• ik zit al een paar maanden met een vraag en die is wrm leef ik eigelijk.? ' en nee.. Dit is niet zo een aandachttrekkend topic ovr zelfmoord ofso. Ii bedoel gwn het eenig waar momenteel men leven uit bestaat is opstaan, naar school gaan, huiswerk maken, en slapen. Is dat het leven?. vraag ik me dan aff. ik wil gwn de wereld zien , Niewe werelden ontdekken en mij kunnen inleven in andere culturen. ik wil nieuwe mensen ontmoeten. ik wil de wereld laten zien dat ik er ben. ik wil meer in de toekomst dan dat stomme cliché ' Huisje, tuintje, kindje. '. het enige wat nu telt is een diploma om later te kunnen verdr studeren en dan een beroep vr je hele leven te doen. en dit is waar iedereen steeds mee bzg is. en dat is wat ik dus helemaal niet wil. ik wil gwn de wereld zien.
    x3. dat wou ik gwn ff kwijt.


    A. ikmisje.

    dat is iets waar ik ook wel eens aan denk,omdat die daagelijkse routine zo...normaal word en zo.
    ik denk dat we die vraag nooit kunnen beantwoorden. best weird als je erover na denkt.


    Be nyappy

    ja idd...
    mja ik denk dat er niets anders op zit dan mijn diploma halen de andere school afmaken en dan de wereld zien...
    want nu gaat het dus niet echt gebeuren -.- ik ben nog niet eens uit NL geweest dus het gaat nog lang duren ¬¬


    A Noble was Born in Chaos

    Ook in je eigen buurt is er wel iets aan cultuur te vinden. Ook moet je dingen doen die de dagelijkse routine verbreken, zoals concerten of met mensen naar de bios, uitgaan etc.
    En om het jezelf te kunnen veroorloven iets van de wereld te zien moet je geld verdienen. En dat doe je door te werken. Uiteindelijk ontkomt bijna niemand daaraan.


    No growth of the heart is ever a waste

    Bij mij is het andersom..soms wil ik gwn even een normaal leven..Mijn leven bestaat uit Drama, verhuizen, modellen werk en Internetschool..WAUW = =..Njaa ik ga soms ook wel naar een normale school hoor..maar we verhuizen gwn heel vaak dus nu zit ik tijdelijk op een internet school..Waarschijnlijk gaan we binnenkort naar New Jersey, pff


    LikeYourTheBestHoney..<33

    dat is iets waar ik ook wel eens aan denk,omdat die daagelijkse routine zo...normaal word en zo.
    ik denk dat we die vraag nooit kunnen beantwoorden. best weird als je erover na denkt.


    Tjja.. x3

    @ Aurelia

    Maar.. Ik zou gwn verder willen dan België. Ik bn het hier kotsbeu. x3.


    A. ikmisje.

    CHILD, I LOVE YOU o.o SERIOUSLY! o.oIk denk er precíes hetzelfde over :'DDe dagelijkse sleur sucks xd en leuke dingen duren kort x_x


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    CHILD, I LOVE YOU o.o SERIOUSLY! o.oIk denk er precíes hetzelfde over :'DDe dagelijkse sleur sucks xd en leuke dingen duren kort x_x


    YEP.. Wij gaan samen de wereld zien. O_o xD


    A. ikmisje.

    Als je dat soort dingen wilt doen moet je wachten tot je van school af bent. En dan heb je niet genoeg geld daarvoor, en dan zul je dus moeten werken, maar dan kom je eruiteindelijk toch nooit aan toe.
    Dus eigenlijk komt het er op neer dat deze hele samenleving je leuke toekomst ver...verprutst iksdeedeedee


    Sweet dreams will come true.

    Ik denk daar ook zovaak over ^^


    Life is a fashionshow, the street is our catwalk.

    Als je dat soort dingen wilt doen moet je wachten tot je van school af bent. En dan heb je niet genoeg geld daarvoor, en dan zul je dus moeten werken, maar dan kom je eruiteindelijk toch nooit aan toe.
    Dus eigenlijk komt het er op neer dat deze hele samenleving je leuke toekomst ver...verprutst iksdeedeedee


    Ja.; En dat wil ik dus helemaal niet, Ik ga mss eerst wat geld verdienen en dan neem ik het vliegtuig naar ergens. Waar ik op het moment zelf beslis en dan ga ik daar gwn een job nemen en een studio huren. en als ik het daar beu ben. Ga ik ergens anders heen. x3.


    A. ikmisje.

    (...)

    Ja.; En dat wil ik dus helemaal niet, Ik ga mss eerst wat geld verdienen en dan neem ik het vliegtuig naar ergens. Waar ik op het moment zelf beslis en dan ga ik daar gwn een job nemen en een studio huren. en als ik het daar beu ben. Ga ik ergens anders heen. x3.
    Wauw, superidee:Y)


    Sweet dreams will come true.

    (...)Wauw, superidee:Y)


    Yeah.. ^^ ik blijf hier zo niet mijn hele leven in dit shiitig belgiëland. x3


    A. ikmisje.

    Jhaa, dat heb ik ook vaak heel je leven wordt verpest door school. En dan heb je in het weekend eindelijk een moment om iets te doen met je vrienden en dan moet ik naar familie ofso o.O
    Das echt lastig, ik snap wat je bedoeld.

    x


    Vertrouw nooit een naakte melkboer.

    Jhaa, dat heb ik ook vaak heel je leven wordt verpest door school. En dan heb je in het weekend eindelijk een moment om iets te doen met je vrienden en dan moet ik naar familie ofso o.O
    Das echt lastig, ik snap wat je bedoeld.

    x


    Ja.. Je ehbt gwn geen tijd meer om dingen te doen waar je zin in hebt en om van het leven te genieten. Watn morgen kan ik onder een auto lopen. Enw rm heb ik dan geleefd.?


    A. ikmisje.

    (...)

    Ja.. Je ehbt gwn geen tijd meer om dingen te doen waar je zin in hebt en om van het leven te genieten. Watn morgen kan ik onder een auto lopen. Enw rm heb ik dan geleefd.?
    [/sorry dat ik me ermee bemoei]
    Om mensen die van je houden verdriet te bezorgen van je dood ;L


    Sweet dreams will come true.