• Ik ben dus als de dóód voor spinnen. voor ik ga slapen of naar de wc ga ofzo moet ik alle hoekjes op spinnen checken..
    en nouja. vanacht stikte ik bijna ofzo.. dus ik ging zo drinken pakken.. maar t was donker en alles dus ik zag niks.. nam ik een slokje.. ZAT ER EEN SPIN IN DAT GLAS O_O
    en toen liet ik t zo vallen en ging ik dat water uitspugen en heel hard gillen enzo. en toen lag er een spinnetje in de wasbak.
    en na 727887258925keer mn mond te spoelen en tanden te poetsen vind ik t nogsteeds vies.

    Ocharm x]
    Wist je dat een mens ongeveer 3 spinnen inslikt per jaar, wnnr die slaapt natuurlijk dan x'D
    Ik vond dat zo'n goor weetje. x]

    Dat doe je niet want een spin gaat zichzelf niet in gevaar brengen door in iemands mond te kruipen.

    (...)
    Dat doe je niet want een spin gaat zichzelf niet in gevaar brengen door in iemands mond te kruipen.

    Weet je nooit x]
    Zij hier werd tog ook wakker met een spin der mond.


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    (...)
    Weet je nooit x]
    Zij hier werd tog ook wakker met een spin der mond.

    nee ik werd niet wakker met een spin in mn mond. er was een glas waar dus waars een spin inzat. en toen deed ik er in t donker water in dus ik zag niks. en toen namik een slok en dronk ik bijna een spin op. x___x

    ooooohmygod! vreselijk! hoe walgelijk kan iets zijn. o_o


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Dat is zeeeeeer eng. =o
    Maar je eet gemiddeld zoveel (?) spinnen per jaar. ^^