• Ik heb een vriendin, en ze heeft Ano. En ze zit op zoown site waar Ano patienten elkaar steunen om niks de eten, elk bot want uitsteekt ziet ze als een vetrol,En ze wil absoluut NIET naar zoown kliniek.. ze komt wellus logeren maar dan zitten wij met het eten. Mijn moeder weet dat ze dat heeft maar vind het heel erg moeilijk....
    En haar vriendje weet het ook niet, maar hij heeft wel WAT door, hij vraagt telkens waarom eet je niet? enzoow... Ze word gek, van het liegen allemaal ze kan er niet meer tegen, en daarom drinkt ze zelfs geen water meer omdat ze zo denkt: als ik nu heel veel afval, en als ik dan niet meer dik ben, hoef ik niet meer te liegen, en nu heeft ze al zoown 35 uur niks meer gegeten en ze eet nog steeds niks en ze sport zich kapot..
    Ze is overspannen en ik denk dat het binnenkort echt vreselijk voor haar word, want HAAr moeder weet het ook niet dat ze dat heeft maar ze is wel erg bezorgt, ze heeft mijn moeder gevraagd om niks te vertellen aan haar moeder , maar inze moeder zijn wel vriendinnen.. dus ze vind het nogal moeilijk...

    Sorry dat ik dit moest vertellle, en jullie zulle dit vast niet helemaal gelese hebbe fseu maar tog...
    Wat moet ik hier nou mee?

    TnQQ

    Und lees sommige reacties die ik heb geschreven ofsoww wel, want dat is soort vervolg waar ik nu ben.. [/ crying]


    --

    (...)
    welke site is dat? ö

    Er zijn er genoeg, believe me.


    No growth of the heart is ever a waste

    als jou moeder niet met haar moeder mag praten,moet jij met haar moeder gaan praten...
    want ze zegd dat ze zelfmoord zal plegen?
    wel daar is ze al lang mee bezig,ze beseft het miss niet,maar ze maakt zichzelf langzaam kapot door niet te eten/drinken,en heel veel te sporten...

    & Bezoek de site niet,asjeblieft niet!


    everybody needs a song.

    Is met haar praten mss ?.

    x3 Sterkte. <3


    A. ikmisje.

    als jou moeder niet met haar moeder mag praten,moet jij met haar moeder gaan praten...
    want ze zegd dat ze zelfmoord zal plegen?
    wel daar is ze al lang mee bezig,ze beseft het miss niet,maar ze maakt zichzelf langzaam kapot door niet te eten/drinken,en heel veel te sporten...

    & Bezoek de site niet,asjeblieft niet!


    Schat, die site heb ik allang bezocht, believe me, ut is echt vreselijk! een meisje had 30 uur niks gegeten en toen had ze NOG geen trek! en een ander meisje zei dat een appel per dag genoeg was, ut is egt niet normaal, en ik weet, ik ga dan denk ik tog maar met haar moeder praten want ik wis ook pas sins vandaag dat ze al 35 uur niks gegeten had...


    --

    (...)

    Dat zei mijn moeder ook al, maar mijn vriendin zegt tegen mijn moeder: Als je dat doet, pleeg ik zelfmoord.
    Alsnog doen, en haar moeder moet haar dan goed in de gaten houden en beschermen

    Omg ..

    die site gaat egt té ver
    raad ook iedreen af hem te bezoeken
    ik heb ook iemand gezien die dat zei
    en drm kon k het niet laten om te kijken
    maar die meiden hebben geen idee!

    modellen moeten dun zijn voor hun werk,
    maar vaak wegen zij veel té weinig.
    1. De meeste jongens willen geen zak met botten.
    2. Ooit gehoord van photoshoppuh?!
    3. Net alsof je gelukkiger bent als je zo uitziet!
    4. Mensen met een ziekte waardoor ze heel dun zijn
    willen juist meer aankomen!
    Anorexia = Not good same as any other eating problems.

    LotsOfLove,
    Flavour


    xThexFlavourxOfxAxChangeablexGirlx

    Je moet het niet tegen haar moeder vertellen, want jóu vertrouwt ze het toe, en als je het verteld, beschaam je haar vertrouwen.
    Je kan er beter met haarzelf over praten en haar proberen zover te krijgen het zelf te vertellen.

    Sterkte en succes,
    x Aymey.(flower)


    Ufcurz..

    Je moet het niet tegen haar moeder vertellen, want jóu vertrouwt ze het toe, en als je het verteld, beschaam je haar vertrouwen.
    Je kan er beter met haarzelf over praten en haar proberen zover te krijgen het zelf te vertellen.

    Sterkte en succes,
    x Aymey.(flower)

    Ik denk écht niet dat je haar
    over kan halen, dit is een ziekte
    en die zit gewoon in haar hoofd
    zeg maar..
    ze heeft egt hulp nodig.

    LotsOfLove
    Flavour


    xThexFlavourxOfxAxChangeablexGirlx

    (...)

    Dat zei mijn moeder ook al, maar mijn vriendin zegt tegen mijn moeder: Als je dat doet, pleeg ik zelfmoord.

    wat is het verschil opden duur nog tussen 35 uur niet eten en je kapot sporten of zelfmoord?
    als je vriendin zo daar doet kun je beginnen verzen voor haar leven


    For once I want to be the car crash.

    (...)
    Ik denk écht niet dat je haar
    over kan halen, dit is een ziekte
    en die zit gewoon in haar hoofd
    zeg maar..
    ze heeft egt hulp nodig.

    LotsOfLove
    Flavour

    Dat weet ik en het is ook moeilijk om zoiets voor je te kunnen houden, maar stel je hebt het verteld (en haar vertrouwen dus beschaamd) en ze is er vanaf. Het kan makkelijk voorkomen dat het later weer komt, en dat ze het dan aan niemand meer durft te vertellen omdat ze het dan niet meer vertrouwd..
    Laatst stond er iets over Pro-Ana in de Girlz, verschrikkelijk gewoon..


    Ufcurz..

    Je moet sirieus met iemand hierover praten, anders word het steeds erger, en jij word er ook niet beter op.


    Je bent zowel de weg als degene die hem bewandelt.

    U kan ni meer doen dan haar te steunen, denk ik.
    Alleen zij kan terug beginnen eten, en anders door hulp van een kliniek :S


    007

    Je moet het niet tegen haar moeder vertellen, want jóu vertrouwt ze het toe, en als je het verteld, beschaam je haar vertrouwen.
    Je kan er beter met haarzelf over praten en haar proberen zover te krijgen het zelf te vertellen.

    Sterkte en succes,
    x Aymey.(flower)


    Als ik het niet vertel, gaat ze evengoed dood, ik zit nu te huilen achter mijn pc, ze is een hele leuke meid en wil haar niet kwijt, ik ga haar dan maar voor de zoveelste keer proberen over te halen om het tegen haar moeder te zeggen, en eten wil ze niet, dus ik zal een inschrijf brief voor die kliniek regelen zodat ze er over na kan gaan denken, maar ik wil haar niet het gevoel geven dat ze door mij word gewongen.. ik ben wel haar vriendin you know, en ze heeft idd vertrouwen in mij, heel veel zelfs, ik ben de enige die ze het heeft verteld, en ik heb het tegen mijn moeder gezegd want het was egt shockerend... Ze vond het wel goed dat ik het me moeder heb verteld.. Nu weten 2 mensen af van haar probleem, mijn moeder wil het heel graag vertellen, dat heeft ze ook gezegd, dat ze het wel MOET vertellen, want dit is niet normaal,, bud ze had eerst een mes uit de la gepakt waar mijn moeder bijstond toen me moeder dat zei, en toen zei ze: Dat doe je niet, anders snij ik door! Ze meende ut egt..


    --

    Het is moeilijk voor jou om te zien hoe je vriendin vermagerd dat kan ik me wel inbeelden, maar wees blij dat ze het aan je verteld heeft. De meeste mensen met Ana verzwijgen alles..
    Maar het is niet alleen moeilijk voor jou, maar ook voor haar er zal waarschijnlijk wel een oorzaak/aanleiding zijn van haar anorexia.
    En weet goed: mensen kiezen nooit voor anorexia! het is vreselijk en dat weet iedereen óók mensen die het hebben weten ergens hoe slecht ze bezig zijn.
    Het is nu aan jou om uit te maken of je het aan haar ouders gaat vertellen of niet. Ze zal wel kwaad zijn als je het doorzegt..
    Maar hoe erg heeft ze het nual? hoeveel weegt ze weet je dat?


    ••• It's like a best friend, always there...

    Het is moeilijk voor jou om te zien hoe je vriendin vermagerd dat kan ik me wel inbeelden, maar wees blij dat ze het aan je verteld heeft. De meeste mensen met Ana verzwijgen alles..
    Maar het is niet alleen moeilijk voor jou, maar ook voor haar er zal waarschijnlijk wel een oorzaak/aanleiding zijn van haar anorexia.
    En weet goed: mensen kiezen nooit voor anorexia! het is vreselijk en dat weet iedereen óók mensen die het hebben weten ergens hoe slecht ze bezig zijn.
    Het is nu aan jou om uit te maken of je het aan haar ouders gaat vertellen of niet. Ze zal wel kwaad zijn als je het doorzegt..
    Maar hoe erg heeft ze het nual? hoeveel weegt ze weet je dat?


    Nee, ik wil niet weten hoeveel ze weegt, ze is echt broodmager, echt eng, ze draagt wel weide kleding, dan ziet niemand het, want haar botten zie je heel goed, und ik wil het wel zeggen, maar ze is egt serieus over dat zelfmoord gedoe, ze heeft het wel een paar keer geprobeerd waar ik bijstond als ik erover begon.. ik heb haar toen egt tegen moeten houden.. ik wil er niet aan denken, als ze zelfmoord pleegd waar ik gewoon bijsta.. ik voel me best schuldig, het gaat steeds slechter en... ik heb het gevoel dat het dalijk mijn schuld iss als ik er niks van seg.. ik wil het allebij niet, niet verzwijgen voor haar ouders, maar eigenlijk ook niet zeggen.. Maar op allebij komt neer dat ze dood gaat.. ik denk dat ik het moet zeggen.. dat is denk ik de enige oplossing..


    --