• Heey(A)

    ik ben nu helemaal blij,zoals sommige al weten had ik me ingeschreven voor een andere school(had probleempjes op mijn eigen school) maar toen wou ik niet meer omdat ik én mijn enige bff niet meer (vaak) kan zien én ik eigenlijk niks met groen wou doen ( ik ga naar groenschool) maar nu weet ik het eindelijk!!

    Ik wil dierenverzorgster worden!
    In dierentuinen enzo !
    Geweldig om met dieren te gaan werken en om bezig te zijn!

    Ik ben echt blij nu
    Sorry moest er uit xd

    wat willen jullie worden?


    Listen to your heart and your dreams come true ~

    Nietsnut :x
    Wel leuk voor jou ^^ Die opleiding is wel bagger hoor, je moet heul veul schoonmaken, en schoonmaken, en schoonmaken. Dieren poepen veel.


    Your make-up is terrible

    Yoo dat is vlak bij kandinsky 8D.

    YEEY.

    ik wil later rockster worden of modeontwerpster ^^


    The magic will never end.

    nerdiecakez schreef:
    Yoo dat is vlak bij kandinsky 8D.

    YEEY.

    ik wil later rockster worden of modeontwerpster ^^


    juah weet ik !!

    mss ziek jou wel ^^


    Listen to your heart and your dreams come true ~

    Psycholoog.


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    TeddyMurder schreef:
    Nietsnut :x
    Wel leuk voor jou ^^ Die opleiding is wel bagger hoor, je moet heul veul schoonmaken, en schoonmaken, en schoonmaken. Dieren poepen veel.



    whaha wordt nog wat met mij xD maar goed,ik heb het er wel voor over^^

    maar ik wou eigenlijk schrijfster en tekenares worden maar dat wilt iedereen en ik kan het ook als hobby doen :P


    Listen to your heart and your dreams come true ~

    Vroeger wou ik eerst mode ontwerper worden, toen kok, en nu weet ik het niet. 8D

    [ bericht aangepast op 3 maart 2010 - 20:02 ]


    Smiling but close to tears.

    Boekhouder.
    Volgens mij is dat mijn roeping =D


    Your Butt is Mine!

    Iets met tekenen of meewerken aan games.


    I live for the applause, you will die for it.

    Chef kok lijkt me wel wat, alleen is die stres in de keukens niets voor mij.
    Sowieso wil ik boeken schrijven, maar dat zie ik niet echt als baan. Daar verdien geen ruk mee, behalve als je J.K. Rowling of Stephanie Meyer heet. Daarom wil ik nog iets van journaliste worden, of psycholoog. Ik ben wel goed in mensen ontcijferen, en vind het leuk om mensen te helpen. Behalve mezelf.:Y)


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    xBabyxFacex schreef:
    (...)

    juah weet ik !!

    mss ziek jou wel ^^



    Wie weet ^^


    The magic will never end.

    Kledingontwerper.


    All this dampness is damp.

    Journaliste of tolk Engels-Duits


    Wrinkled linen and half tinted sunnies.

    Dealer schreef:
    Chef kok lijkt me wel wat, alleen is die stres in de keukens niets voor mij.
    Sowieso wil ik boeken schrijven, maar dat zie ik niet echt als baan. Daar verdien geen ruk mee, behalve als je J.K. Rowling of Stephanie Meyer heet. Daarom wil ik nog iets van journaliste worden, of psycholoog. Ik ben wel goed in mensen ontcijferen, en vind het leuk om mensen te helpen. Behalve mezelf.:Y)


    Haha, zo wil ik ook x'D Naast nietsnut. Maar dat lijkt op een schrijver eigenlijk, een beginnende dan.


    Your make-up is terrible

    Spaceship schreef:
    Kledingontwerper.


    Misschien kom ik jou tegen. :9~


    Smiling but close to tears.

    TeddyMurder schreef:
    (...)

    Haha, zo wil ik ook x'D Naast nietsnut. Maar dat lijkt op een schrijver eigenlijk, een beginnende dan.

    Hahahaha. Dan worden we een team xd


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?