• http://nl.youtube.com/watch?v=EpU78IeTx_c
    Hun zijn focking goed, en fack lekker. :'D
    wat vind jij?


    Hey love.

    ze zijn afgezaagt , bijna niemand ze kende was het nog leuk. nu kent iedreen die --'

    Wat is dat nou, dat zegt toch niks over hun muziek? :'D


    blame the bully.

    man die zijn al zo oud (':


    inderdaad.


    Spirits move me, every time I'm near you.

    (...)
    Wat is dat nou, dat zegt toch niks over hun muziek? :'D


    En zo goed is hun muziek niet hoor (: Alleen Shake it , California , Control en Kelsey zijn goed.


    Spirits move me, every time I'm near you.

    They are cute^^ En hun muziek is ook hip! <3
    Alleen word dit weer z'n hype I think... x'D


    Tears are crashing out of my eyes

    (...)

    En zo goed is hun muziek niet hoor (: Alleen Shake it , California , Control en Kelsey zijn goed.

    Ik vind ze ook niet goed, maar ik vind dat zo'n raar argument om ze stom te vinden. :'D Maar inderdaad, veel van hun muziek klinkt niet. xD


    blame the bully.

    (...)
    Ik vind ze ook niet goed, maar ik vind dat zo'n raar argument om ze stom te vinden. :'D Maar inderdaad, veel van hun muziek klinkt niet. xD


    maar Metro Station gaat weer zo'n hype worden (: net zoals tokio hotel.En ik luister liever muziek die bijna niemand luistert of kent. dus daarom


    Spirits move me, every time I'm near you.

    (...)

    maar Metro Station gaat weer zo'n hype worden (: net zoals tokio hotel.En ik luister liever muziek die bijna niemand luistert of kent. dus daarom

    Ja maar waarom? Dat heeft toch niks te maken met of de muziek goed is ja of nee? Bij Tokio Hotel, vind ik de muziek serieus goed, maar bij Metro Station heb ik zwaar het idee dat ze alleen beroemd zijn omdat de halfbroer van Miley erin zit, en ze hebben maar een paar nummers die leuk zijn.


    blame the bully.

    (...)
    Ja maar waarom? Dat heeft toch niks te maken met of de muziek goed is ja of nee? Bij Tokio Hotel, vind ik de muziek serieus goed, maar bij Metro Station heb ik zwaar het idee dat ze alleen beroemd zijn omdat de halfbroer van Miley erin zit, en ze hebben maar een paar nummers die leuk zijn.


    luister , als je naar muziek luistert die bijna niemand kent dan gaan je ze minder snel wannabe enzo noemen , oke dat is mss een slecht voorbeeld , maar zo zit ik nu eenmaal in elkaar.Als ik naar een groep luister en een paar maand daarna worden ze zo'n hype luister ik er automatisch niet meer naar en ik wist zelfs niet dar de halfbroer van Miley er in mee doet.


    Spirits move me, every time I'm near you.

    Ze zijn geweldig <3.

    Maar nu worden ze zoals TokioHotel en dat is niet leuk , iedereen kent ze en ze worden te comercieel.


    Vertrouw nooit een naakte melkboer.

    (...)

    luister , als je naar muziek luistert die bijna niemand kent dan gaan je ze minder snel wannabe enzo noemen , oke dat is mss een slecht voorbeeld , maar zo zit ik nu eenmaal in elkaar.Als ik naar een groep luister en een paar maand daarna worden ze zo'n hype luister ik er automatisch niet meer naar en ik wist zelfs niet dar de halfbroer van Miley er in mee doet.

    Dat wist ik ook pas na gistere avond hoor, ik had al een lange tijd 'Shake it' op mijn iPod staan x'D En zo knap zijn ze niet O.o


    Tears are crashing out of my eyes

    Das toch de broer van Miley? Kvind het wel gaan, maar kheb eerlijk gezegd nog bijnas geen liedjes van ze geluisterd

    (...)
    Dat wist ik ook pas na gistere avond hoor, ik had al een lange tijd 'Shake it' op mijn iPod staan x'D En zo knap zijn ze niet O.o



    Knap zijn ze inderdaad niet ;p


    Spirits move me, every time I'm near you.

    iCk ken ze al even!
    en ze zijn echt liiefdé!!(H) x')
    x


    We were bOrn fOr Love! ^^

    (...)

    luister , als je naar muziek luistert die bijna niemand kent dan gaan je ze minder snel wannabe enzo noemen , oke dat is mss een slecht voorbeeld , maar zo zit ik nu eenmaal in elkaar.Als ik naar een groep luister en een paar maand daarna worden ze zo'n hype luister ik er automatisch niet meer naar en ik wist zelfs niet dar de halfbroer van Miley er in mee doet.

    Ik ben het daar niet mee eens. Ik vind gewoon dat je moet luisteren wat je leuk vind. Mja, dat is jouw mening. :'D


    blame the bully.

    (...)
    Ik ben het daar niet mee eens. Ik vind gewoon dat je moet luisteren wat je leuk vind. Mja, dat is jouw mening. :'D


    maar kijk , dat is het juist bij mij.Ik luister iets en dan worden ze heel beroemd en dan vind ik ze automatisch niet meer zo goed als daarvoor , ik luister nog wel liedjes maar niet meer zoals daar voor .. snap je ? ;p


    Spirits move me, every time I'm near you.