• wat 's de meest weirde droom die je ooit gehad hebt? :'D

    de mijne: toen ik zes was droomde ik es dat mijn moeder in de wc gevalle was en er niet meer uit kon XD
    toen ben ik écht naar de slaapkamer vn mijn ouders geweest om te vrage of ze nog in bed lag XD


    We're all going to hell, and I am driving the bus

    Ik hb een keer een hele rare droom gehad, echt.. raar gewoon o__O Ik weet niet meer waarover, maar ik werd echt bang wakker.

    Ojaa, ik heb een keer in een droom een deja vu gehad x_x Heeel irritant, want dan kom je er later achter dat je het al een keer gezien hebt. x']


    SimplePlanLove<3

    ik herinner me bijna noois iet vn me dromen ma me mama heeft ooit gedroomd da der allmaal spinne in der bed zate en die is beginne roepen en zis uit der bed geprongen terwijl da ze sliep en min pa kwam wkkr en diej dacht da ter nn inbreker in under kamer stond en diej is recht gepronge en diej eef min ma bijna geslege egt weird


    live your own life

    Toen ik droomde dat ik vriendinnen was met de kiendjes die ik haatte. En toen kwam Bill op me afgerend, gaf me een knuffel (heel lief (A) ) En toen zei hij dat hij een kookboek had gemaakt
    'Cooking With Bill'
    En die liet ie zien..

    ik weet de datum nog. 03-01-08 had ik gedroomt dat me opa dood zou gaan. en de volgende dag werdt ik wakker(04-01-08) en toen kreeg ik te horen dat me opa overleden was.
    Dus dat is de raarste droom die ik ooit heb gehad

    ik weet de datum nog. 03-01-08 had ik gedroomt dat me opa dood zou gaan. en de volgende dag werdt ik wakker(04-01-08) en toen kreeg ik te horen dat me opa overleden was.
    Dus dat is de raarste droom die ik ooit heb gehad


    dat hadden mijn moeder en broer ook.
    Mijn moeder had in de nacht gedroomd dat haar oma dood zou gaan en de volgende dag kregen we te horen dat haar oma dood was en met mijn broer was precies hetzelfde alleen was het niet zijn oma maar een vriend van hem

    mijn raarste droom was dat mijn oma die een sinasappel was mij wou vermoorden en ik haar toen in zo apparaat stopte dat fruit pureert en toen was ze gepureerde sinasappel xD


    We waste time looking for the perfect lover, instead of creating the perfect love.

    dat ik in de wasmachine zat en dat ik in die zelfde droom twee keer ben verdronken op de zelfde plek >_<


    I am an idiot, I move.

    Dat ik werd geplet door legostenen ;[ ik was 4 okay ;D ik heb toen wel liggen janken ;D
    Rode legostenen ;D

    Dat er een pony onder een fiat panda in een nest vijf veulens had gekregen.

    Mijn Vaagste Droom was dat ik in een put [Zo'n ieniminie vierkant ding waar je niet door past!0.o]
    En Toen ik eindelijk klaar was met vallen ving Tom Kaulitz me op!(Mag Wel Hoor=)) En toen bleek ik zijn(En dus ook Bill's) jongere zusje te zijn!
    en toen zeiden alle TH-haters dat ik dik was, en toen heb ik aan Tom gevraagd of ik geld mocht lenen om laxeerpillen te kopen (OMyGos!DatZeg ik er dan ook gewoon bij!>.<) En dat mocht!Ö
    maarr,, toen Bill erachter kwam was hij boos, van bezordheid! Dat is lieeeeeeff!(H)

    En toen moest ik naar een kliniek voor Ana Patiënten.:$
    En iedere dag kwamen Bill, Tom en Kate(MyTwin) langs. En iedereen was jaloers op mij!:Y)

    En toen ik 'genezen'was mocht ik weer naar huis.(Dus bij Bill, Tom en Simone samen met Kate)
    En toen hadden we het heeeeel gezellie samen!
    En Toen mocht ik mee zingen, zolang als de band bestond!Samen met Bill!0.o
    En Tom leerde me gitaar spelen!

    CUWLL HE!:D

    Xx


    everything, in time

    ik weet de datum nog. 03-01-08 had ik gedroomt dat me opa dood zou gaan. en de volgende dag werdt ik wakker(04-01-08) en toen kreeg ik te horen dat me opa overleden was.
    Dus dat is de raarste droom die ik ooit heb gehad

    Mijn mam had dat ook! Ö Ze zag helemaal in het wit en die zei 'vaarwel' tegen haar en ging toen weg en de volgende dag kreeg ze bericht uit de Filipijnen [/haar geboorte land] dat die die nacht gestorven was! :|[/i]


    You'll never dream alone. <3

    Tegenwoordig droom ik haastes iedere nacht zeer vaag. Dus kan ik hier zowat elke droom gaan vertellen. ;D

    Dat ik trouwde met een jongen vn de klas. x3
    Ik was ng heel jong toen.


    A. ikmisje.

    Nou, ik droomde eens dat ik stond te tongen met Armin. (A)
    Maar het rare was dat dat egt voelde. Alsof dat egt gebeurde op dat moment.


    Innocence.

    Dat ik met school naar een warenschool ging logeren waar ALLES was echt ALLES
    ik ging eerst met men kals naar de baby-afdeling om met de kindjes te spelen daarna ging ik met men kameraden op de playstation en we waren het zat en we gingen weg maar ik wou langs de andere kant en ik ging langs basketters en toen ik aan de andere kant was was er ne witte trap en ik keek opzij en zag Tokio hotel en ik zag Bill en Bill schreeuwde: Ik ken je!! en hij rende op me af en hij knuffelde me en hij noemde mij Tinneke! Omdat hij Tinneke zo'n schattige naam vond voor een schattig meisje zei hij xD


    I'm not a supermodel, I still eat at McDonalds

    Ik heb pas een rare droom gehad O.O
    Ik as met Tokio Hotel, behalve Gustav in een zogenaamde tourbus, met alleen de bankjes van een bus. En Georg had enorme armen!
    Toen gingen we naar het treinstation, had ik ineens alleen een bikini aan x]
    Maar toen kwam ik mijn vader tegen die mij een driekwartsbroek gaf! Daarna was ik TH kwijt, kwam ik mijn vriendje tegen met zijn vriend.
    Maar toen vertrok de trein! En ik ging erin springen! Kwam ik ze alsnog weer tegen x]
    Toen kwamen we op het strand, van ijs. Daar gingen we op onze buik vanaf, en toen was er weer gewoon zand x]
    Enenenen Bill ging achter zijn laptop, maar was het wachtwoord van msn vergeten die ik toen ineens wel wist. Dus ik ging achter de laptop en voerde zijn wachtwoord in.
    Bill ging over me heen buigen en zoende me,
    Toen werd ik wakker x]


    Your make-up is terrible