• soms wens ik, ale soms,eigenlijk al heel mijn leven, dat ik ergens anders geboren was. Bij ouders die me maar mijn goesting lieten doen. Waarvan ik alles mocht, die niet streng zijn. Ouders die ik als beste vrienden kan beschouwen en niet als ouders. Ouders die rekening met me houden. Ouders die niet al te bezorgd zijn. kortom het tegenovergestelde van mijn ouders.

    Nu moet ik van die stomme dweiskoppen 210 italiaanse woordjes leren, terwijl ik er hoogstens maar 15 moet kennen :(
    ik haat ze echt !


    I see sunset in your eyes

    :|
    da's kut voor je!
    ik haat de mijne ook hoor ¬¬
    kutzeikerds.
    ik wou ook dat ik andere ouders had. ;o


    It's not the same without you.

    ik ken t--' kutmensen


    If I were a boy, I swear I'd be a better man.

    Alleen om dat leren? :'D
    Ja en dalijk dan kopen ze iets moois en dan zijn ze de beste van de wereld.

    Alleen om dat leren? :'D
    Ja en dalijk dan kopen ze iets moois en dan zijn ze de beste van de wereld.



    nee, meissie, hier zit je effe mis. Ik kan het al vier jaar niet meer met mijn ouders vinden, er gaat geen dag voorby dat ze my of ik uitscheldt. En met material krijgen ze me niet aan hun kant. De apen.


    I see sunset in your eyes

    Alleen om dat leren? :'D
    Ja en dalijk dan kopen ze iets moois en dan zijn ze de beste van de wereld.



    mee eens (A)


    ' niks is wat het zijn moet '

    Ik wens dat niet. (:
    Heel heel heel zelden. En dan nog eigenlijk niet. Want ik ben eigenlijk heel content met mijn ouders. :}

    Ik wens dat niet. (:
    Heel heel heel zelden. En dan nog eigenlijk niet. Want ik ben eigenlijk heel content met mijn ouders. :}


    leuk voor je


    I see sunset in your eyes

    (...)

    leuk voor je

    Waarom ga je lullig tegen haar lopen doen?
    Andere mensen deden lullig tegen jou, zij niet.


    If I were a boy, I swear I'd be a better man.

    Helaas bestaan die ouders niet ;'.


    Je bent zowel de weg als degene die hem bewandelt.

    Lieverd,
    waarom moet jij dat italiaans leren ? -_-'
    <3


    Some people make the world special just by being in it

    schat luister.


    misschien doen je ouders dat om eigen best wil !
    ze willen vast het beste voor je !!


    ' niks is wat het zijn moet '

    Ik ook!


    Träume sind wirklich!!

    ja ik denk dat iedereen at wel eens heeft(maar jij al 4jar dus)
    maar ik weet zo goed als bijna zeker dat ouders waarvan je echt vanalles mag dat die niet leuk zijn
    omat jevan hun dan echt alles alles mag en dan krijg je het idee at die ouders niets om je geven
    maar ik denk niet dat dat helpt maar als je echt zooon ruzie met je ouders hebt kan je dan niet bij iemand anders wonen(tijdelijk mischien)zoals een nicht ofsow die al alleen woont of een oom en tante mischien
    nou inidergeval veel suc6 met je ouders


    Real love story's never have happy endings, 'cause real love story's never end..

    Het zijn je ouders, komop!
    Ik bedoel maar, mijn ouders zijn soms heel vervelend. Mijn vader kent mijn tweelingzus en mij soms niet uit elkaar, en hij spreekt altijd over ons alsof wij niet zijn dochters zijn, maar alleen die van mijn moeder. Mijn moeder geeft ons bijna geen zakgeld, laat niet zoveel toe, van haar moeten we zo vaak de living, badkamer, onze kamers, de gang of de keuken kuisen..
    Maar het zijn nog steeds mijn ouders, en die haat ik niet.

    Je gaat je ouders toch niet haten?


    If you had never come out of the blue, I would've stay