• Dat gevoel heb ik dus. Jullie weten dat ik verliefd ben op Armin. En Armin is zo een vette hiphopper. En nu hoor ik plots graag Hiphop en rap. En ik ben fan van T.I., Lil Wayne en The game geworden. Voorheen hoorde ik dat wel een keer graag maar ik begin volledig te veranderen. En het is net alsof ik door hem verander. Straks ben ik zo een vette hiphopper geworden. En weetje?? Armin veranderd waarschijnlijk van school.
    En de laatste tijd lukt het me vet goed om bij hem in de buurt te komen. Ik ga nu gewoon bij de 'popu' kids staan. En hij heeft like al keiveel naar mij gekeken. En nu ga ik zwijgen zodat jullie kunnen reageren.
    Hebben jullei dat eigenlijk ook of hebben jullie gehad dat jullie net keihard veranderen gewoon doordat je verliefd bent op een jongen of meisje??


    Innocence.

    Ik ben nooit veranderd voor een jongen. Mijn ex-crush had een hekel aan meiden in baggyjeans, ik blijf ze nog steeds dragen.
    Ofcourse verander je wel een paar keer in je leven.
    En ik denk dat je niet voor hem bent veranderd, maar omdat je die namen van die rappers ofzo beter kent ga je het vaker luisteren. Dat doe je automatisch als iemand over een artiest praat. En jij vind het toevallig leuk.

    Ja, ben wel veranderd door een crush. Maar hij heeft mijn ogen geopend zeg maar. Ik zag niet echt wie of wat ik echt was, Ik zag mezelf gewoon als mezelf. En hij heeft er voor gezorgd dat ik ben zoals ik nu ben.
    Ik ben nu allang niet meer verliefd op hem, maar heb de stijl nog, en de muziek smaak^^.


    Sweet dreams will come true.

    ik ben verandert door mijn vriendin
    vorig jaar was de halve klas tegen me enzz..
    en ook een meisje omdat ze me nog neit kende dit jaar is alles koek en ei !
    en zij nwe hele goede vriendinne geworden !
    en rij is arabishe en luistert rap & R&B
    en door haar luister ik het ook nog aleen en omdat ik meschien een chrush heb op een jonge uit m'n klas !


    I'm REBELLIOUS

    ik verander nooit :P

    Heb vaak genoeg pogingen gedaan, maar dat voelt gewoon niet lekker. Heb ik echt zo'n gevoel dat ik heel beperkt ben in mijn doen en laten. Dus ik blijf gewoon altijd en overal mezelf :Y) Kan alleen ietsje verlegener en ingetogener (is dat goed Nederlands? xD) zijn.


    I clicked my heels and wished for you.

    dt heb ik ook gehad ik hield eerst van roch enzow en nu heb ik de pest aan rock omdat men vriend een en al hiphop was en nu loop ikook met baggy enzow maar hetis al uit weer met hem maarheb nu nog ltijd de pest aan rock:$


    Je Vind Me Dope Schatje

    jaaa
    maar dat weetje wel eh :p
    kben veel happier sinds ik mt Ana ben ^^


    We're all going to hell, and I am driving the bus

    Soms, hangt ervan af Ik verander niet echt maar ik doe gewoon anders wanneer ik bij die persoon ben omdat ik vaak denk dat als ik mezelf ben niemand me dan leuk vind zoals ik ben.


    x)


    Vertrouw nooit een naakte melkboer.

    Nee, ik verander niet door iemand :Y)


    -

    Ik ben wel veranderd voor een bepaalde jongen. Maar niet zo heel hard, meer van karakter en dat was niet zo positief. Maar door hem zijn mijn ogen eigenlijk opengegaan en heb ik op tijd besseft wie hij eigenlijk echt was. En doordat hij me veranderd had kon ik hard tegen hem optreden. Dus ik mag hem nog dankbaar zijn daarvoor.


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Nee. Ik heb mezelf gezworen, twee dagen voor mijn 14e verjaardag toen ik voor het eerst verkering kreeg, altijd mijn kop goed bij mezelf te houden en altijd goed bij mezelf te blijven.
    En wie weet verander je wel omdat je die muziek en stijl gewoon leuk vindt, who knows ^^


    No growth of the heart is ever a waste