• Gelieve hier alle commotie rondom de show 'The new Uri Geller' te plaatsen.
    Hiermee willen we een ware vloedgolf aan topics over dit onderwerp voorkomen. Topics die toch over Uri Geller gaan zullen gesloten worden.
    Alvast bedankt.
    x.


    Bored.

    Yelle <3


    Life is hard and then we die

    Omf. Die ene gozer die zichzelf dood wou hebben deed me denken aan Matthew Followill.


    WANNA FUCK?!

    Wie is Uri Geller eigenlijk? (:

    Wie is Uri Geller eigenlijk? (:

    Één of andere malloot die denkt met zn gedachten lepeltjes te kunnen buigen ><


    Bored.

    Die van vandaag, heb ik voor het eerst gekeken.
    Die van Yelle & Ghani was mooi
    Die van Victor was gewoon cool o.o
    Die van ehh... Dinges (Over de hete kolen lopen) vond ik echt raar, met dat symbooltje op zijn voet x.x.
    Die van Robert was best dom XD


    I live for the applause, you will die for it.

    Ik heb het vorige week ook gezien. Met die gozer die denkt dat-ie een vampier is. Vet lollig hoe die Uri reageerde, maar ik geef hem wel gelijk. Die vent hoort in een gesticht ofzo. (':


    WANNA FUCK?!

    (...)
    Één of andere malloot die denkt met zn gedachten lepeltjes te kunnen buigen ><

    Ooh, heel interessant dus. ><
    Ga ik dat programma volgen?
    Nee, dankje.

    Dat is so dom x_x


    We can only learn to love by loving.

    De meesten hier gaan me voor gek uitmaken, maar oké. :'] Ik geloof er wel in.. Yelle en Ghani vind ik echt awesome :'D


    http://ciinderella-.tumblr.com/

    De meesten hier gaan me voor gek uitmaken, maar oké. :'] Ik geloof er wel in.. Yelle en Ghani vind ik echt awesome :'D

    ik vond hun ook zo geweldig, ik zat echt met open mond te kijken van: Huh?..Het is een meisje van 15/16 jaar en kijk wat ze kan doen,, echt ongelovelijk!!!

    xx

    Ik vind het moeilijk te geloven. Vooral dat van die Yelle. Ik bedoel maar; dat kan toch gewoon niet waar zijn? O_o Ik denk bijvoorbeeld altijd dat er touwtjes aan die veer zitten. ô.o


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    (...)
    ik vond hun ook zo geweldig, ik zat echt met open mond te kijken van: Huh?..Het is een meisje van 15/16 jaar en kijk wat ze kan doen,, echt ongelovelijk!!!

    xx


    eigelijk is yelle 12 jaar xD
    Maar ik vind haar ook erg goed maar ik vind die Victor ook wel goed.


    We waste time looking for the perfect lover, instead of creating the perfect love.

    (...)
    ik vond hun ook zo geweldig, ik zat echt met open mond te kijken van: Huh?..Het is een meisje van 15/16 jaar en kijk wat ze kan doen,, echt ongelovelijk!!!

    xx


    En btw, het kind is toch twaalf? ö


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    ik vind Yelle echt goed :]
    maar die anderen vind ik soms een beetje saai XD
    en die vampier freak vind ik goor,, je eet geen levende beestjes


    cry me a river..build a bridge.. &nd get 0vr it..

    Uri geiler.
    ik heb het niet zo op hem.