• Hellow peep'z.Ik verveel me.Dus ik kom jullie melden dat ik vandaag mijn bloedprik heb gehad. het waren 4 buisjes vol.Toen die naalt er in ging,Vernam ik het niet.Maar nu doet myn arm facking pijn :| Echt,Kan hem bijna niet bewegen.en het is er blauw omheen. Nu maar wachten op de uitslag .

    Bedankt voor t lezen (A)

    (flower) xx


    Sometimes it's best not to care.

    Ik heb zo een.. half? jaar geleden een bloedprik gehad, 7 fucking buisjes, en ik ben nu nog bang dat het eruit stroomt als ik mijn arm strek ^^


    Life is hard and then we die

    Myne waren 6 buisjes. &nd ik ben bang voor naalden O.o


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Ik moest dat ook 2x o.O'
    En ik vond het vet ranzig toen dat ding in mijn arm ging...
    Nouja, beterschap met je arm he.


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    x']
    Mijn vriendin heeft dat ook gehad. Ze viel er bijna flauw bij nadat de vier buisjes gevult waren..

    Ik moest dat ook 2x o.O'
    En ik vond het vet ranzig toen dat ding in mijn arm ging...
    Nouja, beterschap met je arm he.


    Dankjewel. (flower)


    Sometimes it's best not to care.

    Myne waren 6 buisjes. &nd ik ben bang voor naalden O.o


    Ik ben niet bang voor naalden.Maar ik was gwn stok zenuwachtig x']

    x


    Sometimes it's best not to care.

    (...)

    Dankjewel. (flower)

    Graag gedaan(flower)


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    Ik heb zo een.. half? jaar geleden een bloedprik gehad, 7 fucking buisjes, en ik ben nu nog bang dat het eruit stroomt als ik mijn arm strek ^^


    Omg, dat had ik dus ook. Ik zat zo in de auto nadat ik die prik had. En.. Ik had egt het gevoel dat mijn arm hard door stroomde met het bloed. Ik had het gevoel alsof alles er uit spoot ! :|

    Iewl,Het idee alleen al.


    Sometimes it's best not to care.

    Ik moest afgelopen maandag (21 januari) bloedprikken 0_o Ook 4 buisjes vol!

    Eerst mijn rechterarm proberen: lukt het niet O_O Toen deed ze het bij mijn linkarm (met een babynaaldxD) en toen lukte het (gelukkig) wel!

    Maargoed, er was gelukkig niks aan de hand met mijn bloed:D


    To live would be an awfully big adventure

    Ik moest afgelopen maandag (21 januari) bloedprikken 0_o Ook 4 buisjes vol!

    Eerst mijn rechterarm proberen: lukt het niet O_O Toen deed ze het bij mijn linkarm (met een babynaaldxD) en toen lukte het (gelukkig) wel!

    Maargoed, er was gelukkig niks aan de hand met mijn bloed:D


    Geluk voor jouw =]
    Ik hoop ook dat ik niks heb. Ö

    xx(flower)


    Sometimes it's best not to care.

    Ik moet dat elke drie maanden--' doen ze ook 4/5 buisjes ofzo. Maarja t went:Y)


    If I were a boy, I swear I'd be a better man.

    Heb ooit 6 buisjes bloed moeten laten prikken. Daarna werd ik niet goed.

    Blijkbaar was ik dus allergich voor honden en stof >.<


    In Italië tot en met 26 juli! :D

    ik had 1 buisje maar viel na de tijd flauw omdat ik dik half uur in spannig in wachtkamer zat te trille, en kwam er zo´n vet hardjankend kind daaro weg. ik echt helemaal trille.

    en ik mocht nieteens muziek luistere om rustig te worde =.=' nouja toen viel ik na de tijd flauwxD


    maar veel beterschap en hopen dat het goed komt:)

    xx kimmsy


    Faster than a doughnut, stronger than cardboard, prepare to get touched!

    ik had 1 buisje maar viel na de tijd flauw omdat ik dik half uur in spannig in wachtkamer zat te trille, en kwam er zo´n vet hardjankend kind daaro weg. ik echt helemaal trille.

    en ik mocht nieteens muziek luistere om rustig te worde =.=' nouja toen viel ik na de tijd flauwxD


    maar veel beterschap en hopen dat het goed komt:)

    xx kimmsy


    TOen ik jonger was.had ik ook al eens een bloedprik moeten hebben.TOen was ik dus ook ECHT bang.En toen zat ik dus in die kamer dat ze gingen prikken.en toen begon ik keihard te huilen x'] Maar jah, Toen was ik jong xD en dit keer moest ik lachen! >< Ik ben egt raar! Ö

    x


    Sometimes it's best not to care.

    Arme schat!!!!
    Beterschap he!!!
    HouHeelVeelVanJe(H)
    JeHebtVoorAltijdEenPlekjeInMijnHart!!
    xxx(K)


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.