• Ja die test waar je op piepjes moet lopen, en dan op trappen ofzo. De Shuttle run geloof ik? Nou die had ik agelope vrijdag en ik had een...


    9


    En daar bn ik super blij mee! Over 2 weken lopen we hem nog een keertje en het hoogste punt telt. Ik had deze keer eigenlijk een 10 kunnen halen, alleen ik gleed weg bij de laaste keer heen en weer voordat ik een 10 had! Dus toen had ik een 9, waar ik ook al super blij mee ben!^^
    Hbbn jullie die test ook? Zoja, welk punt had jij?^^


    Tears are crashing out of my eyes

    Wow, nog nooit van een piepjestest gehoord x'D


    Hoi.

    jeeeetje. iedereen is hier zo goed in. ik had een 5,5? >< ik haat die dingen en ga me er ook niet voor uitsloven. :Y) waarom zou ik me kapot rennen voor een cijfer? =='


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Weet je :'D
    wij hadden dat vandaag.
    en ik kwam niet verder dan trap 2 ><


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    Weet je :'D
    wij hadden dat vandaag.
    en ik kwam niet verder dan trap 2 ><
    Kun je het -als het gaat- alsjeblief uitleggen ^-^


    Only losers can act the way you do

    nope hebben we niet(gelukkig ni) ^-^


    Je bent nooit uitgeleerd.

    ik had er een 5½ voor

    Trappen?

    Ik ken het niet >.< kan iemand het uitleggen ofzo? [/voelt zich heel dom]

    Dat is na een aantal keer heen en weer rennen, hoe verder je in het testje komt hoe korter de trappen worden :P


    Tears are crashing out of my eyes

    Ik had een 1,5 ik zat gewoon te janken als ik eerlijk moet zijn... =( Ik heb en een slechte conditie én ik verstuikte die dag me enkel toe ik starte met de shuttle run test.


    Fishy Does Rawrrr... Tiger Does Blub <3

    DUs het kan altijd erger


    Fishy Does Rawrrr... Tiger Does Blub <3

    Huh? Ik snap jullie piepjestest niet i think.

    Huh? Ik snap jullie piepjestest niet i think.
    Je moet heel de tijd een afstand van 200m lopen (heen en terug). Je moet voor of op de bieb aan de lijn zijn. Als je uitgeput ben mag je stoppen en als je drie keer niet op de bieb terug aan de lijn bent moét je stoppen.(bij ons) En die bieb komt altijd vroeger en vroeger.

    Het is echt verschrikkelijk

    ^-^


    Only losers can act the way you do

    aah dat is zon kut test we hadden hem vorige week maandag. ik had een een vet laag cijfer.
    sommigen van mijn klas haaden ongeveer 10 tot 11 maar bij hun gaan er een half punt eraf en bij ons een half punt bij.

    (...)
    Dat is na een aantal keer heen en weer rennen, hoe verder je in het testje komt hoe korter de trappen worden :P
    Ow, de biebtest. Ik had 5 minuten gelopen. Is 1 trap, 1 minuut enzo verder?


    Only losers can act the way you do

    8,5 Ik moest een 8 hebben. [/moestikffzeggen] :Y)


    If you think something small can’t make a difference, try sleeping with a mosquito in the room

    (...)
    Je moet heel de tijd een afstand van 200m lopen (heen en terug). Je moet voor of op de bieb aan de lijn zijn. Als je uitgeput ben mag je stoppen en als je drie keer niet op de bieb terug aan de lijn bent moét je stoppen.(bij ons) En die bieb komt altijd vroeger en vroeger.

    Het is echt verschrikkelijk

    ^-^


    En wat heeft at dan met die trappen te maken? Dát snap ik eigenlijk niet.
    En ik had op de biebtest zoals wij dat in BE noemen een 3.5 =D