• Ik hoorde in mijn topic van iemand wiens naam ik vergeten ben dat ze het raar vind dat er staat dat ik 16 ben op mijn pro en dat ik nog altijd speeltijd zeg. Maar 'speeltijd' is gewoon iets wat alle belgen zeggen. Ik heb nog nooit een belg horen zeggen; 'Eindelijk pauze.' Zeker niet tegen speeltijd. Pauze zouden we zeggen als we 5 minuutjes vrij krijgen tussen twee uren door. Vandaar dat speeltijd een belgending is en pauze is een nederlanderding.


    Innocence.

    oke :'D wij hebben wel gewoon pauzes :)


    The awkward moment when a sentence doesn’t end the way you think it octopus.

    Jaa, speeltijd roelt gewoon. :Y)

    Speeltijd klinkt veel leuker!

    dude ik ga naar belgie verhuizen alleen al omdat ik dan speeltijd mag segge in plaats van pauze n_n


    We can only learn to love by loving.

    Speeeeeeeeeeeeeeltijd =DD.


    Verplaatsing naar School btw ;)


    Tanya is de beste.

    Speeeeeltijd! Zoals Imperd al zei 8D Ik zeg ook lekker speeltijd :Y) En jhaa ik ben nogmaar twaalf maar mijn zus van bijna zestien zegt ook nog speeltijd zélfs onze leerkrachten [/sommige] zeggen speeltijd =D

    Speeltijd klinkt veel leuker!

    dude ik ga naar belgie verhuizen alleen al omdat ik dan speeltijd mag segge in plaats van pauze n_n

    Jaa, dan kom je maar mooi naar mijn school. En dan sleur ik je mee op mijn speelplaats en dan toon ik je iedereen die ik ken.


    Innocence.

    (...)
    Jaa, dan kom je maar mooi naar mijn school. En dan sleur ik je mee op mijn speelplaats en dan toon ik je iedereen die ik ken.


    Cool n_n graag selfs


    We can only learn to love by loving.

    Bij ons zegt ook iedereen dat, leerlingen, leerkrachten, ouders, directie, ... x'D
    Maar als ik het zeg, dan klinkt het onnatuurlijk x]
    Het is nu ook niet echt speeltijd meer, want we spelen niet op de koer. Wij staan daar wat te staan. x']


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    ik bedoelde het niet aanvallend ofzo X') ik ben Rotterdammer; blame it on that ik zeg ook geen school ik zeg scorro xD maar speeltijd klinkt zo kleuterschool.. wat bij nader inzien dus belgs was (A) mja weer wat geleerd


    BAM!

    ik bedoelde het niet aanvallend ofzo X') ik ben Rotterdammer; blame it on that ik zeg ook geen school ik zeg scorro xD maar speeltijd klinkt zo kleuterschool.. wat bij nader inzien dus belgs was (A) mja weer wat geleerd

    Ik weet dat het niet aanvallend was. En nu heb ik je lekker wat geleerd. =D


    Innocence.

    ik bedoelde het niet aanvallend ofzo X') ik ben Rotterdammer; blame it on that ik zeg ook geen school ik zeg scorro xD maar speeltijd klinkt zo kleuterschool.. wat bij nader inzien dus belgs was (A) mja weer wat geleerd


    Wil je nu zeggen dat Belgen kleuters zijn met die zin van: maar speeltijd klinkt zo kleuterschool.. wat bij nader inzien dus belgs was ...

    (...)

    Wil je nu zeggen dat Belgen kleuters zijn met die zin van: maar speeltijd klinkt zo kleuterschool.. wat bij nader inzien dus belgs was ...

    nee, ik zeg dat ik speeltijd vind klinken alsofje thet over de kleuterschool hebt, ik wist niet dat het in België zo gezegd werd.


    BAM!

    (...)
    nee, ik zeg dat ik speeltijd vind klinken alsofje thet over de kleuterschool hebt, ik wist niet dat het in België zo gezegd werd.


    Nee ok sorry. Ik ben nogal irritant vandaag enzoo daarom datk nogal snel conclusies trek.

    Pauze =')
    En deze komt uit België. Speeltijd is gewoon een 'basisschool-ding' denk ik : )


    Life is a fashionshow, the street is our catwalk.

    Vaak met Belgen moet ik wel nadenken. soms snap ik er echt geen ene ass van. Aan de andere kant snappen sommige Nederlanders mij ook niet x'D Dus.. x'D


    The economy is suffering, let it DIE!