• Gelieve hier alle commotie rondom de show 'The new Uri Geller' te plaatsen.
    Hiermee willen we een ware vloedgolf aan topics over dit onderwerp voorkomen. Topics die toch over Uri Geller gaan zullen gesloten worden.
    Alvast bedankt.
    x.


    Bored.

    getveur. ik vind toch echt dt vincents act walgelijk is. wie is er nou zo gek om een brandmerk op z'n harses te drukken? o_o


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Wie is die vent eigenlijk? x']


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    Wie is die vent eigenlijk? x']

    een halve gare die denkt dat hij een vampier is, op bloedzuigers kauwt en een brandmerk op zn hoofd laat branden en er vast van overtuiggt is dat hij in een nieuwe vampier verandert. ô.o
    sorry voor deze negatieve omschrijving, maar ik snap die man echt niet. :')


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    (...)
    een halve gare die denkt dat hij een vampier is, op bloedzuigers kauwt en een brandmerk op zn hoofd laat branden en er vast van overtuiggt is dat hij in een nieuwe vampier verandert. ô.o
    sorry voor deze negatieve omschrijving, maar ik snap die man echt niet. :')
    ...
    Hij heeft nog nooit gezegt dat hij vampier is. Geloof je Uri? Dan weet ik niet wat er in je hoofd afspeelt maar Uri zegt allemaal dingen die niet waar zijn. Hij heeft gezegt dat Vincent scheld (Heeft hij nooit gedaan) Hij zegt dat Vincent heeft gezegt dat hij vampier is (Heeft hij ook niet gezegt). Uri is diegene die in de show uitflipt, kijk Vincent, hij blijft rustig..
    Sorry, voor die preek.


    I live for the applause, you will die for it.

    Ik vind Vincent van uri geller eigenlijk écht vies, omdat hij die bloedzuigers zo opeet. Maar ik mag hem gewoon, omdat hij uri geller elke week boos maakt :P. Vind ik wel grappig. En ja ik geloof niet echt in die shiit, maar kijk er wel soms naar. xD

    (...) ...
    Hij heeft nog nooit gezegt dat hij vampier is. Geloof je Uri? Dan weet ik niet wat er in je hoofd afspeelt maar Uri zegt allemaal dingen die niet waar zijn. Hij heeft gezegt dat Vincent scheld (Heeft hij nooit gedaan) Hij zegt dat Vincent heeft gezegt dat hij vampier is (Heeft hij ook niet gezegt). Uri is diegene die in de show uitflipt, kijk Vincent, hij blijft rustig..
    Sorry, voor die preek.

    Ik geloof Uri ook niet. Ik vind het gewoonweg respectloos wat hij deed met die knoflookstaaf. Ook vind ik het respectloos dat hij elke keer boos wordt en alles, maar dat neemt niet weg dat ik zijn act walgelijk vind. Ik begin echt met de week meer te denken dat hij niet helemaal lekker in zijn hoofd is en dat komt absoluut niet door Uri. Ik vind het overdreven hoe hij uitflipt, maar ik vind Vincents act gewoon echt walgelijk. Vind jij het lekker om te zien hoe hij op bloedzuigers kauwt dan? ô.o Ik vind het persoonlijk een beetje ver gaan.


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    (...)
    Ik geloof Uri ook niet. Ik vind het gewoonweg respectloos wat hij deed met die knoflookstaaf. Ook vind ik het respectloos dat hij elke keer boos wordt en alles, maar dat neemt niet weg dat ik zijn act walgelijk vind. Ik begin echt met de week meer te denken dat hij niet helemaal lekker in zijn hoofd is en dat komt absoluut niet door Uri. Ik vind het overdreven hoe hij uitflipt, maar ik vind Vincents act gewoon echt walgelijk. Vind jij het lekker om te zien hoe hij op bloedzuigers kauwt dan? ô.o Ik vind het persoonlijk een beetje ver gaan.
    Nou, ik vind er niks walgelijks aan. Maar ik kan ook wel ergens tegen. Vrienden vinden mij ook wel hard.. En daarom begrijp ik niet waarom mensen het vies vinden, omdat ikzelf het niet vies vind. Maarja..


    I live for the applause, you will die for it.

    (...) Nou, ik vind er niks walgelijks aan. Maar ik kan ook wel ergens tegen. Vrienden vinden mij ook wel hard.. En daarom begrijp ik niet waarom mensen het vies vinden, omdat ikzelf het niet vies vind. Maarja..

    Ja, kijk, dan verandert het al. :') Ik ben niet zo iemand die overal tegen kan enzo.. Ik walg best snel van dingen, maar dit vind ik best ver gaan. Ik las zo dat een kind nu ook een vampier wilde worden en alles. Dus het beïnvloedt kinderen nu ook. Dat kind was like 11 ofzo. Dat vind ik toch wel erg. ><' Dat hij kinderen op een idee brengt. Maar iig, ik vind het echt heel erg vies. But yeah, that's me. :')


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    (...)
    Ja, kijk, dan verandert het al. :') Ik ben niet zo iemand die overal tegen kan enzo.. Ik walg best snel van dingen, maar dit vind ik best ver gaan. Ik las zo dat een kind nu ook een vampier wilde worden en alles. Dus het beïnvloedt kinderen nu ook. Dat kind was like 11 ofzo. Dat vind ik toch wel erg. ><' Dat hij kinderen op een idee brengt. Maar iig, ik vind het echt heel erg vies. But yeah, that's me. :')

    heb je eenm bron?


    Alles heeft zijn eind maar een worst heeft er twee.

    (...)
    heb je eenm bron?

    euh, dat was op hyves.. op z'n fanhyves volgens mij.. ik weet niet precies wat de link is, I'm sorry. dat was volgens mij een berichtje van dat kind zelf, die een vampier wilde worden. :l


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    ik vin het maar een rare serie


    love is dead and dead is love

    Ik heb laatst gedroomd over Vincent. Serieus... =='


    No growth of the heart is ever a waste

    Ik heb laatst gedroomd over Vincent. Serieus... =='

    ik had vorig jaar 9x gedroomd over Uri en dit jaar maar een keer


    Alles heeft zijn eind maar een worst heeft er twee.

    Ik ben zo benieuwd wie The mask is verder vind ik Yelle en The Mask dus heel goed en ook Vincent vind ik wel grappig. xPriscilla.

    vanavond komt het op tv. n_n
    ik vind het ergens toch best leuk. :'D


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.