• wat 's de meest weirde droom die je ooit gehad hebt? :'D

    de mijne: toen ik zes was droomde ik es dat mijn moeder in de wc gevalle was en er niet meer uit kon XD
    toen ben ik écht naar de slaapkamer vn mijn ouders geweest om te vrage of ze nog in bed lag XD


    We're all going to hell, and I am driving the bus

    Ik heb ooit eens gedroomd, héél erg lang geleden. Dat we met het gezin waren gaan zwemmen en dat er zo'n buizen waren. Glijbanen dus. Er waren drie zwembaden en uit twee van de drie glijbanen kwamen haaien en uit de andere nijlpaarden. We snelden snel het zwembad uit en alles liep onder water. Snel kropen we op het dak en de nijlpaarden en haaien kwamen hoger en hoger door het stijgende water. En toen stopte mijn droom, naja eerder nachtmerrie. Echt weird o.O


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Ik had een keer gedroomd in de kerstvakantie overdat ik voor een toets van wiskunde(die ik voor de vakantie had gedaan) een 7,4 zou krijgen.
    En na de kerstvakantie had ik idd een 7,4
    Dus een voorspellende droom^^


    Je bent nooit uitgeleerd.

    ik heb eens gedroomd dat ik als klein meisje auto ging rijden en dat m'n zusje naast me zat. en toen reden we samen van de dijk af. :Y)
    cool hè.


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    mijn moeder had een x een droom dat haar zus ging scheiden en de volgende dag had ze gehoord dat ze gingen scheiden .


    ' niks is wat het zijn moet '

    m'n mama was dood gevallen in de auto terwijl ze aan het sturen was dus ik moest het stuur overnemen.. :Y)
    ben over een brug gereden en op een vrachtwagen beland xD
    actie droom Duss x.


    You're kicking the legs right out from under my dreams