• Nederlandse ondertiteling op dvd’s van Tokio Hotel!

    Hallo iedereen,

    Zoals jullie misschien al weten probeer ik Nederlandse ondertiteling op de dvd’s van Tokio Hotel te krijgen. Helaas heb ik met het namen verzamelen te weinig succes. Nu heeft het THDST voorgesteld om een poll te maken zodat je niet je volledige naam hoeft in te vullen. Het duurt maar 2 seconden en jouw stem zou enorm helpen :D
    Als je mee wilt helpen om Nederlandse ondertiteling op de dvd's van Tokio Hotel te krijgen hoef je alleen maar naar deze site toe te gaan:

    http://thdutchstreetteam.hyves.nl/polls/4465969/Wil_jij_in_de_toekomst_graag_Nederlandse_ondertiteling_op_Tokio_Hotel_DVD_s/?pageid=A6AJ37HTJ8WSCGO

    … en stemmen maar! :D (Je kan ook stemmen als je niet lid bent van THDST ;))

    Groetjes,
    Monica



    @ iedereen die zich afvroeg waarom de dvd van PanicSkull wél Nederlandse ondertiteling heeft, waarschijnlijk heeft zij de dvd ergens gedownload ofzo want bij alle (legale) dvd's van TH zit dus idd geen Nederlandse ondertiteling ;) [/b]


    http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=25303

    We krijgen Engels/Duits voor een reden. En ik zou ook geen moeite doen als ik voor ondertiteling zorgde :'D

    Ik krijg die vakken niet eens..


    Let the Night embrace you

    (...)
    Ik krijg die vakken niet eens..
    ='D serieus? Dat kan niet, want het(engels) is een verplicht eindexamenvak

    Ehm..
    bij mijn nieuwe TH dvd is gewoon Nederlandse ondertiteling hoor.


    Ehm.
    Dan heb jij een bijzonder exemplaar?
    Dude,
    dat kan niet?!
    Welke heb je dan ¬¬?


    you are no greatest love but disappointment in my life

    whaha, onzin :'] Maar oké,
    Anke, 13, Nederland


    http://ciinderella-.tumblr.com/

    (...)='D serieus? Dat kan niet, want het(engels) is een verplicht eindexamenvak

    Wij krijgen Engels pas in het 3e jaar en Duits krijgen we in het 4e jaar (dacht ik) xD


    Let the Night embrace you

    [ bericht aangepast op 18 mei 2015 - 11:01 ]


    ...

    Ik vind het best
    Angéla, 12, Nederland


    Fishy Does Rawrrr... Tiger Does Blub <3

    Onzin, sorry.

    ik doe cker mee!!!
    Sanne Heesen, 14, Holland


    herinner gisteren, droom van morgen, maar leef vandaag

    Als we nou eens pakistaans,russichs en chinees voorstellen!dan kunnen die fans ook genieten!

    denk na,er zijn fans over heel de wereld.¬¬

    Ehm, Nederlands is niet echt bepaald een belangrijke taal? Over heel de wereld zijn er maar een stuk of vier landen die het spreken, waarvan twee waar Tokio Hotel beroemd is. Let dan maar beter op bij Engels of Duits, die vakken krijgen we niet voor niks.
    x.


    ok

    Vind het geen onzin :'). Het is maar een kleine moeite om je naam hier neer te zetten ><
    Dus;
    Eva v Beurden, 14, The Netherlands.


    I recycle my thoughts.

    Hande Cagdas, 13, the Netherlands


    So far away..

    ik vind het echt wel nodig !
    TH praat zo snel dat ik het engels niet versta of de woorden zijn te moeilijk (:

    Kaat Leysen; 15 Jaar, Belgium.
    Marijke Leysen;16 jaar,Belgium [mijn zus^^]

    xx


    everybody needs a song.

    Voor de mensen die het onzin vinden, waarom zetten jullie jullie naam er dan onder? ><


    -