• 'Mystic Falls' is een een mysterieuze stad waar af en toe mensen verdwijnen. Dit komt door speciale wezens, wezens die we tot nu toe mytisch dachten... Vampiers ! Maar het zijn niet de enige wezens die bestaan, heksen, weerwolven en dubbelgangers zijn er ook. Elena en haar vrienden moeten in deze gevaarlijke stad elke dag zien te overleven.


    Regels :
    ~ Er is een minimum van 200 woorden.
    ~ Niemand buitensluiten.
    ~ Maximum 3 personnages.
    ~ 16+ is toegestaan.
    ~ Have fun !

    Invullijst :

    Naam :
    Leeftijd :
    Ras :
    Innerlijk :
    Uiterlijk :
    Relatie's : {Sommige relatie's bestaan al vanuit de serie. Degene die rollen hebben van de serie moeten hun relatie's wel met de andere bespreken want in de serie zijn de personnages bv. niet altijd met dezelfde persoon in koppel.]
    Extra :

    Rollen :
    Elena Gilbert ~ Towns
    Stefan Salvatore
    Damon Salvatore ~ Daggers
    Caroline Forbes ~ Allirian
    Tyler Lockwood
    Bonnie Bennett ~
    Matt Donovan
    Katherine Pierce ~ Mignon
    Jeremy Gilbert
    Niklaus 'Klaus' Mikaelson ~ QueenStark
    Rebekah Mikaelson ~ Beauregard

    Andere rollen :
    ~ Alessandra Katherine Romano ~ Boschetto || Hybrid
    ~ Gereserveerd ~ Towns | Heks
    ~ Gereserveerd ~ Beauregard | Heks

    ~ Gereserveerd ~ Boschetto
    ~ Vince Crenshaw ~ Mignon
    ~

    Ik heb niet echt een speciale verhaallijn maar ik hoor graag suggestie's (:

    [ bericht aangepast op 23 juli 2015 - 15:38 ]


    I'm not perfect, but I'm glad because perfect is boring

    Kan Rebekah ook? Anders een zekere Bennett witch voor mij :Y)

    Edit: Doe ze allebei maar als het kan.

    [ bericht aangepast op 16 juli 2015 - 17:59 ]


    “A queen will always turn pain into power.”

    Mag ik Elena?


    -

    Zou Hayley kunnen of is dit alleen maar TVD? ^^

    En Klaus alsjeblieft (:

    [ bericht aangepast op 16 juli 2015 - 18:03 ]

    Mag ik twee verzonnen rollen? (: Boy and girl.


    El Diablo.

    Ik zet iedereen erbij ^^

    @QueenStark Liever alleen TVD sorry sorry :/
    @BeauRegard Ze mag er wel bij (;

    [ bericht aangepast op 16 juli 2015 - 18:18 ]


    I'm not perfect, but I'm glad because perfect is boring

    Boschetto schreef:
    Mag ik twee verzonnen rollen? (: Boy and girl.


    Welk ras ^^ ?


    I'm not perfect, but I'm glad because perfect is boring

    Denk ik nog even over na, als dat goed is? (:


    El Diablo.

    Allirian schreef:
    Ik zet iedereen erbij ^^

    @QueenStark Liever alleen TVD sorry sorry :/
    @BeauRegard Ze mag er wel bij (;

    Yes ^^ Maar is het niet Bonnie, ipv Emily?


    “A queen will always turn pain into power.”

    Oh wacht. Anders neem ik Bonnie/Emily wel niet, en gewoon een zelfverzonnen witch. Anders is het een beetje oneerlijk tegenover anderen als ik twee originele karakters heb :')


    “A queen will always turn pain into power.”

    @Boschetto Ja, prima (:.
    @Beauregard Ja, was een foutje (;. Wil je Bonnie en een zelfverzonne rol reserveren of iets anders (: ?


    I'm not perfect, but I'm glad because perfect is boring

    Mag ik er nog een zelfverzonnen heks bij?


    -

    Mag ik een hybrid of niet?


    El Diablo.

    • If you don't shut your mouth,
    the next thing to come out of it
    will be your teeth •

    • Go right ahead.
    Laugh at the girl who loved too easily •


    NAAM:
    Rebekah is a feminine name of Hebrew origin. The name means "to tie". *It's a biblical name, of the wife of Isaac and mother of Esau and Jacob. Alternate version of it is Rebecca

    De achternaam van Rebekah is Mikaelson, omdat ze zo lang geleden geboren is, in een tijd dat het normaal was, in ieder geval voor Noorse tradities, om als achternaam je vader (Mikael) en daarachter Son/Dotter. Son als je een zoon was, Dotter als je een dochter was. Officieel zou Rebekah dus Mikaeldotter moeten heten, maar ze koos ervoor om net als haar broers Mikaelson als achternaam aan te nemen. Dit is vooral omdat in de tijd dat Rebekah van Esther mocht kiezen, ze dolgraag een jongen wilde zijn, net zoals haar broers.

    LEEFTIJD:
    Rebekah is duizenden jaren geleden geboren - de precieze tel van hoe oud ze is, verloor ze rond 1300 - toen was ze er klaar mee. Ze is in een vampire veranderd toen ze 18 was, waardoor ze nu nog als achttienjarige door het leven gaat. Soms, als ze ergens een langere tijd moet doen alsof ze een mens is, zegt ze dat ze 16/17 is, zodat ze een aantal jaren vol kan houden. Ze is in ieder geval geboren in de 10th century, wat haar nu ergens tussen 1000 en 1100 jaar oud maakt. Ze is dan ook de oudste vrouwelijke vampier, en eigenlijk de oudste vrouwelijke persoon op de aarde.

    RAS:
    Een vampier, dat is Rebekah, maar niet zo maar eentje. Ze is een Original, één van de originelen vampieren. Hierdoor is ze sneller en sterker dan normale vampieren, en kan ze bijna onmogelijk vermoord worden - hout schakelt haar uit voor een aantal uur, maar daarna leeft ze gewoon weer. De enige dingen die haar echt harm kunnen doen, is een speciaal mes, dat in haar hart gestoken moet worden en er niet uit gehaald moet worden. Ze zal 'dood' zijn totdat dit mes weer uit haar hart wordt verwijderd. Het enige dat haar permanent kan vermoorden, is iets van de 'white oak', een boom uit haar jeugd. Omdat dit hetgene was dat ze kon doden, had haar familie het al snel naar de grond gebrand, maar niet voordat Mikael er een staak uit had gesneden. Als je het speciale mes zou dopen in het as van de White Oak, zou je ook een Original kunnen vermoorden, alhoewel hij wel moet worden gebruikt door een mens.

    INNERLIJK:
    Rebekah heeft eeuwen de tijd gehad (letterlijk) om haarzelf te ontwikkelen en er zijn verschillende eigenschappen die gebleven zijn. Sommige zijn nieuwe door het vampier zijn, andere zijn verdwenen omdat ze ouder werd. Maar er zijn ook eigenschappen die ze al haar hele leven heeft en die waarschijnlijk nooit zullen verdwijnen. Ik zal eerst even vertellen hoe ze was voordat ze een vampier werd.

    B e f o r e
    Rebekah was jong en leefde in een totaal andere wereld, heel anders dan wij ons kunnen voorstellen. Als enige meisje tussen vier broers moest ze haarzelf altijd sterk houden. Ze was een meisje dat een groot hart had, en voornamelijk veel van haar kleine broertje Niklaus hield. Klaus hield ook veel van Rebekah en beschermde haar zo goed mogelijk. Maar Rebekah's liefde voor hem was veel groter dan iemand ook maar door had, slechts Elijah begreep het. Ze probeerde haar broertje voortdurend te beschermen tegen hun, of eigenlijk haar, vader. Ondanks dat ze ook van Mikael hield, was ze bereidt zijn keel door te snijden alleen maar voor Klaus. Rebekah's liefde was groot en onvoorwaardelijk.
    Daarnaast was Rebekah nooit snel op haar mondje gevallen. Ze is zowel de pestkop als het slachtoffer als de meeloper niet - ze is de redder. Niet altijd, maar als je haar in één van de catagoriën zou het die zijn. Maar alleen maar als ze het slachtoffer het waard vond - anders zou ze er niet veel aan doen. Maar ze had altijd wel een tegenwoord, iets wat haar familie altijd grappig vond. Ze was een zorgzaam en ondersteunend meisje. Ook was ze gewoon echt lief en aardig en gunde ze andere mensen dingen. Maar het grootste verschil is dat ze onschuldig was.

    A f t e r
    Maar toen haar moeder Esther haar en haar broers veranderde in vampieren, veranderde alles. Alle emoties worden groter, maar bij Rebekah veranderde het ook echt. Haar hart was nog steeds groot en ze hield onvoorwaardelijk van haar broers, ook al werd dit erg getest over de jaren. Na een tijdje veranderde die liefde. Diep van binnen was het er wel, maar een liefde voor iets anders was gaan overheersen - de wil om vrij te zijn. Rebekah kan er niet tegen dat ze vast zit, ze een vrije ziel die niet graag wordt beperkt. Daarnaast is ze ook nogal eigenwijs en gelooft dat zij het toch een beetje beter weet dan haar broers.
    Strijdlustig is Rebekah ook zeker. Ze is geen persoon dat stil zit en wacht tot het over waait - nee, ze staat op en doet er iets aan. Ze zal nooit aan de zijlijn kunnen zitten. Vechten voor datgene wat ze wilt, dat is wat Rebekah dag in, dag uit doet.
    Wat ook een duidelijke en dominante eigenschap van Rebekah is, is haar girl power. Een feminist, dat is ze. Ze gelooft erin dat vrouwen meer recht zouden moeten hebben - ze is dan ook de oudste vrouwelijke persoon op deze aarde. In tegenstelling tot haar broers, heeft ze wel geprobeerd om de wereld een beetje beter te maken - door vrouwen omhoog te halen.
    Maar de onschuldigheid die Rebekah altijd heeft gehad, veranderde al snel. Niet omdat ze bloed nodig had om te overleven, niet alleen dat. Ze is daadwerkelijk een cruel meisje geworden, dat geniet van pijn als het bij mensen is die het volgens haar verdienen. Mensen vermoorden betekent niets meer voor haar. Ze is nu alles behalve onschuldig.
    Na al die eeuwen is er nog iets nooit veranderd - zelfs als klein meisje heeft ze dit altijd al gehad. Ze doet voordat ze denkt. Of ze denkt te kort, maar in ieder geval neemt ze vaak de verkeerde beslissing omdat ze het niet goed uit denkt - en dit heeft ze altijd al gehad en zal waarschijnlijk nooit verdwijnen, zelfs al leert ze zo vaak van de fouten die ze erdoor maakt.

    UITERLIJK:
    Length: 1,69 m.
    Hair colour: Blonde.
    Eye colour: Dark blue.

    Rebekah is best wel een mooi meisje, zeker voor haar leeftijd. Haar haar is blond en van nature gekruld. Het komt ongeveer tot op haar borst. Ze heeft een fijn, lief gezichtje, en zou door de meeste jongens wel 'hot' genoemd worden. Heel lang is Rebekah niet, wat ze irritant vindt maar ze kan er mee leven - ze draagt meestal ook hakken en kan er bijzonder goed op bewegen. Niet dat ze lengte nodig heeft, haar houding laat haar veel langer lijken. Meestal heeft ze ook een arrogante uitdrukking op haar gezicht, ook al veranderd dit ook best wel vaak. Ze heeft een strakke buik en dunne, lange benen - alles wat een meisje zich kan wensen, eigenlijk.
    Haar lippen zijn vol en hier is Rebekah ook wel tevreden mee. Haar ogen zijn mooi amandelvormig en meestal zwart omlijnt. Als ze glimlacht, verschijnen er lieve kuiltjes in haar wangen.
    Tattoos of piercings heeft ze niet, wat vooral komt omdat ze zo oud vindt, om zo je lichaam te versieren blijft een beetje raar voor haar.

    RELATIES:
    Niklaus Mikaelson - Hij is haar jongere broertje waarvoor ze gemengde gevoelens heeft. Ze houdt van hem, maar ze haat hem just the same.
    Elijah Mikaelson - Haar oudere broer, en wordt door haar ook 'Good brother' genoemd. Ze houdt het meeste van hem en hij is zeker haar favoriete broer.
    Finn Mikaelson - Haar andere oudere broer, van wie ze wel houdt, maar niet heel veel.
    Kol Mikaelson - Haar andere broer, van wie ze wel behoorlijk houdt maar wie ze ook best irritant kan vinden.
    Mikael Mikaelson - Haar vader. Ze hield van hem, maar nu niet meer.
    Esther Mikaelson - Haar moeder, van wie ze erg veel hield.
    Elena Gilbert - De twee zijn niet echt vriendinnen, maar ook niet echt vijanden - een ingewikkelde relatie.
    Damon Salvatore - Partners in crime
    Stefan Salvatore - Ingewikkeld.
    Ik heb even de relaties uitgeschreven zoals ze zijn, maar dit mag wat mij betreft wel veranderen - bijvoorbeeld dat Rebekah en Elena wel vrienden zijn.

    EXTRA:
    -

    [ bericht aangepast op 17 juli 2015 - 22:21 ]


    “A queen will always turn pain into power.”

    Allirian schreef:
    @Boschetto Ja, prima (:.
    @Beauregard Ja, was een foutje (;. Wil je Bonnie en een zelfverzonne rol reserveren of iets anders (: ?

    Rebekah en een zelfverzonnen heks ^^


    “A queen will always turn pain into power.”

    Wat is de verhaallijn van deze rpg? Ik zou eventueel wel mee willen doen, maar de verhaallijn is niet erg duidelijk voor mij?


    But perhaps the monsters needed to look out for each other every now and then.