• Waarom worden onze Anti-verveling topic's altijd verwijderd? =.=


    http://ciinderella-.tumblr.com/

    oooh xD
    wist k niet !
    majaa , laat ze doen .
    we maken er gewoon weer nieuwe

    Schatz, 1 tip om te overleven in dit forum; lees niet alleen het topic-bericht, maar ook de volgenden. ;)

    We hebben het allang over iets anders. Maar dat heet dan weer spam. Dus technisch gezien ben jij nu aant spammen. xD


    Pink is Not just a colour. It's a Way of Life!

    Jup en spammen is coeeellll!!!!(nerd)


    *He's the one.

    I like the way you think (cool) :P (A)
    Maar, ik weet niets meer om over te spammen.
    Maar toch type ik door.
    Dat gebeurt ook altijd als ik niets meer weet om te zeggen, het heeft totaal geen onderwerp, maar ik ratel gewoon door en iedereen zit me dan echt aan te kijken van O.O"
    Best grappig eigenlijk, dat ik zo idioot veel posts heb, en dat dat eigenlijk allemaal met posts met inhoud (spam of niet) is behaald. ^^


    Pink is Not just a colour. It's a Way of Life!

    ik ben kriek aan het drinken
    =D


    *He's the one.

    datheb ik dus ook,,, ik ebn egt een babbelkous eens ik ebgin te praten kan je me niet stoppen of er tussen komen,, het is egt gek als ze dat zeggen over jouw,,, en dan zitten ze daar verveelt dtoe te kijken hoe ik alles aan het uit ratellen ben,,,, xd


    *He's the one.

    Je bent WAT aa het drinken?? O.o
    Wat een opmerking btw, zo na die uitbarsting van mij. ='))
    HEt heeft hier net btw ook geregend. xD


    Pink is Not just a colour. It's a Way of Life!

    Bij mij is het donkerder aan het worden,,!!

    Kriek is zoooo lekker,,,, egtw aar ik ben er verslaafd aan,!! het is BIER!! of ken je het,,??

    =D


    *He's the one.

    Neuj, ik ben niet zo into de alcohol =') Sterker nog, ik lust geen alcohol. xD

    Maaar, dit is echt de top van offtopic-heid, laten we een offtopic topic openen, heeft meer nut. ='))


    Pink is Not just a colour. It's a Way of Life!

    IK ben Into-alcohol, en ben 15jaar het is dus illigaal wat ik nu aan het doen ben maar ach BOEIE,!! ik lus wel wat van bier,, maar gaaf me geen wijn,!!!!

    kriek ga je egt grg drinken het smaakt naar krieken xD


    *He's the one.