• Ik heb dus een hele erge vorm van faalangst. Ik had op school een test gemaakt en daaruit bleek dat.
    echt stom!!!! >.<


    So far away..

    whoops vergeten te vermelden,
    Heb jij een van de vormen van faalangst?


    So far away..

    Volgens mij wel, vooral tijdens presentaties.
    Ik zou er dus vorige week 1 hebben die uitviel wegens ziekte, beweert de leraar dat ik aan het spijbelen was geslagen. Ook lekker goed voor je zelfvertrouwen, niet? =='


    No growth of the heart is ever a waste

    Volgens mij wel, vooral tijdens presentaties.
    Ik zou er dus vorige week 1 hebben die uitviel wegens ziekte, beweert de leraar dat ik aan het spijbelen was geslagen. Ook lekker goed voor je zelfvertrouwen, niet? =='

    fijn, zeg!
    Doet jou school er niks aan? of word er niet getest op faalangst? Waarschijnlijk moet ik een training volgen..


    So far away..

    Ik word wel altijd senuwachtig bij presentaties. Maar ik weet wel dat k het goed ga doen, en k doe t ook altijd goed. maar k ben dan niet bang dat k ga valen ofzo.
    maar.. dats wel kut


    The economy is suffering, let it DIE!

    Ik ken het
    Ik heb het ook bij sommige vakken.
    Dan raak ik al totaal in paniek als ik de toets zie, heel vervelend.

    (...)
    fijn, zeg!
    Doet jou school er niks aan? of word er niet getest op faalangst? Waarschijnlijk moet ik een training volgen..

    Ik ben er nooit op getest, kennelijk hadden ze wel het idee dat mijn zelfvertrouwen goed genoeg was. Is het ook, maar zodra ik voor de klas sta word ik paranoide en ga ik allerlei rampscenario's bedenken. Echt heel dom >.<
    En de leraren op mijn huidige school werken er ook niet echt aan mee. Die leraar wat ik net als voorbeeld noemde is mijn mentor.
    Hij zegt dingen die niet waar zijn en onze klas is 1 grote puinzooi. Mede door hem. Dat is nogal een verandering want ik kom van een vmbo-school waar onze klas een en al saamhorigheid was. Ik had een te gekke mentor die echt hart had voor zijn groep en bij hem konden we altijd aankloppen bij problemen. Dus je snapt wel wat voor verandering dat was.


    No growth of the heart is ever a waste

    ik heb alleen faalangst als ik een toets van frans moet maken:$ik ben dus echt totaal een kluns in frans he:O..


    Love Me For Me And Not For Someone I Would Never Be <3

    Met presentaties en sommige proefwerken.


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Jep, vooral als ik voor de klas iets moet vertellen dan val ik altijd bijna flauw. Meestal lieg ik dan dat ik het antwoord niet weet.

    Geen last van. :')


    You have no idea of everything i've been through.

    Heb Jij Pech!

    Ik Een klein beetje =.=

    Ik weet niet..
    sommige denken dat ik dat wel heb
    ik denk het ook..:$


    everything, in time

    ik heb motorische faalangst ofzo :S

    Ik heb dat ook ><
    En ik kreeg daar alleen hulp bij in de brugklas, maar nu zit ik in de 3e en het heeft dus niks geholpen --'


    Life is more than that you eyes can see