• Helloow kids<3
    Noujhaa gisteren riep opeens mijn moeder me om iets te vragen. Ze zei dat mijn oma tegen haar had gezegd dat ik misschien depressief was omdat ik de laatste tijd zó slecht slaap en dingen in mijn kamer zie zoals het meisje van The Ring die er gewoon niet zijn. Jhaa ik slaap de laatste tijd echt heel erg slecht en lig soms tot vier uur in de nacht wakker maar wil dat dan meteen zeggen dat ík Annelies depressief ben? En jhaa mijn grootouders zijn heel lief en zó ongerust over mij omdat ik gepest word ofsoo maar daar ga ik heus geen trauma's van op lopen. Mijn oma heeft zelfs eergisteren niet geslapen omdat ze dacht dat ik zelfmoord zou plegen door dat pesten >,< Maar c'mon? Als je voor Assepoester uitgescholden word, of voor ruigkind ga je toch geen zelfmoord plegen of daarom depressed worden? x)
    xoxo'

    Nee idd, zomaar depressief of zelfmoordpogingen heb je niet. Maar, ergens wel lief dat je oma zich zo veel zorgen om je maakt. Maar aan de andere kant wel frustrerend. Misschien moet je haar maar gewoon uitleggen dat het niet zo ligt als zij denkt ^^


    Wie du mir, so ich dir.

    Maar mijn moeder zegt dat ik meer moet lachen maar ik lag een hele dag door ofsoo --' En met haar praten? Yeah right! Als ik daarover begin en het eindigt in een discussie, dát wil ik liever niet meemaken. Dan vermoord ze mij inplaats van dat ik zm pleeg x) Nee maar, het is wel lief maar zó frustrerend.

    Iedereen heeft wel eens slaapproblemen denk ik. Ik persoonlijk in ieder geval wel, dan ben ik voor de rest van de dag dood.
    Als je gepest word heeft dat altijd wel een beetje invloed op je, ookal is dat soms onbewust. Je probeert je er niks van aan te trekken, maar het raakt je altijd wel ergens.
    Dat je dat meisje van The Ring ziet op je slaapkamer snap ik eigenlijk niet. Misschien is dat gewoon niet je favoriete filmgenre geweest. (:


    WANNA FUCK?!

    Gheheheheh !!:P

    omg !

    je bent soo niet depressief !:X

    hallo, dat kan toch een x gebeuren ofzo ,dat je mensen ziet !?


    ' niks is wat het zijn moet '

    @Craigafer
    Nou ik zie gewoon dingen die er niet zijn enzoo. Mensen in mijn kamer, maar zo alleen schimmen terwijl ik niet eens geloof in geesten of van die crap. And inderdaat ik hou neit echt van horror x]

    @Craigafer
    Nou ik zie gewoon dingen die er niet zijn enzoo. Mensen in mijn kamer, maar zo alleen schimmen terwijl ik niet eens geloof in geesten of van die crap. And inderdaat ik hou neit echt van horror x]
    Dan ben je niet depressief, gewoon een beetje gestoord. Whaha nee geintje. EN kan me voorstellen dat een gesprek met je oma er niet helemaal inzit. Maar dat je niet geloofd in die zooi, hoeft toch niet te zeggen dat je doordraait, er is altijd overal wel een verklaring voor ^^. En de hele dag lachen? Dan gaan je kaakspieren zo'n pijn doen! Zeg jou moeder maar is dat ze is een dag de hele dag moet lachen, zul je zien dat ze je zegt dat het niet meer hoeft x]


    Wie du mir, so ich dir.

    Je bent niet de enige die dat heeft. Ik ken meerdere mensen met dat probleem, en mijn ogen zien ook meer dan dat er is. Ik zou niet weten wat je er tegen kunt doen, misschien groei je eroverheen.


    WANNA FUCK?!

    (...)Dan ben je niet depressief, gewoon een beetje gestoord. Whaha nee geintje. EN kan me voorstellen dat een gesprek met je oma er niet helemaal inzit. Maar dat je niet geloofd in die zooi, hoeft toch niet te zeggen dat je doordraait, er is altijd overal wel een verklaring voor ^^. En de hele dag lachen? Dan gaan je kaakspieren zo'n pijn doen! Zeg jou moeder maar is dat ze is een dag de hele dag moet lachen, zul je zien dat ze je zegt dat het niet meer hoeft x]


    Yahoo! Ik ben zó gestoord x) Nee joke uhmm ik draai weldegelijk door maar da's al langer dan vandaag ofsoo x) En dat van die kaakspieren: Het kan wel eens kloppen =D
    Craigafer
    Haha ok dan =) Een vriendin van mij had het ook en zat er jaren mee ofsoo maar is niet naar een psychologe daarvoor gegaan en ik zelf ben dat ook niet vanplan, ik wil niet in zo'n gesticht raken waar er échte weirdo's zitten (=

    (...)

    Yahoo! Ik ben zó gestoord x) Nee joke uhmm ik draai weldegelijk door maar da's al langer dan vandaag ofsoo x) En dat van die kaakspieren: Het kan wel eens kloppen =D
    Craigafer
    Haha ok dan =) Een vriendin van mij had het ook en zat er jaren mee ofsoo maar is niet naar een psychologe daarvoor gegaan en ik zelf ben dat ook niet vanplan, ik wil niet in zo'n gesticht raken waar er échte weirdo's zitten (=
    Grote kans dat je dan mijn kamergenootje word als je dat wl doet x].


    Wie du mir, so ich dir.

    Ik denk ook niet echt dat je een psycholoog nodig hebt. Dat is meer voor èchte problemen, alsof je in je eigen hoofd opgesloten zit en doordraait. Al mogen mensen met die baan wel eens zelf naar een vertrouwenspersoon lopen. Geloof me, ze praten meer over zichzelf dan dat jij over jezelf moet vertellen. XD
    En je hoeft vast ook niet naar een gesticht. Dat zou heel erg drastisch zijn. (:


    WANNA FUCK?!