• maar ik vind sommige mods echt grof. wij mogen niets grof zeggen maar zei wel. ik vind het gewoon oneerlijk.


    c'est mon lamour pour toi.

    iik... niet echt xD , zij zen zegmaar de "baas"

    snappie? Je ouders worden ook boos als je iets gemeens zegt, maar zelf zeggen ze zelf ook wel iets gemeens


    Reality is a lovely place, but I wouldn't wanna live there.

    Ik zeg gewoon hoe ik over sommige users denk. Mijn mening. En als die mening dan toevallig niet echt positief is, dan kan ik daar niets aan doen.


    Bored.

    Uh, ik heb nu wel meer respect gekregen voor mods. En ik vind ze nice x]

    Mag ik jou trouwens even iets vragen? Als het iemand anders was die gezegt had dat het waarschijnlijk aandachtstrekkerij was, laten we zeggen een niet-mod. Had je dan ook zo'n topic gemaakt? Had je het je dan ook aangetrokken dat die persoon zo reageert?


    Bored.

    Mag ik jou trouwens even iets vragen? Als het iemand anders was die gezegt had dat het waarschijnlijk aandachtstrekkerij was, laten we zeggen een niet-mod. Had je dan ook zo'n topic gemaakt? Had je het je dan ook aangetrokken dat die persoon zo reageert?
    huh ik snap je even niet meer :s


    c'est mon lamour pour toi.

    Woaaaah,
    Ik leef nog en kom net me bed uit rollen.
    Ook goeie morgen!
    Ja we zijn heel aardig. =]

    Woaaaah,
    Ik leef nog en kom net me bed uit rollen.
    Ook goeie morgen!
    Ja we zijn heel aardig. =]
    Goedemorgen, sexy.


    Bored.

    (...) huh ik snap je even niet meer :s

    Had je er ook een topic over gemaakt als een normale user zou zeggen dat sommige mensen hier een aandachtstekort hebben? Nee, waarschijnlijk had je het dan gewoon genegeert.


    Bored.

    Ik snap jou niet.
    Eerst maak je een topic aan waarin je zegt dat je niet kunt schrijven, ongeveer iedereen die reageerde zei dat het aandachttrekkerij was. En dat is ook mijn mening. Daarom hoef je nog niet kwaad te zijn als ik die mening nog een keer tegen je zeg in een ander topic.
    En wat Amnesia betreft, ze vertelde ons gewoon haar mening over haar kijk op sommige users. Moet je daarom nu een nieuw topic openen met dat sommige mods grof zijn? Een beetje overdreven, vind je niet.
    En inderdaad, als ik die zinnetjes tegen je had gezegd in plaats van Amnesia, had je dan ook zo gereageerd of een totaal nutteloos topic geopend?

    Jezus, dit vind ik echt laag zeg.
    Ik heb sowieso geen respect meer voor de mod's sinds ze zelf gingen lopen spammen bij die staking [je gaan verlagen tot iemands anders niveau vind ik meer iets voor in de kleuterklas]. En de users mogen niet grof doen, maar mod's wel.
    'omdat ze gewoon even hun mening over de kijk op de users gaf' users kunnen toch ook gewoon even de mening over de kijk op de mod's geven? Neehoor dan word ze alleen maar keihard afgezeken.


    If I were a boy, I swear I'd be a better man.

    Jezus, dit vind ik echt laag zeg.
    Ik heb sowieso geen respect meer voor de mod's sinds ze zelf gingen lopen spammen bij die staking [je gaan verlagen tot iemands anders niveau vind ik meer iets voor in de kleuterklas]. En de users mogen niet grof doen, maar mod's wel.
    'omdat ze gewoon even hun mening over de kijk op de users gaf' users kunnen toch ook gewoon even de mening over de kijk op de mod's geven? Neehoor dan word ze alleen maar keihard afgezeken.

    Ik zeik haar toch niet af? Ik verkondig mijn mening, zonder scheldwoorden en dergelijke.

    Jezus, dit vind ik echt laag zeg.
    Ik heb sowieso geen respect meer voor de mod's sinds ze zelf gingen lopen spammen bij die staking [je gaan verlagen tot iemands anders niveau vind ik meer iets voor in de kleuterklas]. En de users mogen niet grof doen, maar mod's wel.
    'omdat ze gewoon even hun mening over de kijk op de users gaf' users kunnen toch ook gewoon even de mening over de kijk op de mod's geven? Neehoor dan word ze alleen maar keihard afgezeken.

    Ja, dan worden ze keihard afgezeken. Nee, niet zozeer door de mods zelf, maar ook door andere users.


    Bored.

    Ik heb geen problemen met de Mods(A)

    (...)
    Ik zeik haar toch niet af? Ik verkondig mijn mening, zonder scheldwoorden en dergelijke.

    Ik heb het ook niet perse over dit topic. Over het algemeen mogen mod's zo ongeveer zeggen wat ze willen over users, maar als users dan wat zeggen zijn de mod's zielig omdat ze geen respect krijgen terwijl ze zooo hard werken.
    Nou ik ben op een ander account ooit mod geweest, en geloof me, ze werken bijna niet harder dan gewone users.


    If I were a boy, I swear I'd be a better man.

    Als je elkaar gewoon met rust laat...
    ><' hoeven er niet zo'n dingen te gebreuren.
    En het maakt niet uit wie gelijk heeft.