• OHMYGAWD.
    't Is alleen jammer dat ze zo duur zijn D:

    Dus, jullie nog aan het SOG'en? (Studie/Schrijf ontwijkend gedrag vertonen.)


    Deep inside, I've never felt alive

    Oh, ja, ik lijd ernstig aan SOG, maar morgen hebben we vrij, dus vandaag+morgen hoef ik niks te doen! behalve grieks leren Erg, hè? Het begon net al.... Maar die zijn wel echt gaaf!


    Maar allemaal dragen we in ons hart een inwendig Ithaka.

    Mohh dat ziet er echt uit als een dure impuls inkoop (als ik het zou kopen) haha ;3

    Zelf heb ik geen studie, dus geen studieontwijkend gedrag, maar schrijven doe ik ook niet terwijl ik nodig eens aan iets zou moeten beginnen ;x


    26 - 02 - '16

    Oops SOG komt mij (heel) erg bekend voor.. oops
    Ik ga maar weer aan Grieks!


    And as we fall, time is frozen I know we break, but we're not broken (Aedion -> YoungbIood)

    persoonlijk vind ik dat niet zo heel duur voor schoenen tho, de mijne zijn gemiddeld tussen de 50-100€

    dankzij SOG zit ik weer op Q hahahha

    toch wel een mooie volle vijf productieve minuten volgehouden :w


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Voor zo'n item vind ik het nog best meevallen, unieke dingen zijn nou eenmaal duur.='D Ik zie wel eens dingen van 200-1000 euro die ik wil hebben. Dat is dan een echte nop.(':


    You were born original, don't die as a copy.

    Ik kijk de hele tijd rond op Aliexpress als studie ontwijkend gedrag (cat). Te veel schattige sokken en schoenen (cat)


    Shoganai i ne~

    Ik koop meestal iets goedkopere schoenen omdat ik dan meer dan meer dan één paar kan hebben en dan kan afwisselen. Andere momenten heb ik dan liever één paar die duurder is maar wel heel graag zie. Dus als je het er voor over hebt en het echt graag wilt, zou ik zeggen doen! (:
    Ik vind dat € 80 voor een paar inderdaad niet zo abnormaal is, maar het is inderdaad in de meer dure categorie. (:

    [ bericht aangepast op 26 jan 2017 - 21:19 ]


    Don't tell me the sky is the limit when there are footprints on the moon.

    Mijn schoenen kosten gemiddeld een tientje. Want ongeacht de prijs van schoenen; Ik doe gemiddeld een jaar met een paar schoenen. Dus koop ik net zo goed goedkope schoenen. Bij de outlet in Emmen hebben ze zelfs leuke schoenen voor de kleine prijs! :') dus ik vind dat best dure schoenen in de beginpost, ja. x) Aan de andere kant; Veel normale schoenen kosten sowieso een boel geld. En dit zijn geen normale schoenen waardoor ik toch neig naar ze prima geprijsd te noemen. Goedkoop wil ik ze ook weer niet noemen, maar echt duur ook niet. ^^ They are cute though. :3


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Guys, ik ben maar een arm studentje. Alles wat boven boven 20 euro zit, denkt mijn hoofd: GEEEEEEELD DAT IK NIET HEB.


    Deep inside, I've never felt alive

    Die zien er gaaf uit. ^^ Maar ik zou ze zelf niet dragen.

    Ben ik blij dat ik niet meer hoef te studeren. Al is werken ook niet veel leuker. :')


    Ik wil een tuin vol egels

    Oeh leuk! Al zou ik de zelf niet dragen. Ja, ik heb de hele avond ook SOG gehad.

    Ik had namelijk weer zin om in mijn wreck this journal bezig te gaan.^^

    [ bericht aangepast op 27 jan 2017 - 0:07 ]


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    Occamy schreef:
    Guys, ik ben maar een arm studentje. Alles wat boven boven 20 euro zit, denkt mijn hoofd: GEEEEEEELD DAT IK NIET HEB.


    Mijn ouders betalen mijn kleren, dan krijg je sneller iets duurdere dingen. (;


    Don't tell me the sky is the limit when there are footprints on the moon.

    Ik heb Studie Ontwijkend Gedrag, omdat ik zoveel inspiratie heb voor 1 van mijn verhalen op Wattpad haha.

    Die schoenen zijn trouwens wel echt heel gaaf!


    "Nice is different than good." CORPSEHUSBAND > SCORPIO

    Het is niet echt mijn smaak qua schoenen, maar het is wel enorm balen als je ze niet lukt te halen. Het is ook best redelijk duur.


    Don't walk. Run, you sheep, run.