• Gelieve hier alle commotie rondom de show 'The new Uri Geller' te plaatsen.
    Hiermee willen we een ware vloedgolf aan topics over dit onderwerp voorkomen. Topics die toch over Uri Geller gaan zullen gesloten worden.
    Alvast bedankt.
    x.


    Bored.

    ik zal me dood laggen als gerard joling de mask is :'D
    ik ook xD


    Alles heeft zijn eind maar een worst heeft er twee.

    Gerard Joling is The Mask niet, die zou continu liggen gíeren van het lachen onder dat masker. Dat zou je dan echt wel zien. En The Mask bleef stilstaan bij dat stukje waar die vrouw (buiten de show) naar zijn "ding" greep, en weer zou Geer daar dubbel om liggen :P


    Lil' Dustymouse.♪

    Dalijk gaat The Mask iets bekend maken =D (Voor degenen die het niet hebben gehoord bij de vorige aflevering: 20:30, SBS6.)


    Candycorekid.

    WAAR SLOEG DIE NIEUWSFLITS OP!


    I live for the applause, you will die for it.

    WAAR SLOEG DIE NIEUWSFLITS OP!

    *IS HET HEEL ZWAAR MET JE EENS* Gvd zeg, we zijn eerder weggegaan van het feestje van mijn neefje, om vdie verdomde nieuwsflits te zien!
    DIT SLOEG NERGENS op. Ik ben nu echt héél kwaad.


    Candycorekid.

    WAAR SLOEG DIE NIEUWSFLITS OP!

    Hoe bedoel je? ö


    Life is a fairytale, told by an idiot.

    oehhh ik ga ff kijken XD


    Special Love <3

    Wat was er dan -was te laat om te kijken.-


    Life is a fairytale, told by an idiot.

    Hahaha hilarisch XD die nieuwsflits, geweldig xD


    Life is hard and then we die

    (...)
    Hoe bedoel je? ö

    Gerard met z'n kutkop: "Koekoek, ik benh et in elk geval niet! Ga gauw wegmisbruikers kijken" ofzo.
    @LittleSora
    is al voorbij..


    Candycorekid.

    Het was dus een raar filmpje gerard jolling zat er achter en vertelde dat hij het niet was.. Best onzin.. Heel NL zit in spanning wie er achter zit,dan krijg je dit te zien.


    Ik ben wie ik ben, accepteer het maar !

    WTF. ze zouden the mask gaan ontmaskeren en dan is het een RECLAMESPOT voor hollands got talent. >,>

    Nou, je zag zo Patty Brard staan, en toen kwam the Mask, zette zijn masker af, was het Gerard Joling, en hij zei: "Nou jongens, ik ben de Mask niet, maar 21 maart begint het nieuwe seizoen Holland's got talent!" Hahahahah xD ik lag echt dubbel xD


    Life is hard and then we die

    (...)
    Hoe bedoel je? ö
    Mask had Patty uitgenodigt voor Wegmisbruikers ergens heen te komen. Iedereen natuurlijk denken dat hij zijn masker af ging doen...
    Gaat Gerard Joling reclame maken voor Holland Got Talent. En The Mask was er niet bij...


    I live for the applause, you will die for it.

    @Pukkelxding
    Verschrikkelijk juist. Onze recorder is kapot, dus we zijn gewoon eerder weg moeten gaan van de verjaardag van mijn neefje om het te kunnen zien. Dit is echt sneu zeg!


    Candycorekid.