum neer. Weet ook niet precies waarom ik dat verhaal onthouden heb :']
    Haha ok =P


    Life is hard and then we die